Kyungsoo pov :
Aku sedang mengacah-acah anak kesayangan aq yang baru 2 bulan tu. Sayangnya aku dekat dia. Tak terhingga. Kulit dia putih macam aku. Ada lesung pipit macam lay dan chanyeol.
"Oppa..dah-dah lah tu..Eun nak kasi dia makan..nanti masuk angin dia tu." Kata Eunji.
"Ala..kejap lah..dia nak main lagi dengan appa dia..kan aegi? Baaa chakkk..hahah" acah ku.
"Ish..suka hati lah. Kalau dia nangis lapar..awak tanggung."
"Tengok tu aegi..omma merajuk sebab kita tak layan dia." Kataku. Ku jeling eunji. Dia mencebik. Haha. Comel.
"Hyunggggggggg!!" Jerit Jungkook berlari ke arah ku.
"Wae? Cam ne korang boleh masok ni?" Tanya ku.
"Alah hyung..suho bukak kan pintu tadi." Kata Jin.
"Hey baby!! How are you?!" Tanya Rapmonster dengan kuat.
Tiba-tiba kepalanya diketuk menggunakan teaddy bear. Tah sape punye lah tu. Anak aku teaddy dia belum ada rupa katak."Ouch! Sakit lah hyung!" Kata Rapmonter.
"Kau jangan buat consert kat sini. Kita datang nak melawat dorang. Kau buat consert. Taguna. Kepala timun." Kata jin.
"Anyeong baby..this is for you. I brought this for you." Kata Jimin seraya meletakkan teaddy bear beruang yang berwarna putih dan memakai baju.
"Kamsahamnida.."
"Ni pun untuk kamu..oppa belikan." Kata jin sambil menghulurkan kotak sederhaba besar. Pembalut pink. Reben pink. Haha.
"Yow jimin..you got no jams..haha!" Kata Sehun.
"Shut up you bitch." Kata Jimin.
"Hello bitches~~" nyanyi sehun. Sah. Aku tahu lagu ni. Hello bitches by CL 2ne1. Right?
"Eii..tak kan baby je dapat..aku tak da?" Tanya Chanyeol yang tiba-tiba muncul.
Tetiba si JHope melutut depan chanyeol sambil memegang sejambak bunga.
"Hey..I brougt you some flower. The fake flower..like you!" Kata JHope sambil membaling bunga tu ke arah Chanyeol. Pada mulanya chanyeol terharu..tapi lepas JHope menghamburkan kata-kata itu..mukanya berubah. Semua yang berada di situ tergelak.
Bermulanya hidup bahagia ku. Bersama isteri tersayang.
"Chagiya.." panggil ku.
"Wae?" Tanya dia.
"Jom."
"Pergi mana?"
"Buat adik untuk Do Kyung Jun." Kataku seraya menyebut nama penuh anakku.
"Eo?" Terpinga-pinga Eunji kat situ.
"Haa..korang ni kenapa? D.O ajak buat adik untuk Jun ke?" Tanya Suga dengan muka swag nya.
"Yup. Kalau korang tak kesah sila balik." Kata ku.
"Eceh. Memang nak balik pun..kitorang nak packing baju..nak gerak gi jepun.." kata jin lalu mula mengorak langkah ke arah pintu.
"Ok! Tutup and kunci pintu bilik ni..xiumin tolong jaga jun."
"Ok!" Jawab semua.
Dan bemulalah edisi kejar mengejar
YOU ARE READING
Kyungsoo My Byuntae Husband (Malay Ff)
FanfictionHai...ni ff kedua saya...harap anda suka...and one more thing...please lah vote...sye bosan bile x de komen and x de orang vote. So please vote for my ff. Bye. Anyeong.