Chapter 11

230 14 7
                                    

Eunji pov:

Tiba-tiba handphone aku berdering. Aku lihat nama. Manager unnie. Aku mengangkat panggilan.

-On call-

"Anyeong..ada apa call ni unnie?" Kataku.

"Anyeong Eunji. Mianhye. Ni nak bagi tau Eunji dan D.O..korang dapat tawaran untuk melakon kan satu drama baru. Korang akan jadi hero dan heroin." Kata manager dengan bersemangat waja nye.

(Tah apa aku merepek..anyway..memang hobi author...M.E.R.A.P.U..)

"Wah..bestnya..nanti saya bincang dengan D.O..pastu kita jumpa awak dekat kafe lah esok." Kataku.

"Ah..nae..jumpa esok..bye..anyeong." kata manager.

-End call-

"Awak..kita dapat tawaran jadi hero and heroin dalam satu drama." Kataku riang.

"Wah..bestnya.." kata D.O.

"Dah...nak terima tak..esok kita kena bagi jawapan." Kataku.

"Setuju!" Jawab D.O.

"Dah..saya nak masuk bilik. Nak mandi. Saya tak mandi lagi." Kataku.

"Nak ikut.." ah..dah mula dah byuntae dia tu..

"Tak payah.." kataku.

"Ala..."

Aku berlari masuk bilik. Takut ada yang jadi perogol bersiri kang.

Sampai dalam bilik..aku tutup pintu dan kunci. Aku dengan selamatnya masuk tandas bab nak mandi. Keluar ja dari tandas, tengok D.O ada atas katil. Tunggu aku. Macam mana dia boleh masok?

"Tara.." katnya sambil tunjuk kunci. Argh..dia ada kunci bilik.

"Jom cepat.." kata d.o.

(Paham2 lh ap yg D.O nak..)

"Sorry honey..I'm on my period day.." kataku. Senarnya aku tipu. Period day aku baru abis semalam.

"Tak yah nak tipu..saya tau awak punya tarikh period."

"Hish..tapi saya tetap tak nak." Kataku.

D.O pun bukak baju dia perlahan-lahan..then pergi dekat aku..pastu dia tarik aku ke dalam pelukan hangat dia. Pastu dia tarik aku pergi dekat katil. Dia baringkan aku. Slowly naik atas badan aku and kiss aku. Aku pulak tak tau apa dah jadi dengan diri aku..tetiba mood aku baik nak kasi dia.

Malam tu D.O memang puas hati dengan layanan aku. Aku pulak macam zombi. Kaku jer.

Dah abis tu baru aku sedar apa yang jadi. Aku tidur je. Penat sangat.

Aku peluk pinggang dia sambil baring kat lengan dia. Lama-lama tertidur pulak.

------
Pagi tu aku bangun awal. Aku tersedar pukul 6.00 pagi. Aku tengok D.O dengan lenanya tidur peluk aku. Aku usap rambutnya sambil merenung mukanya.

"Comel jugak suami aku bila tidur..macam kucing..haha..makin sayang pulak kat dia ni.." kataku. Serta merta pelukan D.O kat pinggang aku diketatkan. Aku terkejut tengok muka dia senyum-senyum. Ah..mesti tak tidur ni. Biarlah.

"Tidur lah..awal lagi.." kataku sambil mengucup bibirnya.

############################

Hai guys..apa khabar..ni nak ucap..thanks banyak2 bab vote. Mungkin ada yg tnya..napa d.o gatal sngat dlm ff ni kn..of course lh..dh nama pun. D.O my byuntae husband..ni author nak ucap thanks sngt2 sebab baca. Memang author terkejut gila. Memang lh antara korang ckp.."eleh..setakat bapa puluh orang je baca nk kepoh..aku punya ff dh 67.908 k org baca( contoh)
Itu x kecoh pon.." maybe ad sesetengah macam ni..tp..bg author..ok ap...yg penat update author..bkn diorang..so..author ada hak lah nk happy..

And..thanks kepada yg sudi follow author..saaaaayang korang. Ad sorang kawan author..dia kata..baik author unpublish citer ni. Author pon tk ingat dia kata bab ap. Tp..autor akan tengok dulu..kalo banyak sambutan author tak kan buang. Jngn sedih k..k lh..kalo ad yg stuju dengan kawan author tu sila komen

Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)Where stories live. Discover now