Hati Si isteri gundah gulana. Tidak tenang bila bayang si suami masih tidak pulang ke rumah.
Handphone dari tari kemas dalam genggaman. Sudah beratus kali dia cuba menghubungi suami namun hampa. Phone dicampak merata. Eunji baring melentang di atas katil. Tangan meraba tempat kyungsoo tidur.
"Bila awak nak balik?" Jam di dinding diperhati. Sudah 3.45 pagi. Kalau kerja kyungsoo takpernah pulang lewat sebegini.
Tiba-tiba pintu kamarnya ditolak dari luar. Eunji tersentak. Namun hatinya lega. Lega bila orang yang ditunggu-tunggu pulang juga. Eunji berlari mendapatkan kyungsoo. Tubuh sasa milik si suami didakap erat.
Namun baru 2 milisaat eunji sudah terbau benda pelik. Bau...alcohol. "awak minum ke?" Muka si suami dicari. Kemerahan. Sah mabuk. Eunji menarik tangan si suami lalu menolaknya lembut supaya berbaring di katil. Eunji berlari ke dapur mendapatkan mankuk berisi air paip, tuala kecil dan segelas air minum. Langkah diambil menuju ke bilik semula.
Si isteri duduk di sebelah suami. Kain dibasahkan lalu dia mengelap muka suami yang sedang khayal akibat kesan alcohol. Butang kemeja suami dibuka. Bahagian dada si suami dilap lembut. Eunji memberikan si suami air untuk diminum. Si suami akur. Tidak membantah.Habis segelas air diminum. Eunji mengemas semula peralatan yang diguna tadi. Dia mula baring di sebelah kyungsoo. Namun dapat dia rasakan tangan nakal si suami berada di dadanya.
'Salah letak mungkin?' Eunji hanya membiarkan. Tanpa pengetahuannya si suami sedang smirk dibelakangnya.
(Dan malam yang keberapa ratus pun bermula ~THE END~
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.