7

7.4K 102 5
                                    

"TAPI, bulan depan kot sebab bulan ini ayah ada hal sikit dekat Negeri Sembilan. So, next month." Aku membuat muka bila ibu kata begitu manakala Nick Haiman senyum sinis memandang aku.

"Ibu balik bila?" Nick Haiman bersuara.

"Nak geraklah ni." Ibu dan ayah pun bangun dari sofa manakala Nick Haiman dan aku pun bangun juga. Aku salam ibu dan ayah. Kali ini, tidak dicium dan dipeluk. Nick Haiman salam tangan ayah.

"Thanks datang." Kata Nick Haiman. Ayah hanya diam.

"Jaga diri tau, Nizam." Kata ibu. Aku angguk sambil angguk kepala. Mereka keluar dan tinggalkan rumah ini. Nick Haiman tutup pintu gerbang itu setelah tidak nampak kelibat kereta ayah.

"So," Kata Nick Haiman panjang. Aku pandang dia.

"Boleh tak kalau saya nak tengok-tengok rumah ini?" Soal aku.

"Not now." Katanya lembut.

"Tapi..." Belum sempat aku bersuara dia menepis.

"I said not now!" Terus dia menjerit. Terdiam aku dibuatnya.

"Now." Katanya sepatah.

"Now what?" Soal aku. Nick Haiman terus koyakkan baju aku yang dibelinya olehnya. Sakit dadaku dibuatnya.

Nick Haiman mendokong aku masuk ke dalam bilikku. Dia campak aku ke atas katil. Terasa sakit punggung ini. Dia kunci pintu bilik dan mendekatiku.

Nick Haiman tarik seluar aku dengan kasar sehingga zip terkena pada peha belah kanan dan mengeluarkan darah. Aku pegang tempat terkena darah. Nick Haiman nampak darah itu dan dia terus menjilat darah itu sambil pandang aku. Aku tak sanggup melihat perbuatannya.

Selepas itu, dia meludah di mukaku lalu senyum memandangku. Nafasku turun naik. Aku harap seksaan ini berhenti. Aku lelap secara tiba-tiba. Nick Haiman ikat tangan aku pada setiap penjuru katil. Semua badan-badan aku dia meratah. Mulut, pipi, leher, puting, perut, kemaluan, punggung, peha adalah contoh-contohnya.

Tapi, setiap kali dia memasukkan kemaluannya ke dalam punggungku, dia pakai kondom. Hanya untuk keselamatan. Dia pakaikan pada kemaluannya. Dia terbalikkan aku supaya punggungku berada di hadapannya. Nick Haiman masukkan kemaluannya dengan perlahan kedalam punggungku.

Perlahan, perlahan, semakin laju dan laju. Laju sangat dia menjolok punggungku. Hanya dahiku yang kerut saja melakukan reaksi yang sakit.

M.N.N : SAKIT (#2)Where stories live. Discover now