Chapter 12

195 10 0
                                    

Kyungsoo pov:

Hehe..aku bangun pukul 6.00 pagi..bila aku tengok Eunji dh bngun..cepat-cepat aku pura-pura tidur lagi..

"Haih..comel gak suami aku bila tidur." Katanya. Memang seriusly aku blushing. Aku tak sangka dia akan kata aku ni cute.

"Tidur lah..awal lagi." Katanya sambil kiss dahi aku. Dia pusing lalu tidur balik.

"Goodnight jagiya~" kataku.

(Timeskip)

The next morning..in exo dorm.

"Noona!! Habis lah!!..opps..mianhye..Chen-Chen tak kacau apa-apa kan?" Tanya Chen. Waktu tu dia suka hati atok nenek moyang punya jiran punya cucu dia je masok bilik kitorang. Babun betul si mr troll ni..dah lah tu..siap buat high note pulak tu. Boleh pekak aku.

"Apa yang habis ni chen?" Tanya Eunji separuh sedar. Dia dan aku pulak masih tak pakai pape.

Dia nak duduk..tapi aku segera tahan dia dengan letak tangan aku kat dada dia supaya tak bangun. Bukan apa..takut terjatuh selimut tu kang.

"Manager noona!! Die dah mengamuk kat bawah sebab noona lewat!!" Jerit chen dengan cemas.

"Hah?! Tapi noona rasa hari ni off day.." kata Eunji.

"Er..er..turun je lah..nanti jadi increadible hulk nanti." Kata Chanyeol. Waktu tu dia pulak serbu masok bilik kitorang.

"Wow..wow..sexy doe!" Kata Chanyeol sambil tenung bini aku.

Aku cepat-cepat peluk Eunji. Supaya dapat tutup lengan dan bahagian atas dada..dada kan dah tutup dengan selimut.

"Ok..korang gi turun dulu." Katanya.

"Ok.." kata Chanyeol.

Waktu tu aku terus capai tuala kat sebelah terus lari pergi bilik air. Aku ambil 2 bathrobe pastu satu aku pasang kat badan aku. Lagi satu aku balut kan dekat badan Eunji. Aku ikat tali bathrobe tu.

"Aww..gumawo oppa." Kata Eunji sambil kiss pipi aku.

Dia segera lari turun bawah. Bila dia turun tengok..manager tak ada pon. Pastu semua orang gelak.

"Haha..noona dah kena troll." Kata Chen.

Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)Where stories live. Discover now