Baby mama

19 0 0
                                    

{Chaïma} (Anastasia)

Ik lig op het bed in de hotelkamer.

Ik kan het niet geloven! Mijn man en mijn vriendin die samen naar bed zijn gegaan? Nog erger zelfs, samen een kind hebben.

Ik ben boos omdat Anass me voor gek heeft gezet. Nur is letterlijk de baby mama van Anass, kan je het geloven? Tja ze was dat dan aangezien ze de baby weg hebben gegeven.

De gedachte bij wat dat kind wel niet moet voelen.

Ik schud alle gedachtes van me af, ik draai eromheen. Ik ben boos op Anass en Nur klaar, ze moesten het eerder vertellen!

Maar ik mis zijn geur.. zijn lach.. zijn grapjes zijn alles.

Ik zucht, Anass waarom heb je het niet eerder verteld? Godverdomme.

Mijn telefoon gaat af, ik zie Anass op het scherm staan. Na een paar seconden neem ik toch op.

"Hallo, met Chaïma?" zeg ik met en geforceerd normale stem.

"Chaïma kunnen we alsjeblieft praten?"

"Ja hoor, zullen we afspreken bij 'The Grand Café'?" antwoord ik koud.

"ehm ja, saffi is goed." zegt hij

Na een uur zit ik in het cafe, ik heb een zwarte jeans met scheurtjes erin aan. Daarop heb ik een zwarte strakke croptop aan zonder mouwen. Als schoenen heb ik gekozen voor zwarte stilleto's, om me te verbergen voor journalisten heb ik een zonnebril op en een zwarte hoed.

"Hoe lang moet ik me nog zo verstoppen op straat?" fluister ik in me zelf.

Ik zie Anass aankomen, na minder dan een minuut schuift hij bij de tafel aan.

"Chaïma, ik wil.."

ik kap hem af, "Luister goed, je had het eerder moeten vertellen. Accepteer dat feit. Ik neem het je niet kwalijk omdat je waarschijnlijk je verleden achter je wou laten. Dit is je 2e en laatste kans die ik je geef. Verspil die niet."

Anass staat op en tilt mij ook op, hij draait rondjes met me in zijn armen.

Ik lach, "Zit zit nuu eh hond."

We gaan samen lachend zitten.

"Vertel me meer over dit." zeg ik.

Anass zijn blik veranderd naar een serieuze blik en hij zucht.

"Nur en ik waren beste vrienden, Er was haar iets overkomen door het werk dat ze deed. Jij weet al wat voor werk ze deed. Ik hielp haar eruit, later was er even een emotioneel moment en toen gebeurde het.
Wanneer ik hoorde dat ze zwanger was, was het al te laat. Ik werd echt boos en dacht dat ze het deed om het geld. Waar ik overigens tot vandaag de dag nogsteeds aan denk. Dusja, toen ze geen hulp van mij kreeg en geen geld kreeg heeft ze het kind ter adoptie opgegeven.
En ik weet dat ik dat niet moest doen, het was fout. Maar ik was nog jong en realiseerde me dingen niet. Ookal ben ik nu 20 wat nogsteeds jong is, heb ik veel geleerd in al die tijd."

Ik knik, "Het is goed dat je je deze dingen realiseerd, ik hou van je."

"Chaïma, gaan we nu naar ons huis?" zegt Anass.

"Het hotel bedoel je?" antwoord ik.

Anass lacht even, "ik heb een huis gekocht.. Maar ik ben er zeker van dat je er gek op gaat zijn!"

"Ik weet niet h.."

Anass kapt me af, "Als je het niks vind verkoop ik het of houden we het als vakantie huis, maar geef het een kans."

Pijnlijke flashbackWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu