A nap kellemesen keltegetett, ahogyan az arcomra sütött. Szememet hunyorogva nyitottam ki. Ma van az évnyitó a gimiben. Álmosan másztam ki a jó meleg takaró alól és indultam a fürdőbe. Elvégeztem az ottani teendőimet, majd felvettem a suli egyenruháját.A konyhában anyukám éppen ebédet csomagolt nekem és mikor meglátott egy puszival üdvözölt.
- Jó reggelt kicsim. - mondta és visszafordult a pulthoz.
- Neked is anya. Apa elment már dolgozni? - ültem le az asztalhoz.
- Igen már korán elment. Ma délelöttös, úgyhogy öt körül itthon lesz. - nyújtotta át a kis dobozt tele finomsággal.- Oké és köszönöm. - vettem el mosolyogva a dobozt és tettem a táskámba.
- Na indulok mert elkések. Vigyázz magadra. - nyomtam puszit az arcára és felvettem a cipőm.
- Te is vigyázz magadra kicsim és ügyes legyél! Aztán nem csajozni. - szólt még mikor az ajtóban voltam.
- Anyaaa. - mondtam mire felnevetett én pedig becsukva magam mögött az ajtót elindultam.Kicsit izgulok. Nehezen ismerkedek az emberekkel. Ráadásul még barátnőm sem volt soha, sőt még első csókom sem pedig tizennyolc éves lettem ebben az évben. Szívás részemről az élet, dehát nincs mit tenni.
A suli nincs messze így nem kell sokat sétálnom. A suli előtt sok diák állt a maga társaságában. Aztán valaki a hátamra ugrott én pedig még levegőt venni is elfelejtettem.
- Na de Jungkookie! Nem eszlek meg. - hallottam meg barátom ismerős hangját.
- Tae..- fordultam felé mosolyogva. - Mi újság? - pacsiztunk le. Lassan bementünk a kapun miközben Tae-ból csak úgy folyt a szó.
- ...és tök jó volt! - fejezte be. Bementünk a termünkbe, majd leültünk a leghátsó padokba.- Remélem az idei év jobban sül el. - mondta Tae.
- Ha tanulsz, akkor nem kell aggódnod az év vége előtt. - forgattam meg a szemeim. Tae minden évben lustul, majd év vége közeledtével olyan tanulásba kezd, hogy hetekig nem is alszik. Mindig nekem kell összeszedni a fáradtság miatt.- Délután átjössz? Vettem új játékokat. - mondta.
- Nem lehet. Apu valamit megakar beszélni velem. Majd legközelebb. - veregettem vállon. Bólintott majd mikor az évnyitó elkezdődött csöndben végig ültük.Elég sok időbe telt míg végre vége lett és haza indulhattunk. A hazunk elött elköszöntünk egymástól.
- Akkor majd beszélünk. Hali. - intettünk egymásnak. Belépve az ajtón ledobtam a cipőm és a konyhába mentem.- Szia drágám. Na milyen volt az első nap? - hallottam anya kedves hangját a sütő mögül.
- Szia anyuci. Jó volt viszonylag. De a nyári szünet sok osztálytársunknak elhúzódik így csak páran voltunk bent. - álltam anya mellé.- Na és Taehyung még mindig olyan kis szeleburdi kisfiú? - nevetett.
- Igen. Talán még rosszabodott is. - ráztam a fejem nevetve.
- Az a fiú nem fog megváltozni. De őt így szeretjük. - zárta el a gázt.
- Apropó apád szólt, hogy vendéget várunk. - mondta.
- Oké akkor fel is megyek átöltözni. - indultam a lépcsőhöz.A szobámba beérve becsuktam az ajtót és a szekrényből kikapkodva néhány ruhát az ágyra dobáltam őket.
- Nem igazán van kedvem egy újjabb vendéghez. - mondtam magamnak. Apu előző vendége akit haza hozott egy régi munka társa volt akitől folyamatosan azt kellett hallgatnom, hogy mekkorát nőttem.Miért szeretik ezt hangoztatni? - Fiam! Itt vannak apádék. - hallottam anyu hangját. Lássuk a vendéget...
Nos ez lenne az első rész. Remélem tetszett és élveztétek.:)
A következő részben kiderül ki is a vendég. Bár szerintem elég nyilvánvaló. Legközelebb találkozunk. Sziasztok!❤
YOU ARE READING
I Want You. And You?
Fanfiction"Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem al...