"Korang tunggu apa lagi?Thiap lah cepat! Nanti Krith hyung mengamuk." Kata Sehun.
Lepas dengar sehun..kami semua bergegas siap. Aku siap kat dalam bilik.
Aku mendukung Eunji ke van sementara menunggu yang lain.
Semua naik van. Kedudukan macam ni.
Kris, Suho (kris pemandu)
Aku, Eunji
Tao, Xiumin
Baekhyun, Chanyeol
Sehun, LuhanYang lain akan naik Kereta Kai. Yang paling risaukan Eunji selain aku ialah Suho, Kris , Sehun dan Tao. Diorang paling rapat dengan Eunji. Suho dan kris dah anggap eunji macam anak diorang sendiri. Sehun dah anggap eunji macam kakak dia. Luhan pulak..dah macam si eunji tu Adik dia. Yang lain semua dah nak nangis. Semua sayang Eunji. Dulu diorang yang kenalkan aku dengan Eunji.
"Hyung termenung apa lagi tu..kita dah sampai.." Kata Sehun.
"Oh"
Aku angkat Eunji masuk ke hospital tu dengan tergesa gesa.
"Sesiapa?!! Tolong!! Tolong isteri saya!! Dia pengsan!!" Kataku dengan cemas.
(Lupe ckp...eunji waktu d.o ngh siap..eunji terbangun..dy nk gi toilet tp pengsan..so d.o angkat dy ngn tergesa2 msok dlm van. Nasib dh siap.)
Semua staf kat situ just tercengang. Suasana seolah olah tak de apa apa yang berlaku. Ini membuat kan aku makin geram.
"TOLONG LAH!!!SESIAPA TOLONG!!ISTERI AKU SAKIT!! AKU EXO D.O!! KORANG OF COURSE KENAL WIFE AKU!! EUNJI!! TOLONG LAH!!! DIA SAKIT!! TOLONG!!! TOLONG LAH DIA.." Tempelak ku. Air mataku gugur. Mask aku tanggal kan. Semua yang berada di situ terkejut lalu nurse tolak sebuah katil bergerak lalu menyuruh aku meletakkn eunji. Lalu kereta itu masuk ke bilik kecemasan.
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.