A Balhé és egy hiba (+16)

2.6K 215 32
                                    

Sziasztok, na ez ilyen kis előszó féleség... vagy mi. Az ebben lévő szexuális dolgok nem annyira durvák, szóval nem tudom, hogy +18 vagy +16 de minden esetre kiírtam egy +16-ot. Na, nem húzom tovább az időt. Jó olvasást.^^

Hallottam a bejárati ajtó csapódását, ami így elég nagy zajt csapott. Még mindig a szendvics készítésével voltam elfoglalva de amikor két erős kar átölelte a derekam és az a valaki, vállamra helyezte állát, kiestek kezemből a dolgok.

- Szia Kookie cica... - mondta az a valaki, furcsa hanglejtéssel és megéreztem az alkohol szagot. Megfordultam a szoros ölelésben és szembe találtam magam Jiminnel.
- Jimin engedj el. - kértem kedvesen de csak tovább vigyorgott, amivel megijesztett. Próbáltam eltolni melkasánál tolva, viszont egy centit sem mozdult.

- Jimin...
- Nem foglak elengedni. Te hozzám tartozol! - jelentette ki. Minnél jobban próbáltam kibújni kezei közül, annál jobban szorított.

- Reggel nem foglalkoztál velem..és ez fájt.. - nézett szemeimbe mérgesen, én pedig elkerekedett szemekkel bámultam rá. Nem, most nem akadhatok ki! Közelebb hajolt hozzám és meg akart csókolni, mire elhajoltam és kiabálni kezdtem.

- Taehyung! - nem volt jobb ötletem, kissé féltem Jimintől.
Hangomon is hallható volt a rémület, talán ennek volt köszönhető, hogy Tae két másodperc alatt lent termett és le rángatta rólam Jimint. Jimin csak állt és kis idő kellett, hogy felfogja a dolgokat. De amint észre vette mi is történik, elindult Tae felé határozottan. Nagyon megijedtem és egyből elé álltam.

- Ne! - állítottam meg kezemmel Jimint mellkasánál.
- Kook menj arrébb! - szólt rám idegesen. A pillantasától rémület futkosott a hátamon.
- Menj el! Most! - löktem hátrébb, mire kissé hátra tántorodott. Tekintete megváltozott. Az idegesség mellett némi szomorúságot fedeztem fel.

Fogta magát, megfordult és becsapva maga után az ajtót egész egyszerűen elment. Ahogy az ajtó becsapódott sírni kezdtem, Tae szó nélkül maga felé fordított és magához húzott szorosan.

Mellkasához bújtattam fejem és átölelve szipogtam pólójába. Nem hittem volna, hogy valaha is így látom Jimint, nem ilyen srácnak tűnt. Vajon oka volt rá, hogy igyon vagy csak úgy megtette?
- Nyugi...semmi baj nem történt és nem is fog... - suttogta Tae hajamat simogatva.

Próbáltam elhinni neki meg minden és valahol méllyen tudtam is, hogy minden oké lesz, mert nem történt semmi olyan dolog ami miatt annyira aggódnom kéne de megijesztett ez az egész helyzet.
Ráadásul mikor Jimin olyan durván hozzám ért, még a vér is simán megfagyhatott volna bennem. Némán sírtam és kezdtem magam szánalmasnak érezni, hogy ennyitől elsírom magam.

- Gyere, mossuk meg az arcod. - húzodott el tőlem Tae egy kicsit.
El emeltem fejem mellkasáról és arra a hatalmas könnyfoltra böktem amit oda varázsoltam.
- Bocsi.. - nyögtem ki de egy kicsit elnevettem magam és Taehyung is elmosolyodott.

- Ne törődj vele. - borzolta össze a hajam. Átkarolta a vállam és visszamentünk az emeletre, ahol a fürdőbe húzott és megállított a tükör elött.  A látvány ami a tükörből nézett vissza rám ujra elszomorított. Megengedtem a csapot és a tenyereim alá tartva az arcomhoz emeltem, majd dörzsölni kezdtem az egész arcom és a szemeimet is.

- Kookie.. - szólított meg hallkan Tae. De nem figyeltem rá, hanem továbbra is csak dörzsöltem.
- Jungkook! - mondta nevem kicsit határozottabban, mire kezeim megálltak de nem emeltem el arcom elöl őket.

Megéreztem kezét csuklómon és lassan elemelte kezeimet arcom elől, én pedig szemeimet összeszorítottam. Nem igazán szerettem volna, hogy a legjobb barátom valaha is így lásson. Állam alá nyúlt, erre kinyitottam szemeimet és szembe találtam magam pár centire lévő arcával.

- Jungkook én... - kezdett bele mondatába, de nem hagytam, hogy befejezze. Határozottan előre dőltem és... és megcsókoltam. Nem tudom miért, vagy hogyan de szükségem volt erre a csókra. Meglepődött és elhúzodott, majd kerek szemekkel bámult rám teljesen piros arcal.
- Ezt.. Miért, vagy... Kook te megcsókoltál! - magyarázott össze-vissza.

- Tudom. - bólintottam.
- Sajnálom. - hajtottam le a fejem. Mindig hülye helyzeteket generálok. Ahj. Elindultam kifelé, kikerülve Taehyungot de az ajtóban elkapta a csuklóm és a falhoz lökött. Hátam nagyot koppant a falon mire kicsit felszisszentem.

- Tae mi a fenét... - kezdtem bele mondandómba, de nem tudtam befejezni ugyanis Tae megcsókolt. Lehunytam szemeimet és lassan kezdtem mozgatni ajkaimat övén. Biztos azt hitte, hogy nem csókolok vissza, ezért is lehetett az, hogy újra meglepődött amin kénytelen voltam elmosolyodni, így bele mosolyogtam csókunkba. Megint elfogott egy furcsa érzés, de ez valahogy más volt mint Jiminnél.

- Tae... - suttogtam akaratlanul, mire egyik térdét lábaim közé helyezte és egyre feljebb tolta azt. Felnyögtem az érzésre és mocorogni kezdtem de ezzel csak rontottam a helyzetemen. Egyre jobban forrósodott fel testem és nem birtam uralkodni magamon, nyakába karoltam és ismét egy csókba vontam. Egy kis ideig folytattuk ezt, de aztán szinte egyszerre toltuk el egymást.

- Nem lehet... - suttogta Tae levegő után kapkodva.
Bólintva igazat adtam neki, mire elengedett.
- Ne haragudj. - szólaltunk meg egyszerre, aztán elnevettük magunkat.

- Mostmár tényleg aludjunk. - lépett el tőlem és mosolyogva át sétált szobámba. Mély levegőt vettem, majd kifújtam és utána mentem. Ledőltünk az ágyba és én pár perc múlva már az álmok világában repkedtem.

I Want You. And You?Where stories live. Discover now