Ettől a fagyis témától most egy jó ideg nem fogok szabadulni, az egyszer biztos.
A sok szuvenír bolt mellett elsétálva azon kaptuk magunkat, hogy vissza értünk a szüleimhez aztán Jimin hirtelen felém fordult.
- Mindjárt vissza jövök. - mondta, majd megfordult és visszament a kis boltok irányába. Mégcsak nem is válaszoltam csak a hátát nézve bólintottam.Ahogy visszafordultam a cuccok irányába anyuval találtam szembe magam. Arcáról semmit nem tudtam leolvasni ami furcsa volt, hisz ő nem ilyen. Most olyan titokzatos volt.
Egy perc néma csend után sóhajtott egy aprót és megszólalt. - Estére apád foglalt asztalt egy étterembe szóval csak későn érünk haza. - nézett szemeimbe. - Oké, akkor majd össze dobok valami instant kaját. - vontam vállat majd levéve a pólóm leültem a pokrócra míg anyu vissza sétált apuhoz és egymást fröcskölték a vízben állva.
Miközben anyuékat néztem elhaladt elöttem néhány lány, aztán hátra fordulva végig néztek rajtam és összevihogtak de mikor utánuk néztem piros fejjel tovább haladtak. Nem értettem az egész szituációt a lányok furák.
Jimin pont ekkor ért vissza és mikor látta, hogy a lányok után nézek beállt elém, így eltakarva őket. Pislogva felnéztem rá mivel épp eltakarta a napot, így láttam az arckifejezésén, hogy nem tetszik neki a helyzet de aztán tekintetem lejjebb haladt és apró mosolyra húzta száját. - Le fogsz égni ha nem kened be magad. - ült le mellém.
- Majd megkérem anyut.. - válaszoltam halkan aztán Jiminre néztem akinek kezében már ott volt a naptej és a fejét rázta. - Ne zavard most anyudat, hisz jól el vannak. - mosolygott anyuék felé, majd újra rám nézett és az ujjával kis köröket mutatott a levegőbe jelezve, hogy fordítsak neki hátat.
Kis hezitálás után hátat fordítottam neki és törökülésbe húztam fel lábaimat. Hallottam a tubus tetejének hangját ahogyan kinyitotta majd megfogta derekam és lábai közé húzott. Egy szó nélkül tűrtem de arcom kissé piros színű lehetett. Nem tudom, hogy a zavarom miatt vagy mert csak egyszerűen leégtem. Én minden esetre az elsőre tippelek.
Kezével megsimította vállamat majd másik kezével amiben a krém volt hozzá érintette meleg bőrömhöz mire egyből kihúztam magam görnyedt testtartásomból és egy picit felszisszentem. - Nagyon hideg.. - suttogtam hátra pillantva és láttam Jimin mosolygó arcát.
Bekente vállaimat majd kezeivel egyre lejjebb haladt hátamon. Még mindig hátra felé fordított fejjel néztem szemeit és arckifejezését mikor kezei áttértek két oldalamra és kicsit megbökte öket. Nevetni kezdtem és kértem, hogy hagyja abba de nem tette. Hiába vergődtem és kérleltem akkor is folytatta.
Már majdnem a könnyem is kifolyt a nevetéstől de aztán hátra dőltem egyenesen neki Jimin mellkasának akinek kezei így előre csúsztak hasamra. Felpillantottam és Jimin derűsen mosolygó arcával találtam szembe magam. Annyira aranyos volt, hogy vissza mosolyogtam rá de magamban elterveztem, hogy ezt még vissza fogja kapni az biztos.
Jó érzéssel töltött el, hogy ennyire közel vagyunk egymáshoz és, hogy kezei hasamon pihennek de aztán észbekaptam, hogy emberek közt vagyunk és ezt nem szabadna. Nagy nehezen rávettem magam, hogy felkeljek újra ülőhelyzetbe csak most megfordultam és vele szembe foglaltam helyet.
- Baj van? - kérdezte.
- Nincs. - ráztam meg a fejem.
- Csak hát... emberek közt vagyunk és ezt nem szabadna.
- És? Engem nem érdekelnek az emberek. Csak te. - mosolygott oldalra billentett fejjel.
YOU ARE READING
I Want You. And You?
Fanfiction"Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem al...