(Skip...sebulan kemudian)
Eunji pov:
Bulan yang aku nanti-nanti telah pun tiba. Bulan untuk konsert pertama aku. Wah!! Rasa seronok sangat jadi idol.
Aku dah ada ramai peminat. Kat insta diorang siap buat ig untuk exo dengn apink.
Exopink. Betul tak aku cakap. Dah akan ada. Sekarang ahli exo dengan ahli apink dh bercinta. Antaranya ialah.
NaEun+ Sehun
Chorong+ Chanyeol
Yookyung+ Kris
Hayoung+ Tao
Namjoo+ Luhan
Bomi+KaiNi semua..tak lama lagi kahwin.
"Apink..dah sedia?" Tanya manager unnie."Dah.." Jawab kami semua.
Kami berjalan keatas pentas. Menyanyi dan menari dengan penuh ghairah.
(Skip..balik rumah.)
Argh..penat. Exo belum balik dari practice lagi. Aku pon baring terlentang dengan baju semua tak bukak. Aku dah lah pakai skirt pendek atas lutut je. Aku baring atas katil. Hilang rasa penat. Lepastu aku tukar baju. Aku pakai seluar pendek paras atas lutut and tshirt putih.
Sekarang dah pukul 10 malam. Mesti diorang dah makan. Aku pon dah makan. Aku baring atas sofa kat ruang tamu sambil main phone.
Semua orang dah balik. Sorang-sorang masuk and duduk kat ruang tamu. D.O yang last masok. Aku peluk dia and kiss dia kat pipi. Dah biasa dah pon.
"Malam ni nak special sikit..tak nak kat situ..nak kat sini.." tunjuknya di bibir. Nak tak nak aku kena buat gak.
"Aww..gumawo jagiya.."kata d.o happy.
"Anything for you my husband." Kataku.
"Kitorang masok tido dulu eh.." kata kai and tao.
"Nae." Kata kami.
"Guys..apa kata kita buat game." Kata Chanyeol.
"Apa dia?" Kataku tak sabar. Sememangnya aku selalu main game ngan dia. Selalu aku yang menang.
"Kita tengok movie hantu..siapa takot dia kalah. Yang menang hanya ada sorang je." Kata Chanyeol.
"Ok..noona pergi amik popcorn ngan air kat dapur." Lariku. D.O membantu aku membawa makanan ringan itu.
"Dah..jom.." kataku. Aku baring beralaskan peha D.O. Kaki aku letakkan atas peha Baekhyun. Tiba part seram..semua jerit kecuali aku.Aku relek je makan popcorn.
"Sayang..tak takut ke?" Tanya D.O.
"Tak." Jawabku.
"Nenek kau!" Kata Baekhyun.
"Apa?!" Tanya ku.
"Tak de papa." Kata Baekhyun.
"Aku cabar kau untuk tengok citer sedih. Sapa nangis dikira klah." Ujar Baekhyun pulak.
"No problem." Kataku.
Baekhyun pun memasang cd romantik sedih. Ala..Bacon ni mana tau yang aku lemah dalam romantik sedih?.
5 minit kmudian.
"Huwaaaa....kesiannya kat yooja tu..lelaki tu kejam bab tinggal kan dia.." kataku.
"Sekarang kau kalah!" Kata Baekhyun. Luhan dengan Sehun pun dah nangis.
"Sedih lah..." kataku.
"Dah..jangan nangis. Eh eh..tengah nangis pun boleh jadi cantik lah isteri oppa ni." Kata D.O memujuk diriku.
"Dah jom naik bilik. Tido. Dah malam." Kataku.
Sedang aku mahu bangun..telefon ku berdering.
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.