Neasteptand aparitia baietilor sau intocmirea unui plan, am intrat in suprafata intunecata unde se aflau siluetele oamenilor lui Lee Min Ho, impingandu-l pe acesta astfel incat sa nu il mai raneasca pe Jungkook.
-Am facut un targ, nenorocitule! ii scuip cuvintele acid cu nervii intinsi la maxim, aplicandu-i o a doua palma peste obrazul stang.
-Taeyeon, pleaca! imi impune Jungkook, bratele fiindu-i tinute de catre un angajat al barbatului ce ma privea amuzat.
-Am dat palma cu tine, doamna mea. Barbatul pentru care ti-ai riscat viata nu are legatura cu hotelul, astfel avand voie sa il scutur, oricand imi doresc!
-Nu ai drepturi asupra vietii sale, nemernicule! Da-i drumul cat inca sunt calma! il amenint pe Min Ho, desi telefonul il lasasem in camera mea.
-Cu atat mai putin tu, domnisoara Kim! Sau ar trebui din timp sa va numesc doamna Jeon? Daca ai afla ca parintii tai au facut accident din cauza barbatului ce spui ca il iubesti, ai mai ramane aici pentru a-l salva? se joaca acesta cu gandirea mea, inclestandu-mi maxilarul vizibi-l enervata complet.
-Nu mai minti, pentru ca nu iti pic de mai multe ori in plasa! Din cauza acelui autocar parintii mei au sfarsit tragic!
-Nu te-ai intrebat de ce soferul tirului nu a fost retinut de politie? Oare cine l-a angajat pentru a-ti ucide scumpii parinti? Ar trebui sa iti arat dovada?
Scotandu-si din buzunarul blugilor telefonul, o inregistrare cu el si politistii mi-au zdruncinat sufletul, nevenindu-mi sa cred ca a fost in stare sa faca acest act josnic.
-Totul a fost de la inceput manevrat de tine...Ai stiut ca se va ajunge aici, jigodie...
Inaintand pentru a-l lovi cu toata puterea ce am acumulat-o in acesti ani, un alt barbat mi-a capturat intregul trup, zbatandu-ma pentru libertate. Tipand cat ma tineau plamanii, lacrimi isi croira drum pe chipu-mi obosit, soarta mea fiind jucata pe degete de catre un dobitoc ce nu merita sa traiasca. Daca tata ar mai fi trait, Jungkook nu ar fi fost nevoit sa se desparta de mine pentru a prelua hotelul, nu m-as mai afla in cumpana din cauza unei intelegeri cu insasi diavolul. Razand in hohote, acel strain ma izbi langa trupul lui Jungkook, simtind pentru prima data gustul durerii. Nu mai eram in stare de nimic, simtind cum aveam sa ma autodistrug cat de curand, moartea fiind o posibilitate.
-Deabia astept sa vad cum intr-o luna poti sa ridici hotelul la rangul dorit, sa suferi numai observand ca nu exista sanse de reusita! Sa ma vezi ridicand si calcand ceea ce cu greu ai construit, cladirea adversa unind-o cu aceasta pentru propriul meu confort! imi pronunta planurile sale cu usurinta, avand curajul sa ii ranjesc.
-Esti un nemernic si un las, un dobitoc ce traiesti pe spatele altora deoarece nu reusesti sa iti construiesti singur viata dorita! Si eu ard de narabdare sa te strivesc sub talpile mele, regretand ziua in care m-ai intalnit! ii continui jocul, nepasandu-mi cum avea sa ma priveasca Jungkook. El a inceput aceasta afacere murdara, sa o si termine. Eu renunt.
-Daca scumpul tau sot nu se baga peste planurile mele, fii sigura ca nu mai aveai scaunul ce il ocupi acum! imi transmite vizibil iritat de vorbele mele, coborand pana la nivelul meu astfel incat sa imi acapere obrazii cu degetele sale murdare. Acum il pedepsesc, asa ca nu te baga. Este doar o alta afacere intre mine si dragul de el.
