Chapter 9

235 12 0
                                    

Eunji pov:

Dah siap pakai baju tu semua..aku keluar dari bilik. Kesian D.O...tadi aku boleh tendang dia. Tiba kat depan tangga..aku stop bab aku dengar suara Luhan cakap kat D.O. Aku intai sikit. Hahaha..aku tengok Luhan peluk Sehun. Nak muntah pon ada aku tengok.

"D.O nak join peluk? Jom lah." Ajak Luhan.

"Tak nak aku..baik aku peluk bini aku...lagi best." Kata D.O.

"Elehh...tadi dah kena tendang keluar bilik..nak peluk dia apa?" Balas Chanyeol.

Ok..kali ni aku rasa nak menyebelahi D.O. Kesian lah pulak.

"Eh Park Chapang. Kau diam boleh tak. Sebok jew." Kata D.O. Kali ni aku nak kene buat yang diorang rasa yang diorang rasa diorang salah.( apa aku merapu lagi..)

Aku pon berlari-lari anak pergi ke arah D.O sambil buat muka manja macam budak nak mintak gula-gula. Sambil tu aku panggil nama dia dengan manja sekali. Aku buat macam ni bila terdesak je. Bukan senamg nak nampak muka comel aku yang semula jadi.

"Oppa~~~" panggilku. Pastu peluk dia dari belakang. Dia pusing pastu peluk aku balik.

"Sayang..jom naik atas jap." Katanya sambil wink and smirk. Oh no. Kau tau tak yang aku buat cam ni bab nak selamatkan kau je.

"Tak nak!" Kataku sambil undur. Semua yang ada kat ruang tamu tengok je kitorang. Aku pulak act macam D.O tu perogol.

Dia menghapiriku. Aku lari sekeliling ruang tamu tu D.O pulak kejar aku. Setelah aku penat. Aku stop jap nak amik oksigen. D.O dapat tangkap aku. Aduh. Nak lari sangat kan. Amik kau. Kan dah kena tangkap.

"Mana nak lari hah?!" Tanya D.O.

"Lepas lah oppa~" kataku. Alamak. Dia nak buat apa ni. Muka dah makin hampir ngan aku. Hidung dah bertemu. Alamak. Cm ner ni. Cupp. Dia kiss aku kat bibir.

"Argh!" Kataku. Dia peluk aku makin erat. Semua yang ada dah tengok je kitorang. Dia dukung aku.(Bridal style.) Angkat aku naik bilik. Aku pulak dah terjerit-jerit suroh dia lepaskan aku. Sambil tu aku pukul bahu dia.

"Diam lah.." kata D.O lembut.

Sampai bilik..dia turun kan aku. Pastu dia kunci pintu bilik. Dia menghampiri aku sambil smirk. Aku makin undur. Undur punya undur..plop. Aku dah tak de jalan nk lari lagi. Dia dh makin dekat ngan aku. Bau perfume yang dia pakai dah menusuk hidung aku. Pening kepala. Dia dh dekat sangat ni..hidung kitorang bertemu lagi. Cupp..dia kiss aku. Tangan kanan dia dok melingkar kat pinggang aku. Tangan kiri pulak dekat kepala aku. Dia usap kepala aku lembut. Alamak. Kali ni aku melt. Tangan aku letakkan kat dada dia. Aku pejamkam mata. Tiba-tiba rasa selesa pulak.

Dia dukung aku lagi macam tadi. Dia baringkan aku atas katil. Kali ni dia atas aku. Mean he just on top of me.

"Tau tak..awak adalah cinta saya selamanya. Saya tak mungkin cari yang lain. Awak makin hari makin cantik. Saya sayang awak. Sudikah awak menjadi milik saya selamanya?" Tanya D.O. Sepanjang dia cakap. Mata kami berpandangan.

"I do." Kata ku. Aku peluk dia seerat yang boleh. Aku harap dia tak kan curang suatu hari nanti.

Dia kiss aku makin deep. Aku pon terleka dalam permainan cinta nya.

############################
527 words. Banyak tu. Nanti update lagi k..mian bab chapter ni tak bapa best. Mian sngat2..

Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)Where stories live. Discover now