Schuldgevoel

9 0 0
                                    

Ik lig in mijn hotelkamer. Ik heb mijn telefoon uitgeschakeld en heb tegen de receptie gezegd dat ik wil dat niemand weet dat ik hier aanwezig ben.

Het blijkt dat de mensen die me onbekend belden journalisten waren.

Ik begrijp het niet, vroeger was ik zo onbelangrijk en nu sinds ik erachter ben gekomen dat mijn vader de rijkste zakenman was van heel europa is mijn leven compleet overhoop gegooid.

Hij is overleden toen ik ongeveer 3 jaar was. Ik herriner me niet veel van hem, maar ik kan me echt niet herrineren dat we bekend waren. Mijn moeder heeft ook nooit echt iets over hem verteld.

Ik weet niet eens waar zijn graf ligt, wacht waarom heb ik dit niet eerder gedaan?

ik pak mijn laptop erbij en ga naar google en zoek "Ricardo Herrera" op.

1 uur later

Wauw, ik wist deze dingen helemaal niet.

Het blijkt dat mijn vader 38 was toen hij overleed. Hij was multi, multi, multi miljonair. Heel rijk dus, ik heb ook een foto van hem gevonden

Het is alleen zo raar omdat ik eerder nooit iets van hem heb gehoord noch ben aangesproken erover

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is alleen zo raar omdat ik eerder nooit iets van hem heb gehoord noch ben aangesproken erover.

Ik heb zijn graf opgezocht en zag dat het in America Callifornië ligt.

Ik moet en zal er heen gaan!

Ik besluit mijn telefoon weer aan te zetten, gelijk wordt ik gebeld door Anass.

"Chaïma, je hebt opgenomen! waar ben je waar?" zegt hij bezorgd.

"Het gaat goed wees niet bang, ik heb alleen even alleen wat tijd nodig"

"Wij zijn ook één Chaïma, zeg me je plaats dan kom ik naar je toe."

Ik besluit om hem mijn adres te geven en na 10 minuten is hij er al.

Hij loopt meteen naar binnen en omhelst me.

"Wollah wat je hebt gedaan voor Nur is ongelofelijk! Ik wist eigenlijk wel dat je zo iets nooit zou doen en wel een weg eruit zou vinden" zegt Anass.

Ik glimlach naar hem. Anass is werkelijk waar mijn enige doel in het leven, het enige richt punt buiten de islam om!

"Maar ik moet je wat bekennen, ik kon het echt niet laten" begint hij.

Ik kijk hem raar aan, hij draait zich om naar de deur.

Na een paar seconden lopen Nur en Iliyas naar binnen.

Ik kijk Anass teleurgesteld aan.

Nur begint met "Chaïma je hebt het schoonste hart dat ik ooit heb gezien. Je bent mijn zusje, mijn prachtige zusje"

Ik glimlach naar haar waarop ze richting mij loopt en me knuffelt "Zo iets zou ik je nooit aan kunnen doen... zusje" fluister ik net dat alleen Nur het hoort.

Ik zie dat Anass boos richting ons kijkt, ik vind het eerst raar maar besluit er dan verder niet op in te gaan.

Ik laat Nur los, Iliyas kijkt me schuldig aan.

"Chaïma man, het spijt me echt voor de dingen die i..."

Ik kap Iliyas af. "Je woorden waren wel een beetje TÉ, maar het is oke.. ik begrijp het wel als je iemand nog maar zo'n korte tijd kent."

Iliyas lacht en knuffelt me ook.

"Zullen we dan wat gaan eten buiten?" zucht Anass.

"Jaa kom ik heb kapot veel honger, ik ga even wat geld pinnen in de stad ik ben er ongeveer over een uur" zegt Iliyas

"Ik ga me even omkleden, ik zie jullie zo" zeg ik waarna ik in mijn slaapkamer verdwijn.

Ik trek mijn pyjamas uit en trek een lange blouse/jurk aan. Mijn haar doe ik in een strakke staart en onderaan trek ik enkellaarsjes aan.

Ik doe wat make-up op en klaar is Chaïma.

Ik wil precies naar de woonkamer lopen wanneer ik Nur en Anass grof hoor praten.

"Ewa, donder op eh Nur. Je blijft ver weg van mijn vrouw, je bent en blijft een onbelangrijk mens." zegt Anass.

"Hou je kut bek eh Anass, ze is mijn vriendin! Voor wat wou je ons kennis laten maken dan?" zegt Nur.

"Tazz ik had niet verwacht dat ze jou sletterige hoofd zou mogen." zegt Anass.

"Mijn sletterige hoofd? En jou vieze player hoofd dan?" zegt Nur.

"Hou je bek over dat, dat is verleden tijd megool" zegt Anass.

"Hoe bedoel je verleden tijd!? Betekende ze niks voor je dan!?"  antwoord Nur boos.

"Nee! Ze betekende geen shit! Ze is Haram gekomen en dat is waarom ik haar niet wou klaar!" Antwoord Anass weer.

"Je bent fucking ongelofelijk! Jij boeit mij niks meer, maar dat zij je niks heeft geboeit is gewoon niet normaal." zegt Nur.

Over wie hebben ze het!?

"Luister als je hier een woord over doet aan Chaïma maak ik je dood. Wollah ik doe je iets aan!" fluisterd Anass.

"Oh maak je maar geen zorgen! Ik zal je vrouwtje niks vertellen over dat we jaren geleden zomaar bedachten boem boem dingen te doen, ik zwanger was daardoor en dat we fucking daarna het kind hebben weggegev.." begint Nur.

Voordat ze haar zin afmaakt duw ik de deur open.

Ik sta daar maar roekeloos naar ze te kijken.

"Chaïma, luister kom even zitten ik ga het uitleggen." zegt Anass terwijl hij een stap dichterbij zet.

Ik zet een stap naar achter en kijk naar Nur, haar ogen staan verdrietig. Ze heeft hier echt pijn aan gehad.

Ik kijk weer naar Anass, "Dat had je eerder moeten doen" zeg ik met tranen in mijn ogen.

ik open de deur, "Vertrek uit mijn kamer, nu" zeg ik

ze willen wat zeggen maar ik kap ze af.

"NU" zeg ik terwijl ik mijn stem verhef.




Pijnlijke flashbackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu