The 8 pov :
Pagi nih sungguh indah. Tapi tak berapa nak indah sebab aku nampak ex aku Eunji dengan suami dia gi restoran yang sama dengan aku. Panas hati aku bila nampak diorang main suap-suap lah..lap kan mulut lah..eii.
Aku rancang nak buat rumah tangga diorang huru hara. Biar padan muka diorang. Lepas tu..boleh lah aku dengan Eunji teruskan hubungan kitorang.
Tapi aku just ada satu masalah. Sapa nak jadi partner aku? Haih.
-end pov-
NaEun pov:
Aku dah lama perhati pasangan suami isteri ni. Aku memang nak rumah tangga diorang rosak sebab aku sayang gila dekat D.O.
Anyway..just his money. Bukan dia. Aku ada rancangan tapi sapa nak jadi partner aku? Ni yang buat aku buntu. Walau aku dengan Eunji satu kumpulan..tapi aku tak suka dia. Si happy virus taguna tu.
Author: woi tak baik mencarut!
NaEun: eh author wat pe kat sini?
Author: suka hati nenek moyang aku lah nak buat apa kat sini.
NaEun : eh..
D.O&Eunji : Kitorang pon kene cam tuh.
Ok back to our story..
Aku pakai baju crop top and skirt pendek..ketat. Aku call bestie aku Yura untuk gi club.
Sampai kat club aku terus gi duduk dekat bar sambil minum champange.(betol ke eja?)
Sambil dengar muzik..aku menari. Fuh. Best doe.
Tetiba ada seorang mamat ni peluk aku dari belakang. Aku toleh belakang and then aku tengok it just Joshua.
Aku pusing and terus peluk leher dia. Kitorang minum and then dance. Memang mabok lah. Joshua ajak aku gi rumah dia. Then aku tanpa rasa segan or risau..terus bersetuju. Memandangkan aku bukan lagi dara.
Kitorang gi sebuah apartment. Aku masih belum mabok. Aku ikut dia masuk dalam apartmet tu. Aku dah tau dia nak buat apa. Dia nak tidur dengan aku.
Aku terus bawak botol champange dengan dua lagi gelas ke dalam bilik dia. Kitorang minum sampai mabok and then kitorang tido sesama.
....
Aku bangun pada esoknya dalam keadaan terlanjang. Aku demgan joshua memang selalu cam nih.
Aku kejut joshua sebab aku tinggal lagi 2 jam nak pergi kerja . Aku mandi and dress up again. Aku naik kereta yang joshua pandu.
Sampai kat dorm..aku naik senyap-senyap. Diorang masih lagi tido.
Aku berjaya masuk ke dalam bilik aku. Aku tukar baju and then tido balik. Yelh takot diorang perasan.
(Esoknya.)
Aku dikejutkan dengan bunyi ketukan pintu. Aku baru keluar pintu bilik untuk buka pintu depan..Chorong dah bangun dulu then gi bukak dulu.
Aku terkejut beruk bila nampak Yura dekat depan pintu.
"Anyeong Chorong..mana NaEun? Ni..dia tertinggal barang dia dekat club semalam." Kata Yura.
Aduh..perempuan bangang nih..tak yah lah sebut pasal club. Kalau kantoi siap kau!
"Club? Kau mimpi ke? Tak silap aku..dia balik dari latihan semalam..terus tidur. Dia ada ngan kitorang lah semalam. Club kau." Kata Bomi.
"Tah. Kau demam eh. Pape pun thanks bab pulangkan fon aku. Dari semalam aku cari tak jumpa. Tu yang aku tidur awal." Bohong diriku.
Yang lain hanya mengangguk.
"Ish. Apa pula aku yang demam bagai ni. Aku sihat lah. Betul lah NaEun gi club semalam." Kata Yura.
"Ish. Aku rasa kau ni yang salah orang lah. K lah. Kitorang nak siap. Nak gi practice." Kata Chorong. Chorong tutup pintu dorm. Aku tahan tangan Chorong.
"Weyh. Aku rasa tak sedap badan lah. Aku just duduk rumah je lah." Kataku.
"Kau Ok tak. Nak gi klinik? " kata Chorong.
"Tak yah susah-susah. Aku ok. Nanti kalau teruk baru aku pergi klinik." Kataku.
"Hurm." Kata Chorong.
Lepas diorang mandi diorang berkumpul dekat ruang tamu kat mana tempat aku ngah duduk rehat sekarang.
"Eh..kau tak pergi practice?" Tanya bomi.
"Tak..aku tak sedap badan." Kataku.
"Nak pergi klinik?" Tanya yang lain.
"Tak per ah." Jawab ku.
Aku sambung tengok tv.
"K..jom semua..NaEun..hati-hati tau. Kalau ada apa-apa call kitorang." Kata Chorong.
"Nae." Jawabku.
Setelah diorang keluar..aku terus buka Handphone aku. Aku call Yura.
"Anyeong. Nuguya?" Tanya Yura.
"Woi ni aku lah. NaEun. Apasal kau mention pasal club tadi? Kalau kantoi cam ne?" Marahku.
"La..means diorang tak tau ah kau punya aktiviti slama ni?" Kata yura.
"Whatever lah. Aku lapar. Jom gi shopping."kataku.
"Hurm..aku ada dance practice lah." Kata Yura.
"Hurm tak per lah."kataku lepastu aku tutup phone.
"Gi sorang lah cam ni." Kataku. Aku bersiap pakai makeup.
Aku gi restoran XOXO.
(Main reka je.)
Aku duduk dekat tepi tingkap. Then aku nampak The 8.
Aku panggil dia. Dia now duduk kat depan aku.
"Nae. Wae panggil oppa?" Kata The 8.
"Saja..nak ajak oppa makan." Kataku.
"Ouh." Katanya.
"Hurm. Oppa nak makan apa? NaEun belanja." Kata ku.
"Its ok. Oppa belanja..kan oppa namja." Katanya.
"Ye ke? Macam yeoja je." Kata ku.
"Hahah." Ketawa kami.
Tetiba aku nampak D.O. Dia tengah makan dengan kawan dia.
"Huh. That man." Kata the 8 penuh kebencian.
"Wae..oppa pun tak suka diorang kahwin?" Tanyaku.
"Nae. Oppa benci. Oppa sayangkan Eunji." Kata the 8.
"NaEun pun. NaEun benci Eunji. Dia dah rampas D.O dari NaEun" kata ku.
"Kita balas dendam?" Kata the 8 sambil menghulur tangan.
Aku tersenyum kejahatan sambil menyahut huluran tangan itu.
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.