12. Bölüm

98 13 19
                                    

Bade Başer

"Ya, sus artik. Lütfen sus, cok yoruldum birazcık uyuycam" dedim sabahtan beri beni mahveden Neva'ya.

"Ya kızım anlat kurtul işte, yoksa bir ömür yanında kalırım"

"Neee!!! Tamam tamam, pis kahküllü işini biliyorsun" dedim mecburen yoksa uyumama asla izin vermezdi. "Huyum kurusun öyleyim. Tamam şimdi asıl konuya gelelim, dökül" dedi birden ciddileşerek.

"Neyi dökülüyorum acaba Neva Hanim açıklar mısınız malum sizi fazla bekletmek istemem  (!)" dedim aslında konunun ne olduğunu bildiğim halde.

"Şimdi, şöyle ki Badecim adım adım gidelim. İlk adım Bartu -yine- niye seni eve kadar bıraktı?" dedi çakma Sherlock Holmes. "Şimdi Nevacim , ilk önce cevabı vermeden bir şey söylemek istiyorum" dedim ben de onun gibi. "Gönder gelsin bebeğim"

"Neden adım adım acaba? Beni katil etmek için mi acaba ? Neden hepsini tek solukta anlatamıyorum? Neden uykularimi çalıyorsun? Neden ben 'bir şey söyleyebilir miyim' deyip bir çok soru sordum ? Neden bu kadar çok saçmalamadım?" dedim, tabi bunları söylerken nefessiz kalmıştım.

"Adım adım gidiyoruz çünkü olayı daha iyi kavrayabilmek için kapiş" dedi, işaret parmağıyla alnımı geri iterek. "Ayrica sen bu kadar saçmaladığına göre, eve gelir gelmez çok yorgunum bahanesiyle hemen yattigina göre ve konuyu anlatmak istemeyip zaman kazanmak adına başka konulara saptigina göre kesin bir şeyler var"

"Oha eve geldigimden beri kız beni takip edip olaylarin çetelesini tutmuş iyi mi? Vallahi tebrikler kahküllü. Zeki kız çıktın ha" dedim elimi sıkması için uzatirken. "Dıtt Aa Allah Allah konu değiştirme geçircem artık iki tane. Ayrıca tabii ki zekiyim ve sen bunu yeni fark ettiğine göre salaksin" dedi baştaki kızgınlıkla fakat sonlara doğru egosunu tatmin ederek.

Bir dakika yaa. Bu bana salak mı dedim?  Sakin ol Badecim sakin. Anlatacaksın ve özgür kalacaksın, sakin ol ve derin bir nefes alıp başla.

"Tamam ya tamam. Şimdi benim zeki kahküllüm. Ben öğleden sonra nereye ve kiminle gittim. Ceydalara, Bartu ve Giray ile gittim dimi? O yüzden beni tekrar eve bırakmasında bence bir anormallik yok" dedim tane tane anlatarak. "Evet, haklısın. Sanırım ben yine Gülsüm teyze sendromu yaşıyorum" dedi kendine acıyan ses tonuyla. Onun bu haline kıkırdadım. Her ne kadar benim sinir etse de, o gidince daha ilk dakikalarda özleyeceğim.

"Neyse o zaman 2. Soruya geçiyoruz. Arabadan indikten sonra ne konuştunuz  ? Bu kadar uzun bir konuşma ne olabilir acaba?" dedi yine saçma bir soruyla. "Ne konuşacağız canım işte şey teşekkür etti Giray için" dedim. Azcık tanıyorsam neden bu teşekkür o kadar uzun sürdü demek aklına gelmez.

"Hmm demek öyle. Kız sen beni salak mı sandın, az önce kanıtladım ya zekamı" dedi ve ben o an bittim. Ya bu kahküllü detaylara çok inmezdi. Ne oldu buna? Eskiden daa iyidi bu. Yok yok bunlar hep o diziler yüzünden.

"Ya off ne vuruyorsun be acıttı" dedim bacağımı tutarak. Eli de baya ağır he. "Sus bana cevap verme" Al işte şimdi de içine annem kaçtı. Allah'ım neydi günahım. "Şimdi, orda ne konuştuğunuzu anlat, HEMEN" dedi ama ben yine zekamı kullandım ve sustum. Ee ama cevap verme dedi.

"Kız konuşsana" dedi yine vurarak. "Ya off iyi alıştın vurmaya. Yahu zeki  (!) kahküllüm, cevap verme dedin ya!"

"Off Badeeeeee!!!" dedi birden bağırarak. Allah fırtına yaklaşıyor. "Bak güzel arkadaşım, fındığım" dedi eski şirinliğine dönerek. Tabi benim de eski korkum kalmadı yani umarım. "Bak Badecim katil olmak istemiyorum ben. O yüzden hadi bitanem hadi" dedi son cümlesinde dişlerini sıkarak. Eyvah, biraz daha sinirlendirirsem kesin ısıracak.

Düş-EşimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin