Multimedya; Öndeki Poyraz ve arkadaki Akın
Poyraz Aydın. (Bade nin küçüklük komşusu)
Ah be deniz gözlüm neden ben değilim ki...
Akın'a döndüm "Ah be Akın. Küçücük bir çocukken bile bu kıza aşıktım" dedim yakinarak. Bana acır gibi bakınca "Bakma lan bana öyle! " diye gürledim, etrafta boş olunca rahatsız olacak kimse yoktu. Zaten o yüzden buraya gelmemiş miydik?
"Abi belki arkadaşıdır" dedi Akın. Arkadaşı olsa ne olacak, kız her türlü beni sevmiyor. Ben daha bir kere bile evine birakamadim deniz gözlümü, o nasıl bırakıyor ki?
Sinirle ayağa kalktım. O çocuğa gününü gosterecektim. Tabi Akın tutmasaydi. Akın benim ailemden sonra en yakinim. Hatta ailem. Yani her şeyimi bilir. 'Ne var' dercesine baktım Akın'a. "Abi otur gece gece iş çıkarma" dedi.
Onu dinlemeyip gidiyordum ki "İzin vermem" diyip beni dışarı çıkardı ve arabaya attı. Şu an sarhoş olsam bile beni arabaya fırlattığının farkındayım. Ama icabina sonra bakarım. Yine her zaman ki sarhoş Poyraz arabada sızıp Akının evinde sabahlar.
Ne yapacaktım ben? Ah deniz gözlüm Ahh...
Bade Başer
"Hadi kızım ya kalksana" diye sabahtan beri başımı yiyen Nevayi yataktan iterek Son çözümü ortaya atmış oldum.
"Ahh Bade, bittin sen kızım yaa. Kalksana yaa ölüyorum galiba. Ambulansı aramaniza gerek yok dayanabilirim bu acıya" dediği an istemsizce kahkaha attım.
Cidden bu kız insanı delirtir. "Aramadim zaten kahküllü, bir şeyin olmadığını biliyorum. Ayrıca senin yüzünden uykum kaçtı" diye sitemle yataktan doğruldum.
"Kız ne uykusu, sen boz ayı misin bu kadar zaman uyuyosun? Öğlen oldu ya öğlen" dedi kizarak. Cidden öğlen olmuş ama yaa. Neyse bugünlük böyle olsun.
"Tamam tamam sincabım hadi kalktık madem bir şeyler yiyelim" dedim guruldayan karnımı durduramadan. Gerçi Neva'nın bu saate kadar beklemesi bile bir mucizeyken benim ki pek de mühim değil.
"Aslında sen uyurken ben Melek sultanla kahvaltı yaptım ama madem sen benimle yemeyi çok istiyorsun seni mi kiricam canım? Kalk yiyelim acıkdım zaten" Ah ah bu kız hiç doyamayacak. Kikirdayarak yataktan kalktım ve direk banyoyagirdim.
Aşağı indiğimde yemede bi o kadar başarılı ve azimli arkadaşım yemek yapmakta da süper olduğundan güzel bir kahvaltı masasiyla karşılaştım. "Oooo kahküllü döktürmüşsün yine" dedim gülümseyerek. "Ne sandım kızım tam evlenilecek kızım da işte bakma sen daha kesfedilmedim." dedi.
İşte alırım buna bi dal kahkaha.
***
OFF uyandığımdan beri evdeyiz. Sağ Olsun benim arkadaşımın bana izletmedigi dizi kalmadı. Hayır diziler de bitti. Ne yapıcaz şimdi? Zaten kütüphaneye de göndermedi.
"Neva, hadi kalk dışarı çıkalım. Çok sıkıldım evde"
"Ay ya hadi çıkalım, ben de çok sıkıldım. Eve tıkıldık kaldık" dedi sanki onca diziyi ben izlemişim gibi.
Telefonumu ve çantamı aldıktan sonra Neva'nın kaldığı odaya geçtim. Ve bilin bakalım ne oldu? Yine her zaman ki gibi Neva, ne giysem acaba derdinde.
"Kızım hadi ya. Off iki saat senin bekliycem şimdi" dedim kizarak, hep böyle yapıyordu ama ya. "Tamam piremsesim hemen geliyorum galiba karar verdim. Saçımı yapıcam sonra hemen çıkıcaz" dedi sonlara doğru neşeli çıkan sesiyle. Hayır anlamıyorum kendini eve tıkan bir kız aynı zamanda evden çıkacağına nasıl bu kadar seviniyor olabilir acaba.
Aşağıda en az 1 saat bekledim bu kahküllüyü. "Oooo sonunda gelebildiniz majesteleri " dedim alaylı ses tonuyla. "Abartma Bade ya hadi çıkalım" gözlerimi devirerek arkasından ilerledim.
"OO benim FBI ajanlarim da burdaymış" Hayir olamaz ya lütfen tahmin ettiğim şey olmasin lütfen. Sakın Neva sakin.
Vee bir Bade dramı daha. Evet Neva hanim FBI ajanlariyla tekrar buluştu.
***
Tam iki saat karşı apartmana yeni taşınan komşuların dedikodusunu yapmakla meşguldüler. Ee tabii ben de mecburi dinlemekle.
