AKU lupa yang keluar dalam keadaan telanjang. Aku patah balik masuk ke dalam bilik itu. Nick Haiman hairan.
"Why you masuk balik?" Soal Nick Haiman dan pergi ke arah aku yang sedang mencari baju aku.
"Saya bogel." Kata aku sambil mencari baju aku. Aku ambil baju aku yang berada di dalam laci dan memakainya.
Setelah sahaja pakai, aku dan dia keluar dari bilik ini dan pergi ke arah dapur terdahulu kerana ia berdekatan dengan bilik. Dapurnya sangatlah moden. Bukan calang-calang dapur di Malaysia, tapi di negara barat ini penuh dengan barang yang tidak pernah ku temui lagi. Aku tersenyum keseorangan. Nick Haiman biarkan saja ke mana aku pergi.
Selepas itu, aku pergi di laman belakang. Ada kolam renang berbentuk bulat kecil bercantum dengan bulat besar. Bulat kecil itu berbuih-buih. Mungkin ia untuk spa. Bulat besar mungkin untuk mandi sahaja.
Selepas itu, aku pergi pula ke depan. Aku berhenti kerana aku sudah berada di hadapan ini kerana berjumpa dengan ibu dan ayah.
"Saya rasa saya sudah habis kot tengok-tengok rumah ini." Kata aku pada Nick Haiman yang berada di belakang aku.
"Cepatnya! Tingkat atas tak nak tengok?"
"Boleh ke?" Soal aku. Dia angguk kepalanya. Aku pun naik tingkat atas untuk lihat ada apa.
Naik saja tingkat atas, lihat ada 3 bilik. Aku pun menyusul ke bilik belah kanan aku. Buka saja, nampak katil bersaiz queen berwarna kuning emas. Dinding pun berwarna kuning emas. Tidak boleh kata apa. Sangatlah cantik dan kemas.
Pergi pula ke bilik tengah. Rasa terkejut yang amat. Kerana ini semua barang-barang aku. Aku pandang Nick Haiman yang berada di sebelah aku.
"Mulai hari ini. You boleh tidur dekat sini. I tak nak you rasa perit ini lagi." Kata Nick Haiman.
"Betul ke, awak? Terima kasih." Terus aku peluk dia. Dia capai pelukan itu lalu mencium mulutku sebelum mengangkat daguku. Dia mendukungku masuk ke dalam bilik dan mencampakkan badanku di atas katil. Kami sambung ciuman itu dengan penuh kasih sayang..
YOU ARE READING
M.N.N : SAKIT (#2)
Romance2017, sudah setahun setengah bulan NIZAM menjadi seorang pemuas nafsu bagi seorang lelaki yang kejam iaitu NICK HAIMAN. NIZAM tidak berdaya lagi akan peristiwa yang terlalu menakutkan ini. "Aku tahu kau sayang aku. You know, tugas kau kena layan aku...