Kyungsoo pov:
Hari pertama untuk isteriku berkerja di sm..haha. Nasib isteri aku tak duduk dorm dengan ahli lain. Ni semua sebab aku ngan dia dah kahwin la.
Aku rasa..sejak jadi suami ni..rasa malas nak keluar. Ye lah..isteri cantik. Si isteri pulak makin hari makin cantik.
Sedang aku berlatih tiba-tiba..gedebuk. Aduh! Sakit..aku jatuh bab terlanggar Sehun. Hish! Bangang betul lah si yehet ni.
Kami diberi rehat selama 1 jam. Hehe. Aku menyuruh Kai order pizza untuk kami. Kami kongsi bilik practice ngan apink. Ya..kumpulan Eunji. Diorang belum sampai. Hehe. Tak sabar nak jumpa isteri tersayang.
"Hah D.O..nanti bini datang ko jangan tak fokus pula.." Kata Kris. Hish. Sebok je. Macam tau-tau.
"Memang aku tau pon.." sambungnya lagi. Hish..ada kuasa tilik nasib ke apa?.
-----
Eunji pov:Aku dalam van dengan semua orang. Haih. Bestnya. Diirang semua memang sporting. Tapi apa-apa pun aku kene ingat. Aku mesti focus.
Sampai je depan bilik Exo. Aku stop. Dah lah aku paling depan. Nanti diorang cakap apa pula.
"Buka lah pintu."
"Yelah." Aku buka pintu. Masok je tengok diorang ngah makan pizza. Banyaknye. 12 kotak tu. Ni makan ke jual.
"Noona!!" Jerit Sehun.
"Aduh..matilanak..nape peluk noona kuat sangat ni..sakit lah!" Kataku.
"Ah mian!" Katanya.
Kulihat Chanyeol tergelakkan sesuatu. Lantas aku bertanya.
"Chanyeol gelakkan apa tu.."kataku.
"Ni haa..semut jalan..hahahaha!" Ketawanya.
############################
Akan aku update lagi..thanks kepada yang sudi vote..sayang korang..nanti aku doakan supaya korang berjaya..amiin. bye!
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.