NICK HAIMAN ketuk pintu dengan kuat. Terkejut aku lalu aku letak bakul itu dan menuju ke pintu utama. Apabila buka pintu itu, Nick Haiman dalam keadaan marah. Dia masuk sambil longgarkan tali lehernya lalu dia duduk di atas sofa yang berhadapan dengan TV. Aku hairan lalu mendekatinya.
"Awak kenapa?" Soal aku lalu duduk di sebelahnya. Aku pegang bahu kanannya.
"Tak ada apa-apa." Jawabnya acuh tak acuh.
"Habis tu, kenapa balik-balik nak marah."
"Tak ada lah. Member saya nak mintak kat saya yang dia nak buat seks dengan awak." Katanya. Aku terkejut sedikit.
"Awak cakap apa?"
"Memang taklah nak bagi. Tapi,." Dia berhenti katanya.
"Tapi?"
"Tapi, nanti saya kena buang kerja."
"Sebab?"
"Because he's my boss." Lagilah aku terkejut.
"Boss yang umur dia?"
"56 years." Aku hampir nak pengsan. Tapi, aku tetap gagah.
"Like seriously? I don't wanna do that anymore!" Aku bantah sambil berdiri memandangnya.
"Tapi, you have to know yang nanti saya kena berhenti." Aku terdiam.
"Aku ni dahlah tumpang rumah dia. Baru nak berbaik-baik." Aku bercakap dalam hati. Lalu aku duduk balik di sebelahnya.
"Are you sure he will be safe?" Tanya aku.
"I'm pretty sure." Katanya sambil senyum. Kami pun cium mulut.
***
KHAMIS, hari di mana boss Nick Hainan iaitu Dean telah datang ke rumah untuk menyuruh aku untuk melayan nafsu lelaki tua itu.
Aku berada di laman taman yang ada buaian. Aku pun bermain buaian tersebut. Dean dan Nick Hainan berbincang pasal kerja mereka di ruang tamu.
Tiba-tiba, Nick Haiman datang memanggilku. Hatiku terasa berdebar.
"Nizam! Please make a coffee for me and Dean." Kata Nick Haiman.
"Ishh! Buat terkejut aku je." Kata aku dalam hati. Aku pun masuk ke dalam rumah.
Apabila lalu ruang tamu, nampak Dean memandang sinis padaku. Aku pun lajukan pergerakan untuk pergi ke dapur dan buatkan kopi untuk mereka yang menjadi 'penyusah hidup orang' kepada orang macam aku.
Aku bancuh serbuk kopi dengan air panas bersama 3 sudu besar gula pada teko. Sudah siap, aku letakkan di atas dulang dan bawa dulang itu ke ruang tamu. Aku letak dulang itu sambil duduk di atas karpet. Aku tuang kopi itu ke dalam cawan dan berikan kepada mereka. Mereka pun minum.
"So, let's go!" Kata Dean setelah minum air kopi.
"But, we're not finished yet." Kata Nick Haiman.
"I don't care and I want him for having a sex with me." Dean terus tarik tangan aku dan pergi ke bilik neraka.
"Lepaskan aku lah, bodoh!" Kata aku. Nasib dia tak faham. Nick Haiman ikut saja kemana Dean pergi.
Dean dan aku buka bilik neraka itu dan tolak aku ke atas katil. Sakit. Dean koyak baju aku itu.
Aku ingat aku bebas..
YOU ARE READING
M.N.N : SAKIT (#2)
Romance2017, sudah setahun setengah bulan NIZAM menjadi seorang pemuas nafsu bagi seorang lelaki yang kejam iaitu NICK HAIMAN. NIZAM tidak berdaya lagi akan peristiwa yang terlalu menakutkan ini. "Aku tahu kau sayang aku. You know, tugas kau kena layan aku...