Rasaritul surprizandu-ma in bratele sale protectoare, imi tineam pleoapele ochilor inchise pentru a fi sigura ca acest vis se va prelungi, parfumul patului sau molesindu-mi trupul in adevaratul sens al cuvantului. Stiind ca inca este cufundat in mrejele unui somn adanc, ii analizam chipul fara retinere, jucandu-ma cu degetele sale.
-Lasa-ma sa dorm, se plange acesta cu glas ragusit, semn ca inca e adormit. Taeyeon, ma gadili, continua revoltat, palma sa lovindu-mi nasul in joaca, determinandu-ma sa ma incrunt.
-Ma plictisesc, ii spun dezlipindu-ma de trupul sau pentru a pleca, ridicandu-ma in sezut privind ceasul telefonului. Inca o ora si trebuie sa ajung la hotel.
Inainte de a apuca sa imi lipesc talpile de parchet, bratul brunetului mi-a cuprins intreaga talie, tragandu-ma cu usurinta inapoi in pat astfel incat capul sa imi aterizeze pe poala sa.
-Acum ca m-ai trezit, trebuie sa imi dai un motiv bun pentru a nu te pedepsi, imi spune privindu-ma dur, urand cu adevarat cand face pe tipul rau si dominant.
-Daca ai observat, sunt presedintele unui hotel important in acest oras, nu imi permit sa intarzii! ii spun pe un ton mai ridicat pentru a arata siguranta de sine, fire de par nelasandu-mi vederea in a-l studia in totalitate.
-Vorbesti cu un fost director si un viitor sot de presedinte, isi accentueaza acesta cuvintele, palmele sale avand cheful de a ma tachina.
-Vrei sa spui fost sot de presedinte! Ai pierdut, ti-ai ratat sansa, ii spun cu venin in glas, prinzandu-i palma dorind in a o musca.
-Mai vedem noi, ma ia prin surprindere, plasandu-mi un sarut pe frunte, ridicandu-se.
-Unde pleci? il intreb asezandu-ma pe burta, admirandu-i spatele ce se lasa expus la vedere prin maieul alb.
-Lucram impreuna la hotel, am de gand sa nu intarzii pentru a ii face pe plac noului presedinte, imi raspunde acesta pe un ton jucaus, ranjindu-mi.
-Crede-ma, odata cu aratarea trupului tau, i-ai facut pe plac de la prima aparitie.
Chicotind la auzul vorbelor mele, s-a facut nevazut in baie, avand timp sa ma imbrac, lasand perierea dintilor pentru mai tarziu. Alegand o rochie neagra de aceasta data, urandu-mi cu adevarat parul, Jungkook ma analiza destul pentru a imi ridica sprancenele multumit, aruncand dupa el cu o perna.
Pasind in interiorul firmei ce imi apartinea, am ales sa merg la subsol, vazand ca lucrurile evolueaza destul de rapid. Insa nu de ajuns sa terminam totul in doar o luna.
-Taehyung, unde sunt restul baietilor? il intreb pe roscat in timp ce indepartez cateva cutii, aparitia lui Jungkook determinand sa il priveasca profund.
-Au plecat intr-o pauza, spuneau ceva de mic-dejun.
-Lee Min Ho mi-a acordat o luna pentru rezolvarea acestei probleme, am nevoie de ajutorul vostru, ii spun sincer, la auzul termenului marindu-si ochii.
-Intr-un final, nu se lasa pana ce nu domina acest hotel, se face auzit Jungkook, ridicandu-si manecile camasei nepasandu-i daca isi lasa la expunere taieturile. Eu de cand am astea pe mana? spune in timp ce isi analizeaza bratele, ridicandu-mi sprancenele indurerata.
Observandu-mi schimbarea expresiei faciale, a inaintat spre mine luandu-ma in brate, inmarmurind.
-Miroase a dragoste aici, se aude o voce amuzata de situatie, baietii facandu-si aparitia mai repede decat as fi crezut.
-Yoongi, se pare ca ai mancat ceva stricat, starneste mai multe chicoteli Jimin, cu totii radiind in aceasta dimineata de fericire.
