#KrólToru : Naprawdę Cię przepraszam nie powinienem tak zrobić. Chciałem Cię lepiej poznać tak normalnie w szkole jak gadamy to za chwilę ktoś nam przeszkadza Ambar, Gawston lub ktoś inny na tym portalu możemy normalnie rozmawiać jak nie możemy w szkole czy gdzieś indziej. Proszę Cię nie proś nauczyciela żeby Cię zmienił załamałbym się wtedy kompletnie. Pamiętasz jak napisałaś ze podoba ci się jeden chłopak z naszej szkoły a później jego imię nawet nie wiem jak mi się wtedy zrobiło miło i poczułem coś takiego wcześniej nigdy nie czułem. Wiesz czego ja się bałem? Tego ze ja bym mogl cos palnac przez co byś miała zły humor. Bym sobie nie podarował tego ze przez moja głupotę ty nie masz uśmiechu na twarzy. Uwielbiam twój uśmiech. A i jeszcze jedna dość ważną rzecz z Ambar zerwałem dla takiej jednej dziewczyny ta dziewczyna to..........
ty Luna. Zakochałem się w Tobie od jak to mówią mówią pierwszego ujrzenia wtedy kiedy wpadliśmy na siebie. Od dłuższego czasu z Ambar byłem tylko dlatego ze tworzymy a właściwie tworzyliśmy parę idealną. Proszę Cię nie gniewem się na mnie już więcej. Jak chcesz teraz to my możemy tworzyć parę idealna i wtedy to naprawdę będzie para idealna?
Kocham Cię
Matteo - Twój Król PawiuI jak wam to się podoba. Trochę się porobiło Matteo wyznał Lunie ze się w niej zakochał i ze ja kocha.
CZYTASZ
Soy Luna ♡ Lutteo 1&2
FanfictionJest to moja opowieść o Lunie i Matteo z serialu Soy Luna. Czy dwójkę bohaterów połączy coś więcej niż przyjaźń czy zostaną tylko przyjaciółmi. Tego dowiecie się czytając moją książkę.