Jimin fölöttem támaszkodva csókolja ajkaimat, nekem pedig eszembe se jut ellenkezni. Visszacsókoltam amin egy picit meglepődött de belemosolygott a csókba.Kissé megharapta alsó ajkam beengedést kérve én pedig engedtem. Nyelveink mint a kisgyerekek, játszadoztak egymással. Sosem csináltam még ilyet de mivel Jimin nem húzodott el, gondolom nem voltam rossz kezdőhöz képest.
Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem alatta. Mikor ez eljutott az agyamig megpróbáltam elhúzodni és eltakartam az arcom.
- Mit akarsz csinálni? - kérdeztem halkan.
- Semmi olyat amit ne élveznél. Nem foglak bántani. - simított végig hasamon. Nem mondom, hogy izmos vagyok de azért van belőle egy kicsi. Ahol hozzám ért, bőröm bizseregni kezdett.Csókot lehelt nyakamra majd egyre lejjebb haladt én pedig egyre gyorsabban vettem a levegőt. Kibújva kezeim mögül néztem le rá és figyeltem mit csinál. Elkezdte lejjebb húzni a melegítő nadrágomat én pedig nagyot nyeltem. Az alsómat is lehúzta, majd egyből kezébe vette égnek álló férfiasságomat.
Nyögtem egyet az érzésre és csak tovább figyeltem. Kezét kínzóan lassan kezdte mozgatni. Minden kis mozdulatnál nyögés hagyta el torkomat.
- Tetszik ez a hang. - húzta félmosolyra száját.
- Ha ettől ilyen hangot produkálsz akkor milyen hangokat tudnék kicsalni azokból a formás kis ajkaidból ha benned lennék... - mondta rekedt hangon amitől a hideg kirázott.- Mi a... - nem tudtam befejezni a mondatom mert ahogy szemeibe néztem végig nyalt makkomon. Nyitott szájjal sóhajtottam egy nagyot ő pedig szájába véve merevedésem lassan mozgatni kezdte fejét.
Annyira jó volt, hogy teljesen elködösült tekintettel pillantottam le rá. Az a látvány, hogy Jimin szájában vagyok és ő nyelvével kényeztet még az eddig állapotomnál is jobban beindított. Bátortalanul hajába simitottam mire kicsit gyorsított.
Egyre gyorsabban vert a szívem és egyre több és hangosabb nyögés hagyta el számat. Haját markolászva élveztem a helyzetet de éreztem, hogy nem bírom.
- Jimin...el fogok... - próbáltam kituszkolni a szavakat a torkomon. El húzta fejét de kezével folytatta gyors tempóban.Néhány perc múlva hatalmas sóhajok közepette élveztem hasamra és kezébe. Eltakartam újra piruló arcomat és hagytam, hogy Jimin letöröljön egy zsepivel.
- Nem kell zavarba jönni. - mászott mellém és puszilta meg a kezem.- Jimin...ezt miért?
- Kíváncsi voltam.
- De mégis mire?
- Arra, hogy hagyod-e magad.
Itt szemeibe néztem és ő mosolyogva figyelt.
- Aludni akarok...
- Elfáradtál?
- Igen. Ha anya haza jön szólsz neki, hogy holnap szeretnék suliba menni?- Persze. Itt maradjak vagy most leküldesz. - simogatta meg a fejem.
- Maradj...
Felfeküdtem rendesen ő pedig mellém. Megint magához húzott mint előző este én pedig egy pici mosollyal az arcomon lehunytam szemeim.Sziasztok!
Elnézést a nagy kimaradásért de valami történt a telefonommal és itthon is sok dolog fogad mostanában. Ráadásul itt a suli és a munka is, úgyhogy elég nehéz lesz mostanában hozni a részeket. DE! Igyekszem és remélem tetszik a sztori. Ez elég rövidke rész lett de úgy gondolom, hogy elég eseménydús. Na ennyi lett volna.
Sziasztok!❤
YOU ARE READING
I Want You. And You?
Fanfiction"Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem al...