-Ia-ti mainile jegoase de pe mine pana le mai ai intacte!
Ranjind in continuare ca o persoana josnica ce este, ne ridica trupurile de pe asfalt asezandu-ne fața in fața, asemnea unor marionete lipsite de putere si initiativa.
-Priveste modul cum l-am tratat in fiecare seara de cand ai ales sa ii inmanezi cu asa o usurinta hotelul!
Stiind ca acest lucru avea sa ma nimiceasca pe interior, oamenii lui Lee Min Ho au inceput sa ii loveasca trupul slabit al lui Jungkook, lacrimi dorind sa iasa la iveala odata cu scancetele ce greu se si le ascundea. Incercand sa ma ridic pentru a ma impotrivi acestor actiuni nesuportabile, palmele angajatilor ma fortau sa raman lipita de asfaltul rece, zbatandu-ma nepasandu-mi ca ii indeplinesc planul diabolic si nebun. Insetat de dominatie.
-Jungkook, nu iti inchide pleoapele ochilor! Sa nu te prind ca o faci! ma rastesc la acesta, sperand ca in aceste momente il voi putea scapa de durerea ce ii cuprinsesera intreg trupul. Uita-te la mine! Priveste-ma! Am ajuns unde am dorit, dar cu ce folos daca suferim?! Hai dupa aceste momente sa mergem sa vedem un film, sa ne plimbam in parc, sa dormim impreuna si sa mancam inghetata! Lucrurile pe care ti le doreai sa le faci cu Junghwa! Poate ma aseman cu ea, dar ceea ce ne diferentiaza, este ca eu te iubesc, Jungkook! Nu te da batut, ma auzi?! Confirma-mi ca esti bine!
Lacrimi lasand sa curga de pe barbia ce imi tremura din cauza temerii ce ma cuprinsesera, nu voiam ca toate sa se sfarseasca in acest fel, neindeplinind ceea ce am propus cu atata dorinta si disperare. Axandu-si irisii inlacrimati pe silueta trupului meu, imi zambea incurajator, sange prelingandu-se pe chipu-i ranit dar atat de lipsit de imperfectiuni. Privindu-l, in aceste momente, constientizez ca el imi este destin, neputand sa ma mai despart de o asemenea persoana. Fara el, viata nu mai are vreun sens, neavand pentru ce continua. Nu ii voi da drumul niciodata.
Daca in acele momente am simtit cum viata se scurge atat de rapid, toate momentele trecandu-mi prin fața ochilor cu o rapiditate nedescrisa, ceea ce urma avea sa imi defineasca viitorul. Aparand de nicaieri, Jin il imobiliza pe Lee Min Ho la pamant, baietii ocupandu-se de garzile ce ne tineau pe asfalt. Nemaiuitandu-ma la cele ce aveau sa se intample, l-am acaparat pe Jungkook in bratele mele, multumindu-i ca nu a ales sa ma paraseasca. Ca este bine si ca vom mai putea sa continuam viata ce ne-am promis-o impreuna.
-Jimin, suna la ambulanta!
-Il luam si pe nenorocitul de Lee cu noi!
-Chemati politia!
Toate aceste fraze treceau pe langa mine, neconstientizand unde ma mai aflu, palma tremuranda a brunetului asigurandu-ma ca totul va fi bine, dezmierdandu-mi obrazul inlacrimat.
Ora 2:18 A.M. Serialul "Doctor Stranger" m-a acaparat cu totul. Voi l-ati vazut? Daca nu, vi-l recomand. Actiunea m-a marcat, mai ales ca ultimul episod se anunta promitator. Good night! u.u
CITEȘTI
Jungkook's Hotel
Fanfic" Dupa multe impotriviri si ganduri sinucigase, negre, fara cale de scapare, total distrus priveam acel hotel ce avea sa imi puna capat libertatii. Ploua. Chiar si cand ploua, gandul imi era la tine, vesnicul inger ce ma vegheaza. Pe pancarda acelei...