Mikor reggel felkeltem, úgy éreztem magam mint akit szarrá vertek tegnap. De komolyan. Fájt a fejem, a szemeimből kis csíkok lettem a sok sírástól és még hányingerem is volt. Nem a legjobb reggelem az biztos.
Átsétáltam a fürdőbe és a tükörképem meglátva majdnem elájultam. A kinézetem... hát azt inkább hagyjuk. Be álltam a zuhany alá és magamra engedve a meleg, szinte forró vizet élveztem, ahogy arcom és testem áztatta. Gondolkodni kezdtem. Jobb lesz ha egy kis ideig távol tartom magam Jimin-től. Igen...ez lesz a legjobb. Legalább egy kicsit ki tudom szellőztetni a fejem és el tudom rendezni magamban a dolgokat.
Miután kiszálltam a víz alól, magamra tekertem a törölközőm és kinyitottam a fürdő ajtót. Kissé megijedtem, mivel Jimin épp most akart bekopogni és elég közel állt hozzám. Kezét leengedte maga mellé és arcomat leste. Nem szabad engedni az érzéseimnek. Mély levegőt vettem észre vétlenül, majd megszólaltam. - Jó reggelt. - mondtam semleges hangon és kerülve a szemkontaktust el mentem mellette, egyenesen be a szobámba. Éreztem hátamon tekintetét, hogy utánam fordult de gyorsan becsuktam az ajtóm és végre fellélegeztem. Piros pont nekem.
Elég nehéz lesz elkerülni Jimint, úgy hogy itt lakik és még egy suliba is járunk de azt hiszem menni fog. Csak erősnek kell lennem.
Felkaptam magamra egy térdig érő kék farmert és egy szürke minta nélküli trikót. Kicsit nagy volt rám, mert össze vissza libegett, kivillantva picit néha kidolgozott felsőtestem. De meleg volt, ígyhát nem bántam.
Kezembe vettem telefonom és dobtam egy sms-t barátomnak, hogy mennyünk valamerre.
Kookie: Hali, nincs kedved csinálni ma valamit? Meghalok itthon az unalomtól..:/
Amint rányomtam a küldésre, pár másodperc múlva jött is a válasz.
Mit akarsz csinálni?:o :TaeTae
Kookie: Nem tudom.. Elmehetnénk fagyizni. Úgyis tök jó idő van, aztán majd kitaláljuk együtt. Na?:3
Öt perc és ott vagyok.❤:D :Taetae
Kookie: :D
El nevettem magam ezen a beszélgetésen. Legalább ő majd eltereli a figyelmem.. Az ágyon ülve olvastam a telefonomon, amikor öt percen belül meghallottam a csengő hangját. Leszaladtam a lépcsőn és kitárva az ajtót, megláttam Tae vigyorgó fejét.
Végig nézett rajtam tetőtöl talpig és megnyalta egy kicsit száját. Nem igazán foglalkoztam vele, inkább mosolyogva kimentem az ajtón és elindultam. Utánam sietett és csak bámult le rám. - Történt valami? - kérdezte.
- Nem. Semmi sem. - vigyorogtam rá. Ez után nem kérdezett többet. Mikor elértünk a cukrászdához kitárta elöttem az ajtót, én pedig megköszönve beléptem.A pultnál rengeteg féle fagyi volt, csillogó szemekkel néztem a választékot. - Válassz amilyet és amennyit akarsz. Én fizetem. - karolta át Tae a vállam. Rákaptam tekintetem és egy gyors puszit nyomtam arcára köszönet képpen. - Akkor kérek szépen egy csokis, egy epres és egy vaníliás gombócot. - válogattam össze. Megláttam egy csoki szirupos üveget és rámutattam. - Olyat is kaphatok rá? - néztem fel Tae arcára mint valami kisgyerek.
Bólintott mosolyogva én pedig majd meg pukkadtam, azért hogy megkóstolhassam. Amint megkaptuk a fagyikat elindultunk a park felé. - Wow! - ámuldoztam a fagyimat nézve. Meg nyaltam tetejét és szinte korázott a hideg az édes íztől.
YOU ARE READING
I Want You. And You?
Fanfiction"Megéreztem egyik kezét derekamon ahol felgyűrte a pólót. Az érzésre egy aprót sóhajtottam, ami őt további tettekre ösztönözte. Lábaim közé helyezte egyik térdét és elkezdte pólómat egyre feljebb húzni. Pár másodperc után már póló nélkül feküdtem al...