8. Vizita

943 100 6
                                    

L-am visat. Era perfect ca intotdeauna, imbracat in haine de cartier, tinand o fata de mana. O privea cu compasiune si multa dragoste, ii zambea si intr-un moment surprinzator, ii saruta mana. Buzele lui fine si conturate cu un rosu aprins imi creea senzatii noi si placute, dandu-mi seama ca norocoasa eram chiar eu, sotia lui. Zambindu-i atat de cald, inmuindu-mi inima, uitasem de Park Jung Hwa, de dezinteresul cu care ma priveste in lumea reala. Mi-am deschis pleoapele ochilor dezamagita, gandurile cu el dovedindu-se stapane pana si in cele mai ascunse vise.


             Prima zi ca hoteliera in cladirea tatalui meu, ce cu greu a ridicat-o la un asemenea profit ce va dura ani intregi. Uniforma formata dintr-o fusta mulata pana la genunchi, neagra, si o camasa rosie ma incanta, parul alegand in a mi-l prinde intr-un coc aranjat cu rabdare. Zambind la sandalele oferite de Taehyung, deabia asteptam sa lucrez in acelasi timp cu Jungkook, facandu-i zile grele si enervandu-l. Nu stiu cat va dura acest lucru, insa pot spune ca ma amuza.

-Buna dimineata! le urez fiecarui angajat, zambindu-mi la randul lor politicos. Numai secretara lui ma dezgusta.

-Buna dimineata, doamna! ma saluta aceasta politicos, facand o plecaciune.

        Inaintand fara a ii raspunde, privirea mi-a fost atrasa de sotul meu ce, era prins intr-o discutie cu aceiasi 6 baieti. Voind sa ma bag in seama, ma izbesc intentionat de acesta, prefacandu-ma ca nu il observ.

-Oh, buna dimineata Taehyung! il salut pe roscat facandu-i cu mana, acesta facand o plecaciune zambind din politete.

-Pentru prima ta zi aici, stii sa te faci remarcata, imi spune Jungkook abtinandu-si comentariile.

-Oh, dragule! Te rog sa ai grija de mine! fac introducerea prefacandu-ma in fața lor, desi am o banuiala ca ii sunt prieteni. Nu imi prezinti minunatii tai amici?

-Vorbim mai tarziu baieti, am cateva lucruri de clarificat cu sotia mea, ii anunta pe acestia, neavand timp sa comentez din cauza ca ma apuca de incheietura tragandu-ma dupa el.

-Ya! Jeon Jungkook! Fii mai bland, bastardule!

-Ma scuzati, domnul presedinte mi-a dat intrebuintarea de a ii arata doamnei ceea ce trebuie sa faca cat timp lucreaza in acest hotel, il opreste roscatul pe Jungkook, zambind victorioasa asemenea unei toante. "Asta ai si devenit" ma mustreaza constiinta.

-De ce neaparat pe tine, si nu eu, sotul ei? pune intrebarea mai mult pentru sine, intr-un final cedand, astfel pasandu-ma in fața lui Taehyung asemenea unui sac de cartofi. Invat-o bine regulile daca ea nu a fost in stare pana acum sa o faca!

      Incheindu-si un nasture al costumului, urmat de ceilalti cinci Jungkook dispare din raza mea vizuala, oftand satula de comportamentul sau superior.

-Multumesc Taehyung pentru ca m-ai salvat de la alte minute alaturi cu un asemenea vulcan.

-Nu am facut nimic important pentru a-mi multumi. Insa, v-ati certat? ma intreaba acesta, incepand sa ii zambesc, asezandu-mi aratatorul asupra buzelor.

-Asta e un secret, bine? Casatoria noastra se bazeaza pe un contract, ii spun acestuia in soapta, deschizand gura in forma de un "o" mirat.

-Dar de ce domnul Jeon?

-Asta imi doresc si eu sa aflu. Oh, Taehyung, intre noi poti vorbi informal! il anunt pe acesta, privindu-l ca si pe un prieten de mult ravnit.

-Ah, dar nu imi permit. Esti mai mare decat mine, mi se adreseaza acesta, incepand a rade la unison.

-Nu e greu, asa-i?

           Plictisindu-ma enorm 8 ore in cladirea aceasta monotona si fara vreun rost plasata in societate, acum i-o puteam oferi cu inima impacata. Urasc tot ceea ce tine de acest loc sumbru si plin de oameni falsi. Ora 17:00 gasindu-ma pe terasa propriei mele case, vremea fiind destul de calduta, razele soarelui dezmortindu-mi muschii trupului obosit, umpleam piscina cu apa proaspata, o alta idee trasnita rasarindu-mi in minte. In doar cateva minute un val de sapun umplu tot locul, talpele mele fine bucurandu-se de multitudinea de culoare. Desi era rece, nu aveam rabdare pana la vara de o asemenea spuma ce imi ocupa timp pretios.

      
-Scumpo, Jungkook a venit alaturi de tatal tau intr-o vizita, ma anunta mama, ramanand blocata la imaginea ce i-o ofeream. Taeyeon, ce Dumnezeu inseamna asta?

-Spuma din sapun? o intreb dezorientata, nevenindu-mi a crede ca si in aceste momente isi face aparitia.

-Pleaca imediat si schimba-te de haine! nu apuca sa imi spuna, ca si cei doi barbati isi fac aparitia alaturi de silueta trupului ei.

-Taeyeon, vad ca ai timp sa te prostesti in loc sa te ocupi de ingrijirea hotelului, ma mustreaza propriul meu tata, neavand ideea geniala de a parasi piscina cu cat mai repede putinta. Ma gasesti in sufragerie, Jungkook, veniti impreuna.

       Parasind terasa alaturi de mama ce ma privea cu mila, brunetul si-a intors privirea spre silueta trupului meu, fiind imbracata intr-o rochie alba si deasupra un bolerou transparent.

-Imi surade ideea de a te imbolnavi si nu a imi mai ocupa timpul in hotel, mi se adreseaza acesta ironic, eu pufnind.

-Atunci nu ai nimic impotriva sa mi te alaturi, ii spun simplu, luand o galeata cu apa si aruncandu-i-o in față. Oh, folosesti machiaj domnule Jeon? il intreb cu o voce pitigaiata, odata cu deschiderea pleoapelor ochilor, parand a fi extrem de nervos. Nu e bine, si-a inclestat maxilarul.

        Inaintand spre mine, voind sa dau pasi in spate, am alunecat, bratele sale masive inconjurandu-mi talia inaintea impactului. Fiind atat de aproape de mine, incat respiratiile ni se contopeau, inima mi-a luat-o la goana, palmele mele asezandu-se involuntar pe palmele sale reci. Picuri de apa parasindu-i parul negru si matasos, totul la el era perfect.

-Te-am avertizat sa nu iti mai arati coada prin preajma mea.

      Neintelegand la ce se referea, picioarele mele nu mai erau pe sol, simtind cum plutesc. In ciuda protestelor mele, Jungkook mi-a facut vant in piscina, apa rece trezindu-mi orice instinct, nemaisimtindu-mi picioarele. Ridicandu-ma la suprafata, mi-am frecat ochii iritata, usturandu-ma din cauza sapunului.

-Doamna Jeon, sper ca acum sa va treziti la realitate si sa va reveniti. Pentru ca razboiul nici nu a inceput, fiind pe cont propriu. Vrei hotelul, vino si ia-mi-l!
      

Jungkook's HotelUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum