SEKİZİNCİ BÖLÜM

63.6K 1.8K 113
                                    

Merhaba canlarım.
Bölüm sizlerle. Keyifle okuyun, yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen. ♥️

MASAL

Hiç kıpırdamıyordu. Sıcak nefesini boynumda hissediyordum. Dudaklarının bana dokunması için başımı biraz eğdim ama ne dudakları bana değdi ne de hâlâ çamaşırımın içinde olan parmağını hareket ettirdi. Aklımı henüz nasıl kaybetmediğimi kendime bile açıklayamıyordum.

Ben hareket etmesi için elinin altında çıldırırken o beklemediğim bir anda elini geri çekti. Sinirle homurdandım.

"Sedat..." Sesimin kızgın çıkmasını amaçlamıştım ama daha çok ona yalvarıyor gibi mırıldandım. Arkamdan çekilip yanıma gelerek elimi sımsıkı tuttu.

"Hemen yukarı çıkıyoruz," derken beni de peşinden sürükleyerek merdivenlerden çıkardı. Odasının önüne geldiğimizde kapıyı açıp önce beni içeri soktu ve ardından da kendi girip kapıyı kapattı. Bir saniye geçmeden dudakları benimkilerinin üstündeydi. Altdudağımı ısırıp beni ona daha fazla yaklaşmam için teşvik ederken bedenimi onunkine yapıştırdım. Dudaklarımızın ayrıldığı o kısacık zamanda gülümsedim.

Benim tüm yumuşaklığıma rağmen onun sert kaslarının oluşturduğu tezatlık hoşuma gitti. Ellerini tişörtümün altına sokup usulca okşadı. Tek dokunuşunu bedenimin her yerinde hissediyordum. Sanki her zerreme dokunuyordu.

Kazağıyla birlikte tişörtümü tutup başımın üstünden çekerken kollarımı kaldırdım. Beyaz dantelli sutyenimi gördüğünde hoşuna gittiğini belli edercesine gülümsedi.

"Bir daha söylüyorum, bunlar yakından çok daha güzel." Gülümseyişine karşılık verdim. Aniden sutyenimi aşağı çekip bir göğsümü açıkta bıraktığında beklentiyle titredim. Serin havanın etkisiyle sertleşen göğüslerime ıslak ve sıcak dudaklarını dokundurdu. Bir eliyle belimden tutup beni biraz geriye yatırdı. Ellerim anında saçlarının arasına daldı. Dudaklarımı öpüyormuş gibi göğsümde hareket ettiğinde ona sımsıkı tutundum. Diğer eliyle de boşta kalan göğsümü açıp parmaklarının arasında sıkıştırdı.

İsmi dudaklarımdan tekrar tekrar döküldü. Sürekli adını sayıklamak istiyordum. Bana yaptığı bu şey, hissettirdiği bu tahmin edilemez duygu beni ona bağımlı kılıyordu sanki. Hareket edip beni yatağa yatırdığında ağırlığını vermeden üstüme uzandı. Sutyenimin önde duran kopçasını tek eliyle açıp göğüslerimi serbest bıraktığında ikimiz de aynı anda derin bir nefes aldık. Beklentiyle bana acı veren bedenim ağırlaşmıştı. Bu durum onu daha fazla istememe sebep oluyordu. Dudakları önce yanağıma oradan dudaklarıma dokundu. Yeniden yükselip aşağı doğru kaydı ve şortumla birlikte çamaşırımı da çekip çıkardı. Dizlerinin üzerinde durmuş dikkatli bakışlarla beni izlerken kızarmamaya çalıştım.

"İnanılmaz bir şeysin sen," dediğinde yutkundum. Sesindeki hayranlıktan çok fazla hoşlanmıştım.

"Bence sen de fazla giyiniksin," dediğimde gülümsedi.

"Eğer şimdi soyunursam bekleyemem. Ben önce tatlımın tadını çıkarmak niyetindeyim," derken dudakları kıvrıldı. Yerimde doğrulup ellerimi boynuna doladım. Dudaklarım önce yanağına, oradan da kulak memesine dokundu. Dilim usulca o noktayı okşarken fısıldadım.

"Benim de seni görmem gerek." Ellerim ince kazağını tutup yukarı çektiğinde bana karşı koymadan ellerini kaldırıp çıkarmama izin verdi. Bir elimle kirli sakallı yanağını okşarken başını çevirip avuç içime bir öpücük kondurdu. Bu minicik hareket içimde bir şeylerin kanat çırpmasına sebep olurken, karşımdaki bu güzel adama kapılmamak için çabaladım. Bu sadece geçiciydi. Bunu aklımdan çıkarmak istemiyordum. Dilimle usulca boynundaki terinin tadını alırken başını geriye attı.

Beklenmedik AndaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin