Fast Foward.
Eunji pov:
Haih..aku dah mula bosan..kandungan aku dah masuk 9 bulan. Perut dah macam orang makan jjangmyeon setahun. Nonstop. Penampilan aku pon dah makin teruk. Gemuk. Huaaa. Takpe...nanti lepas beranak aku beli produk LaMer bebanyak. Tak kesah kelua duit. Suho kan kaye. Lepas makan malam..aku duduk seorang di ruang tamu. Ahli Exo yang lain dah masuk bilik memasing. D.O tengah kemas dapur kesayangan dia tu. Dia janji nak tengok drama scarlet heart dengan aku. Baek dah memang busy. Dia kan pegang watak Putera Eun. Balik shooting je terbaring kat sofa. Tak makan lagi. Tak mandi. Pergh. Bau jangan cakap. Aku rasa najis kucing lagi wangi. Pastu memalam aku selalu dengar orang cakap bahasa kuno. Means bahasa diraja lah. Alah bahasa zaman dulu. Rupa rupa nya baekhyun hafal script. Chanyeol dan D.O kena teman plus tolong memandangkan diorang selalu berlakon.
Aku pulak kena tunggu dalam bilik berjam jam untuk tunggu d.o masuk bilik.
Kesian jugak aku tengok diorang.
Beberapa minit kemudian semua ahli exo berada di ruang tamu. Semua menanti episod scarlet heart yang menjadi tumpuan utama orang ramai. Bagi penggemar drama korea..drama ini lah yang dinanti nanti. Para kpopers akan melekat di kaca television untuk menyaksikan cerita ini.
Ok stop merapu.
#BM AKU B!!!
Skip..ending scarlet heart .
"Huwaaa...naper?? Naper ko mati Wo Hee?!" Drama Tao.
"Weyh...tak yah drama boleh tak? Aku yang berlakon bukan kau.." kata Baekhyun.
"Diam lah mamat eyeliner.." kata tao.
"Kau lah diam..panda betul.."
"Hei!! Kau jangan berani hina panda aku!!"
"Kau jangan berani hina eyeliner aku!!"
"Oh yeah? Do I care?"
'Hish..mamat dua ekor ni kepala tak betul ka?' Monolog hati ku. Serenrak itu Xiumin juga terangguk angguk tergeleng geleng seperti aku. Serentak!
"Weyh korang..korang terangguk angguk tergeleng geleng tu pahal?" Kata Tao.
"Mengumpat?" Tanya D.O
Serentak kami mengangguk. Serentak itu juga kepala xiumin kene ketuk. Aku tak.
"Naper Eunji tak kena pulak?!" Bentak Xiumin tak puas hati.
"Sebab dia pregnent. Kang pape jadi ko nak tanggung?" Kata Kris
"Dah..dah pukul berapa dah..10..besok nak practice.." kata Suho mengawal keadaan.
Malam tu aku tak dapat tidur lena. Perut aku sakit sangat. Tapi bukan nak buang air. Pelik. Sakit sangat.
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanficHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.