Chapter 18

125 9 0
                                    

Kyungsoo pov:

Sepanjang hari ni aku asyik kena marah je dengan Eunji. Tah apa tah angin dia hari ni.

"Chagiya.." kataku sebaik sahaja masuk ke dalam kamar kami.

"Ape?!" Kata Eunji sedikit dingin.

Aku dah tak berani nak ganggu dia. Sumpah aku serik.

"Chagi rehat lah dulu.." kataku .

"Yela..tak yah lah nak...werkkkk" kata eunji. Aiseh. Dia muntah lagi. Aku berlari ke tandas lalu menepuk belakang eunji supaya dia rasa lega.

Aku papah dia ke katil lalu baringkan dia. Aku selimut kan dia. Muka dia pucat sangat. Dah lah selalu muntah. Angin asyik tak baik. Kesian dia. Aku rasa aku kena bawak dia pergi klinik lah. Wajah dia yang sedang nyenyak diulit mimpi tu aku usap. Kukucup dahinya. Tetiba ada seseorang menguak pintu bilik kami. Tepancar satu-satu wajah ahli exo.

"How about her condition?" Tanya Xiumin.

"Too bad. Tadi dia muntah." Kata ku.

"I feel sorry for her..aku tak nak tengok dia sakit cam ni...aku nak dia sihat. Jung Eunji yang selalu ketawa..tersenyum..terlantar sakit. Kalau boleh aku nak alihkan sakit tu. Biar aku yang sakit. Jangan dia.." kataku. Sepanjang itu aku hanya menunduk. Menitik air mata jantan ku.

Baekhyun mengusap belakang ku perlahan. Exo memandang aku dengan simpati.

"I think we should take her to the hospital." Kata Chanyeol.

"Ya..betul..kita bawak dia sekarang jugak." Kata Kris. Dia dah Keluar. Maybe nak bersiap.

"But..kalau han tanya jngan marah eh." Kata Luhan.

"Apa dia?" Tanyaku.

"Bila kali terakhir..you know..korang buat 'tu'?" Tanya Luhan. Pipiku sedah membahang. Namun ku gagah kan diri untuk menjawabnya. Mana tau Luhan tau apa sebab dia.

"Erm..hehe..bulan lepas..tapi Eunji dah janji nak kasi minggu ni..tapi ...tu lah dia sakit." Kata ku dengan muka membahang.

"Uh..I know..maybe she's pregnent." Kata Lay.

"Ya..maybe." kata Chanyeol.

"Korang tunggu apa lagi? Thiap lah cepat!! Nanti Krith hyung mengamuk." Kata sehun.

############################
Hey guys!! Sorry author lambat update..buat sementara ni..ni je yang author update..author busy sangat sampai tak sekolah selama 2 minggu. Lain kali author update lg..untuk chap ni author nak 25 Vote and 5 comment. Please vote and comment. Tata..anyeong

Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)Where stories live. Discover now