{Nur}
Flashback 16 jarige Nur
We zitten met Youssra, Maryam en Leyla in de aula.
Youssra is een lief en betrouwbaar type. Leyla is een bescheiden, verlegen en stil type. En dan hebben we Maryam, de levens verpester maryam.
Maryam is iemand die haar vriendinnen ook in het vuur meesleept. Ze brengt je alleen maar in de problemen. Misschien is het niet goed om te zeggen maar af en toe gedraagd ze zich ook echt als een slet. Ze is net op onze school en heeft zich tussen ons groepje gewurmt.
We zitten een beetje te praten met Leyla en Youssra. Wanneer we Maryam zien aanlopen vallen we ook meteen stil aangezien ze niet echt te vertrouwen is.
"Ey G, kijk dit G!" zegt Maryam
Ze laat ons op haar telefoon een berichtje zien van ene Dr. Bueno.
Ik begin het berichtje te lezen."Hey Dushii, ik wou je melden dat er bij stripclub Palmers strippers worden gezocht. Ik wou het even melden voor het geval dat je een beetje wou stacken, xxDr.Bueno"
Ik krijg rillingen, walgelijk.
"Ja pardon maar wat moet ik hiermee Maryam?" zeg ik sarcastisch lachend.
"Meid, je had toch geld nodig om de gevangenis boete van de Vader te betalen swa. Kijk ik heb een manier gevonden chick. Fast and easy G." antwoord ze.
Ik krijg een brok in mijn keel, nooit dat ik dat werk ga d.. Maar hoe moet ik dan de boete betalen? Ik heb geen rooie cent.
Zal ik het baantje voor een tijdje aannemen? Maar hoe, ik ga mijn eer verliezen! Niemand die me nog serieus zal nemen.
Ik kijk haar aan, ik pak haar beet bij haar arm en trek haar mee naar de wc's.
"Oke zeg tegen die achterlijke Dr.Bueno dat ik het ga doen maar niemand mag me aanraken daarzo. Ik wil mijn loon voor 1 jaar meteen krijgen." zeg ik.
Maryam kijkt me bespottend aan, "Kijk eens aan ik wist wel dat er een klein sletje in je schield"
"Luister hou die bek van je dicht, ik doe dit omdat ik het moet doen gaat jou niks aan eh bitch" zeg ik.
"Oke oke, rustig ik stuur hem al een berichtje" zegt ze.
-Bij de club aangekomen
Ik zie een grote kale man met een donkere huid richting me lopen.
"SEHHH, hopii lekkere kont G" zegt hij.
"Stil man, ik ben hier voor het geld en niks anders" zeg ik.
"Ai aii" zegt hij.
Hij geeft me een envelop aan, wanneer ik het aan wil pakken houd hij het in de lucht.
"Als je er ook maar aan denkt om niet te komen werken G vinden we je en vliegt er boem iets door die schedel van je swa" zegt hij met zijn vinger in mijn gezicht.
Ik pak het geld en loop weg.
Ik ga meteen naar de gevangenis en betaal de boete van mijn vader.
Hij loopt de deur uit en loopt richting mij, "Baba, dit is de laatste keer dat ik je hieruit help. Voor de rest mag je het vergeten!"
"Kizim, ik kan er niks aan doen. Maak jij je school af dan eindig je niet net als mij" zegt hij verdrietig.
"Je weet zo goed hoe je met mensen hun gevoelens kan spelen. Bovendien noem mij nooit meer kizim, je bent weggegaan toen ik was geboren en je bent net pas terug gekomen. Binnen deze korte tijd heb je tig keer mij dingen over laten komen. Het is mijn schuld dat ik je perse wou ontmoeten, mama waarschuwde me nog. Ik boei je niet eens, je gebruikt me vies en ik negeer dat feit keer op keer. Maar nu is het klaar."
Ik draai me om en loop weg.
Ik heb mijn leven officieel verkankerd.op naar mijn eerste walgelijke show..
JE LEEST
Pijnlijke flashback
Action"Ik kijk haar in haar lichte maar duistere ogen aan, ben ik dit? Is dit mijn innerlijk?" "Jij, jij zult nooit gelukkig worden!" schreeuwt ze met een angstaanjagende stem keer op keer. Een verhaal over een bekeerling genaamd Anastasia Maria Herrera...