"MY dear, Nizam. Petang ni mak dan ayah you datang tau. Nak jenguk you. I dah beli baju cantik-cantik untuk you. Pakai tau." Kata Nick Haiman selepas dia masuk ke dalam bilikku. Aku sentiasa dalam keadaan bogel. Tiada seutas benang pun. Aku duduk di atas katil empuk itu lalu mengganguk kepala tanda faham.
Pelik. Cara Nick Haiman tegur, percakapan sangatlah sopan dan baik. Tak ada pula ganas-ganas. Bila dia minta aku untuk melayan nafsunya, cara dia tegur tu baik saja. Hilang pula niat ingin melarang dia untuk melakukan seks. Hmm.
Lalu Nick Haiman beredar sambil menutup pintu bilik dan kunci seperti biasa.
Makanan? Of course Nick Haiman beri. Cuma barang aku semasa datang ke sini saja dia ambil. Seperti handphone, pakaian dan macam-macam lagi.
Aku pun ambil beg goodies itu. Pakaian Nick Haiman beli mencecah RM100. Kalau nak ditukarkan dengan Paris. Hmm. Lagilah! Baju yang dia beli semuanya cantik belaka. Aku pun mandi. Lagipun bilik mandi itu berada di hadapan katil yang empuk itu.
Selesai saja mandi, aku pun pakai baju yang dibeli oleh Nick Haiman. Aku pandang di hadapan cermin sambil berdiri. Seluar jeans berwarna putih dikenakan dengan baju fit berwarna kelabu dan di hadapan berlogo 'Captain America'. Ketat sangat baju ini. Tapi, tak apa. Kerana nanti aku nak jumpa dengan awan, langit, ibu dan ayah. Udara di luar sudah lama aku tak hirup. Di ruang tamu agaknya macam manalah ya? Maklumlah, setahun terperap di bilik neraka tu.
Sedang lena memandang cermin panjang, pintu bilik dibuka. Rupanya Nick Haiman. Dia mendekatiku lalu mendekatkan bibirnya di leherku. Aku abaikan saja. Dia terus berhenti dan pandang aku.
"Kenapa tak pakai perfume?" Soalnya.
"How? Kat bilik ini mana ada perfume." Dia pandang aku lama-lama. Lalu dia buka bajunya tiba-tiba.
"Kenapa buka baju?" Soal aku sambil melangkah kebelakang sedikit.
"Mak dan ayah you lama lagi sampai. Jom.." Nick Haiman terus menolak aku dekat atas katil. Dia baring di atas aku. Terasa badannya yang kental dan berat.
"Nick.." Aku pegang dadanya. Nick Haiman terlalu kasar. Dia pegang kedua-dua tanganku dan mencium leherku.
"Nick!" Aku menjerit. Nick Haiman berhenti.
"Please. Give me a freedom for today. Please." Kata aku sambil memegang dadanya lagi.
"All right." Katanya sambil bangun dan mengambil baju dia tadi lalu meninggalkan bilik ini.
This time, dia tak kunci pula pintu ini.
YOU ARE READING
M.N.N : SAKIT (#2)
Romance2017, sudah setahun setengah bulan NIZAM menjadi seorang pemuas nafsu bagi seorang lelaki yang kejam iaitu NICK HAIMAN. NIZAM tidak berdaya lagi akan peristiwa yang terlalu menakutkan ini. "Aku tahu kau sayang aku. You know, tugas kau kena layan aku...