Órák után ráérősen pakoltam táskámba, majd Tae mellém lépett.
- Mehetünk? - kérdezte mosolyogva.
- Mehetünk. - bólintottam.
- De útközbe felhívom anyut, hogy ne aggódjon. - kaptam fel táskám a vállamra, aztán elindultunk.Végig Taehyungon volt a figyelmem, még akkor is, mikor a reggeli lány mellett sétáltunk el a suli kapujában. Óriási piros pontot érdemlek ezért. A plázáig sétáltunk és beszélgettünk tök hétköznapi dolgokról. Mint például, hogy ki sütött a nap délutánra vagy, hogy mit együnk a cukrászdában.
Közben anyura is rácsörögtem, hogy ne aggódjon csak elmentünk sütizni de mielött leraktam volna a telefont anyu megkérdezte Tae nem jön-e át hozzánk vacsorára és ha szeretnénk megbeszéli az anyukájával, hogy nálunk aludhasson. Tae boldogan igent mondott a meghívásra és én is tökre feldobódtam.
Amikor beléptünk a cukrászda ajtaján megcsapott a kellemes süti illat, mire méllyet szippantottam a levegőbe. Kiválasztottunk egy szinpi asztalt az egyik sarokba, aztán lecuccoltunk. Én leültem Tae pedig elment a sütikért. Körbe nézve észre vettem, hogy alig vannak vendégek de így legalább nem volt hangzavar. Két tányér landolt elöttem mire kicsit megijedtem.
- Minden oké? - húzta fel szemöldökét Tae.
- Persze. Csak elgondolkodtam. Mit csinálunk este? - mosolyogtam fel rá.
- Hát, mit szeretnél? - ült le velem szembe.
- Szerintem filmezzünk, most jött ki egy tök jó horror film! - csillant fel a szemem.
- De Jungkook...te nem félsz a horror filmektől?
- Nem! Azok csak filmek. - legyintettem naivan.
- Legyen. Vegyünk majd kaját...A sütik elfogyasztása után maradtunk még a plázában és mindenféle nasit összevásároltunk, én pedig kaptam még egy fagyit is. Olyan nyolc óra felé elindultunk haza, aztán felúton csöpögni kezdett az eső, majd egyre több és több csepp koppant a fejünkön. Néhány másodperc alatt leszakadt az ég.
- Gyere! - fogta meg kezem Tae és futni kezdett. Maga után húzott kézen fogva, aztán a legközelebbi megálló alá álltunk.
- Ez nem fog elállni... - néztem az égre. Kivettem zsebemből a telefonom és tárcsázni kezdtem.- Szia apu. Eltudsz jönni értünk kocsival? Az egyik megállóba ragadtunk. - hadartam.
- Akkor hazamegyünk máshogy. - nyomtam ki a hívást.
- Mind a ketten a munkahelyükön ragadtak. - néztem fel Taera.
- Akkor siessünk! - mondta Tae és újra kézen ragadott. Sietős léptekkel indultunk meg a szürkés, eső áztatta utcán.Miután hazaértünk mindketten átázva rúgtuk le magunkról a cipőket. Senki nem volt otthon csak mi ketten.
- Fürödjünk le, aztán filmezzünk. - mondtam össze koccanó fogakkal. Tae bólintott és átsétált a földszinti fürdőbe, míg én az emeletit vettem célba. Fent mindent ledobáltam magamról és gyorsan beálltam a zuhany alá. Engedni kezdtem a meleg vizet és éreztem, ahogy szinte jéggé fagyott ujjaim felengednek.
Kellemes melegség járta át egész testem és nem akartam kiszállni a víz alól. Erőt vettem magamon és a törölközőt magamra véve átsétáltam a szobámba. A szekrényemből kirángattam egy boxert és pizsit, aztán a boxert gyorsan magamra kaptam ahogy a gatyát is. Mikor a pólót a kezembe vettem mögöttem kinyilt az ajtó és Tae lépett be. Magam elé kaptam a pólóm és elpirulva hátat fordítottam neki.
- Bocsi nem tudtam, hogy még öltözöl. - fordult meg ő is.
- Nem baj. - vettem fel a felsőt.
- Már kész vagyok. - fordultam meg mosolyogva. Ő is így tett, aztán én az ágyra másztam, míg ő a tv-hez ment.
- Akkor biztos a horrort akarod? - kérdezte meg végül, mielött még elindítaná.Bólintottam bizonytalanul. Mostmár kicsit bennem van a kétely, hogy jó ötlet-e. Benyomta a gombot és mellém telepedett. A szobában sötét volt csak a tv fénye világított gyéren. Be bújtam a takaró alá, mivel kicsit újra fázni kezdtem. Tae követte a példámat és összemosolyogtunk aztán a képernyőn valami ijesztő lény, szörny vagy nem tudom mi jelent meg.
A fejemre húztam a takarót és rájöttem tényleg nem volt jó ötlet. Újra kikukucskáltam de még mindig ott volt az a valami én pedig ösztönösen megfogtam Tae kezét.
- Bocsi.. - néztem rá és a lágy fényben ami arcára vetült láttam, hogy meglepődik aztán elmosolyodik. El akartam húzni a kezem de utána nyúlt és újra megfogta. Szemeibe néztem és elmosolyodtam én is. Nem tudom miért, de megnyugodtam tőle. Újra a képernyőre szegeztem tekintetem és egyáltalán nem zavart, hogy Tae a kezenet fogja, sőt igazából jól is esett.
Azt nem mondanám, hogy nem féltem de már nem bújtam a takaró alá, vagy takartam el a szemem. Képes voltam végig nézni a filmet, a nélkül, hogy elfordultam volna és ezért büszke vagyok magamra. Mikor vége lett beraktunk egy vígjátékot amin sokat nevettünk de a felénél megéheztem és leszaladtam a konyhába szendvicset csinálni. Miközben a kenyeret szeleteltem hallottam, hogy nyílik a bejárati ajtó, de nem törődtem vele mert azt hittem apa, vagy anya jött haza.
Hát..tévedtem.
YOU ARE READING
I Want You. And You?
Fanfiction"Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem al...