"Kız Bade bu yeni taşınanların bir oğulları var senle yaşıt" dedi FBI 'ın başı Gülsüm Teyze. "Ee Gülsüm teyze nolmuş yani?"
"Kızım, cok yakışıklı. Bak eli ayağı düzgün helal süt emmiş birine benziyor. Diyorum ki siz tanışın bi, ha?" Al işte yine başladı.
"Yok Gülsüm teyze kalsın sağol, şu kahküllü bakar belki" diye fisildadim kulağına Neva'ya bakarak. Sen şimdi görürsün Neva hanim.
"Ya Gülsüm sultan git işine. FBI ajanimin 1 numaralisi dedim bağrıma bastim, aşk olsun" dedi Neva.
"Kızım ne var? Siz de hiç bir şey begenmiyorsunuz " dedi Gülsüm teyze yakinarak. "Şey Bade hadi biz kalkalim artık bi daraldim ben" dedi Neva Sinirle Gülsüm teyzeye bakarken. "Aa Neva ne güzel oturuyorduk. Niye kalkalim canım?" Dedim alttan alttan kikirdayarak.
"Kalk sen güzel arkadaşım, kalk sen ben canını alıp katil olmak istemiyorum. Hadi bir tanem" dedi Neva, artık sinirlenmeye başladığını gösteren bir ses tonuyla. Gülerek ayağa kalktım ve Neva'yı takip ettim.
"Domates gibi oldun yine hayırdır?" dedim gülerek. "Sen ne biçim evlatsin be. Annen yorgun argin eve geliyor o da yetmezmiş gibi Size o canım yemekleri pişiriyor. Aa sormaz lar mı insana bu evde iki kız ne yapıyor diye dimi ama. Hadi gel yemek yapıcam sen de bana yardım edeceksin. Anlaşıldı mi?" diye anne edasıyla tek nefeste söylediği cümlelere bir amin lütfen.
"Yok ya ben niye sana yardım ediyormuşum, sen et bana yardim" dedim. "Peki benim zeki arkadaşım bu ilişki ilişkide yemek yapmayı kim biliyor? Dur sen ben cevap vereceğim. Sen sadece pilav yapmayı biliyorsun. Bu yüzden pilavı pilava sana bırakıyorum. Gerisini ben hallederken sen bana yardım ediyorsun" dedi yine çok cok bilmiş bir tavırla.
"Ya ama be-" sözümü kesti ve "İtiraz yok Bade itiraz yok. Çabuk beni takip et" dedi.
Mutfağa girdiğimiz anda henüz önlüğü bile takamamışken arka arkaya sıraladığı malzemeleri aklımda tutmaya çalışıyordum. Off bu kız beni gerçekten çıldırtıyor.
Sonunda bu yemek işi bitti de rahat bir nefes alabildim. Masayı kurduktan sonra zil çaldı. "Ben bakarim"
"Tabi ki sen bakıcan" diyen Nevaya gözlerimi devirdim, kapıya doğru gittim ve annemle babamı gördüm. "Mis gibi yemek kokuları geliyor. Aman da aman benim prenseslerim bize akşam yemeği mi hazırlamış?" diyerek yanaklarımı sıktı. O sırada mutfaktan çıkan Neva "Valla bilemeyeceğim sultanım. Sonuçta pilava dokunmadım. Ama diğerlerinin benim eserim olduğu doğrudur" İşte tam bu anda benim yanaklarımı bırakan annem
"Aşk olsun kızım, misafirimize mi hazirlattin?"
"Ya hayır annecim,bak gercek-" kime anlatıyorum anlatıyorum çoktan masaya kurulmuşlar. Babam da kahkaha atarak masaya oturdu. Ben de sınırlı bakışlarımı Neva'ya gönderdim ve karşısına oturdum.
***
Yemekten sonra annemin cezası üzerine sofrayı toplamak bana kaldı. Annem ve babam birlikte film izlerken biz de Neva ile birlikte benim odamda oturuyorduk.
"Bade bir şey sorabilir miyim?"
Evet arkadaşlar tür; GERİLİM"Sor bakalim"
"Şu Bartu varya acaba diyorum sen ve o, o ve sen yani ikiniz birlikt-"
"Saçmalama! Ne biçim konuşma onlar öyle. O sadece benim arkadaşım" dedim Sinirle. Neva ise kapıya doğru koşarak "Hıhı tabi tabi arkadaşın" deyip sinsi sinsi guldu.
Yastığı kafasına firlattim ama o sanki tehlikenin kokusunu almışçasina odadan kaçtı. Gereksiz gereksiz konuşuyor işte. OGG ne yorucu bir gündü ama.
Evet biz geldik yine ve yeniden. Söz verdigimiz gibi bugün 2 bolum paylaşacağız. Diğer bolum aksama geliyor.
Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz.
20/07/2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş-Eşim
ComédieBir kadın ve bir adam tesadüfen hayalleri karşılaşır henüz bedenleri bile karşılaşmamışken... Biliyor musunuz bu sizin okuyacağınız ilk farklı kitap... Çünkü bu kitabı hayalleri birbirleriyle iç içe olan iki arkadaş yazdı. Biz buna inandık. Bu kitab...