Az út

1.7K 165 20
                                    

Reggel anyu korán keltett fel, hogy el tudjak készülni. A fürdő beli tevékenységeim után a konyhában gyülekezett a család. Na meg persze Jimin is. Le sétaltam a lépcsőn és szembe találtam magam az álmos, kócos és komás Jiminnel.

Fehér pólót viselt ahogyan én is, így olyan volt mintha össze öltöztünk volna.Vissza akartam menni át öltözni de már nem volt rá időnk és apu kitolt az ajtón minket. Jimin egy kis ideig nézett álmos szemeivel én meg próbáltam nem rá figyelni, így egy idő után abbahagyta.

Bepakoltuk a cuccokat a csomagtartóba, majd beültem a hátsóülésre Jimin pedig mellém. Apu elindult a kocsival és megkezdődött az utunk.

Az ablakon kifelé bámultam a fákat és épületeket amik mellett elhaladtunk. Eléggé korán volt még, csak néhány ember volt az utcán.

A kocsiban teljes csend uralkodott ami kezdett kicsit kínossá válni és ezt anyu is megéreze, a rádióhoz nyúlt és bekapcsolta aztán hirtelen apura kapta tekintetét. - Emlékszel még erre a számra drágám? - vigyorgott. Apu egy pillanatra levette a szemét az útról és anyura nézve énekelni kezdte míg anyu olvadozó szemekkel leste.

Annyira arnyosak voltak, mosolyogva néztem őket aztán Jiminre néztem akinek hasonló mosoly volt arcán. Egy cuppanó hangra lettem figyelmes és a hang irányába kaptam a fejem. Anyuék bizony puszi csatáztak aki többé-kevésbé zavarba ejtőn hatott rám. Éreztem, hogy a mellettem ülő engem figyel amitől arcomat mégjobban elöntötte a pír.

Pár perc után már kissé idegesítőnek találtam, hogy csak bámul ezért ránéztem. Egyből ajkaira téved a tekintetem úgyanis apró mosoly bujkált szája szélén. - M..mi van? - kérdeztem dadogva. De nem válaszolt csak továbbra is mosolygott és hátra döntötte fejét az ülés támlájának. Nyak vonala szépen kirajzolódott, ádámcsutkája pedig szinte vonzotta a szemem.

Inkább elkaptam fejem róla és újra az ablakon bámultam kifelé. Kezdtem unni magam. Miután anyu kinyomta a zenét újra eluralkodott a csend amitől teljesen elálmosodtam, viszont nem akartam elaludni. De akár mennyire próbáltam ellenkezni, annál jobban elálmosodtam.

Fáradt voltam, hiába feküdtem le korán tegnap este. Tévhit, hogyha korán lefekszik másnap nem lesz fáradt az ember. Senki ne vegye be ezt a marhaságot.

Neki döntöttem a fejem a kocsi ablakának és lehunytam szemeim, végül megadtam magam. A kocsi rázkódott emiatt sokszor neki koccant a fejem az üvegnek de egy idő után már nem ezt éreztem. Valami puha kellemes illatú dolgon feküdtem.

Nem tudom mennyi időt aludhattam de mikor kinyitottam a szemem nagyon megdöbbentem. Az én fejem Jimin vállán volt, az ővét pedig az enyémnek döntötte. Lassan elhúzodtam tőle, hogy ne ébresszem fel. Anyuék eltűntek, az ablakon kinézve pedig megláttam a nyaralónk. Akkor tehát megérkeztünk.

Jiminre néztem és alvó arca annyira hasonlított egy mochira... igazán aranyos volt. Ajkai egy kissé elnyiltak egymástól én pedig nem bírtam ki, hogy ne hajoljak közelebb. Közelről is olyan tökéletes az arca mint messziről és az illata szinte elkábít.

Annyira lekötöttek ajkai és íves állkapcsa, hogy nem vettem észre azt, hogy engem néz csak mikor kissé elmosolyodott. - Jól aludtál? - kérdezte miközben továbbra is mosolyogva nézett.

- Jól... és te? - néztem méllyen szemeibe és szinte elvesztem bennük. Elfeledkeztem a "tartsuk magunkat távol Jimintől" hadműveletről és szinte flörtölni kezdtem vele. Nem tudom honnan jött ez a hatalmas bátorság de jöhetne többször is. Újra nézni kezdtem felváltva szemeit és ajkait, mire mégnagyobb vigyor csúszott a szájára.

- Egész jól. - mondta, majd megnyalta ajkait és reakcióm leste. Követve tettét én is végig nyaltam alsó ajkaimon. Szinte láttam, ahogy nyel egy hatalmasat ami be kell valljam tetszett. Tetszett, hogy ilyen reakciót váltok ki belőle.

Habár tudtam meggondolatlanul viselkedem, akkor nem érdekelt és csak ki akartam használni a helyzetet.

Rátettem kezem vállára, közel nyakához és végig futattam felső testén tekintetem. Furcsa érzés lett rajtam urrá látványától, pontosabban nadrágomban és hasamban.

Jimin újra vigyorogni kezdett és egyik kezét combomra rakta és simogatni kezdte azt. Egyre feljebb csúszott keze combomon és egyre beljebb. Normál esetben vísítva rohantam volna ki az autóból vörös fejjel de most valahogy élveztem. Kezem leengedtem mellkasára és megéreztem szívverését és olyan gyors volt akárcsak az enyém.

Mielött keze elérte volna a kényesebb területeket megfogtam csuklóját. - Perverz vagy. - csúszott ki a számon mire felvonta a szemöldökét. - Én? De hát te kezdted el ezt a kis simi dolgot. - húzogatta fel-le szemöldökét. Megvontam a vállam és mosolyogva kiszálltam a kocsiból.

Megvártam míg kineveti saját magát aztán kiszállt ő is. A nyaraló lépcsője elött bevárva együtt mentünk fel aztán be a lakásba. - Csak hogy felébredtetek kedveskéim! Öltözzetek át aztán irány a part. - sétált el elöttünk anyu és mindkettőnk fejét megsimogatta. Nem szeretem mikor az amúgy is kócos hajam mégjobban össze kócolja de természetesen nem szólok érte.

Felsétálva az emeletre benyitottam az egyik szobába. - Ez a szobád, ha kell valami esetleg akkor itt vagyok a melletted lévő szobában. De siess az átöltözéssel mert anyu már gondolom nagyon fagyizni akar. - léptem a saját ajtómhoz. - Este én is szivesen fagyiznék egyet. - kacsintott rám aztán bement a szobába és becsukta az ajtót.

Egy kis ideig álltam egy helyben aztán mikor elkanyarodtak a gondolataim csak megráztam a fejem. Biztos rendes fagyira gondolt vagy...

Sziasztok!
Ez az ujjabb iszonyat nagy kihagyás után visszatértem és igyekeztem megírni egy viszonylag tűrhető részt és hát itt van. Tudom, hogy rövid de azért remélem nem annyira gáz. Viszlát a következő fejezetben!



I Want You. And You?Where stories live. Discover now