Kyungsoo pov :
Aku masih di makeup oleh jurumakeup. Hari ini kami akan buat comeback. Lagu growl menjadi tumpuan ramai. Memang aku akui..aku sendiri jatuh cinta dengan lagu tu.
"Appa." Sebut anak ku..Kyung Jun lalu memanjat naik ke atas ribaku. Aku tersenyum bahagia. Namun aku tertanya tanya. Mana Eunji? Aku merenung Jun yang sedang bermain dengan tali leher ku. Jurusolek memberinya gula-gula. Haha. Semua suka anak aku. Sebab dia comel. Macam aku? Heh perasan lah kau D.O.
"Jun? Omma eodiya?" Tanyaku kepada anak ku. Dia masih ralit makan gula-gula lolipop tu. Budak kan?
"Omma.....taktau." ceh..tadi macam tau sangat. Aku usap rambutnya. Comel.
"Ei appa..angan ar main ambut tite..tite nak encem cam appa." Cakap dia dengan pelat. Aku tergelak dengar kata-katanya.
Kemudian muncul satu figura wanita dengan perut besar di belakangku. Aku tersenyum. Eunji sedang mengandung lagi. Kini anak yeoja.
Flashback
Setelah Jun tidur aku mengajak Eunji menonton tv dibilik kami. Jun aku hantar kebilik HunHan. Tercengang diorang. Haha. Tapi luhan rapat dengan Jun. So dia gak kesah.
"Citer apa ni oppa?" Tanya eunji. "Twighlight." Sahutku. Aku membelai pipinya. Eunji hanya blur.
Tiba-tiba sex scene keluar. Omo! Aku pandang dia. Haha dia blush lah. Aku mencium pipinya. Bau wangian lavender membuat aku bernafsu. Aku mengucup bibirnya hangat. Dia hanya membiarkan. Perbuatan aku semakin rancak. Bibirku menurun ke lehernya. Aku kucup hangat. Sampai tinggal kesan biru keungguan. Aku sudah tak terkawal. Desahannya membuat aku gila. Aku mengangkat Eunji ke katil. Aku mencampak dia ke katil membuatkan dia tercampak sedikit. Aku terus kunci badannya dengan badanku menghempap tubuh mugilnya. Aku meneruskan ciuman aku dan dia. Dan malam itu kami melakukan perkara yang sudah 10 bulan aku tidak dapat lakukan terhadapnya.
End flashback
"Oppa? Dengar tak ni?" Lambai eunji dihadapan muka aku. Osh. Kacau je.
"Ah? Mianhye." Kata ku. "Erm..saya cakap..show dah nak start? Bila nak bangun?" Tanya eunji. Aku segera berlari kepintu yang menuju ke pentas. Aku memeluk Jun dan Eunji.
"Wish me a luck dear." Kataku.
Eunji dan Jun mengucup pipiku. Aku tersenyum. Aku naik kepentas bersama members untuk mempersembahkan comeback.
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.