-Am o idee, ridica palma entuziasmat brunetul ce a ales sa isi arate afectiunea de fața cu toti, facandu-ma curioasa. O luna consider ca e un termen foarte scurt pentru finalizarea constructiei. Ce spuneti sa lucram impreuna, bazandu-ne pe esential? O scena, mese, lumini...
-Scaune, geamuri, usi in caz de incendiu, farfurii, pahare, isi pastreaza amuzamentul Jin, obtinand din partea lui Namjoon un cot in stomac.
-Sunt de acord, se face auzit Hoseok, determinand aprobarea celorlalti.
-Aveti vreo idee cu acoperisul? ii intreb, privirea fugindu-mi pe silueta lui Taehyung. Pare cuprins in propriile ganduri, nearatand vreun semn ca si-ar dori sa aibe vreun contact vizual cu mine.
-Seara, pot spune ca e placut sa iti petreci timpul privind cerul, meditand la cele intamplate, isi lasa opinia expusa la iveala Yoongi.
-In anii trecuti, au existat si accidente din cauza mahmurelei, spun.
-Inconjoara partea libera spre cadere cu un gard mai inalt, de acolo nu va mai fi vina ta, imi spune un pic cam taios Jin, meditand la situatie.
-Vom reusi, am incredere, isi intoarce chipul spre mine Jungkook, determinandu-mi zambetul.
-Pai, sa trecem la treaba!
Impartindu-ne in doua grupe, eu, Jungkook, Jimin si Jin ne ocupam cu aducerea materialelor, in timp ce Taehyung, Namjoon, Hoseok si Yoongi curatau locul ce va ramane complet gol. Chemand constructori si electricieni pentru a finaliza fiecare detaliu si defect, ii auzeam injuraturile subtile ale lui Namjoon incercand sa il faca pe Suga in a se misca mai rapid.
-Jin, lasa vanzatoarea! Axeaza-te pe ce ti-am cerut! ma rastesc la blondul ce avea energia pentru a flirta, incruntandu-se.
-Mai intai afacerile mele, acum gusturile. Ai o placere de a strica dispozitia oamenilor?
-Vad ca nu observi ca incurci, ii spun taios, incrutisandu-mi bratele.
-Atunci nu ai nimic impotriva daca voi pleca, o mana in minus nu strica.
-Poti sa te asiguri ca nu vei iesi cu ambele picioare din acest hotel, il amenint, acesta incepand a rade fortat.
-Vai, dar ce parteneri buni formati voi doi! Lasa-ti cearta si hai sa continuam ceea ce incepusem, ce ziceti? se baga Jimin intre noi doi, rotindu-ne la unison irisii.
-Oh, scuzati, ii ofera intentionat o bucata de lemn in cap Jungkook, abtinandu-mi orice urma de amuzament.
-E comic, nu-i asa?! se razvrateste blondul, tinandu-si palma pe suprafata loviturii.
-Nici daca as avea gheata, nu ti-as oferi-o.
Descoperindu-i pe cei 4 extenuati pe podea, am plecat in graba spre un magazin alimentar, intorcandu-ma cu plase pline de mancare si bauturi carbogazoase drept rasplata. Batand din palme entuziasmat, Hoseok a fost primul ce s-a infructat din pungi, incepand sa rad la vederea acestora. Nu am avut timp sa ii intreb daca relatia lor cu Jungkook s-a imbunatatit, insa vazandu-i uniti, gandul ma duce ce trecutul i-au gasit mereu impreuna, luptand pentru fericirea tuturor. Zambind privindu-i in continuare vorbind, brunetul ma analiza, imitandu-ma. Desi nu o arat, faptul ca nu stie cum au aparut acele taieturi imi aduc un semn de intrebare, temandu-ma pentru binele sau. Toate se petrec prea repede pentru a le prinde ritmul, simtindu-ma mai obosita cu fiecare reusita. Aveau sa sfarseasca odata cu terminarea a tot ce imi propusesem?
CITEȘTI
Jungkook's Hotel
أدب الهواة" Dupa multe impotriviri si ganduri sinucigase, negre, fara cale de scapare, total distrus priveam acel hotel ce avea sa imi puna capat libertatii. Ploua. Chiar si cand ploua, gandul imi era la tine, vesnicul inger ce ma vegheaza. Pe pancarda acelei...