Yura Helena menapak ke Golden Penthouse milik ayahnya. Baru sahaja mereka pulang dari rumah Blue Paradise milik abangnya Ryan. En. Rodger memberikan rumah tersebut kepada Ryan untuk dia tinggal dan menyara hidup sendiri. Duit bulanan akan tetap diberikan.
'Waaah besar gila rumah papa ni. Yang kat Phuket dulu pun besar, rumah abang pun besar rumah papa yang sebenar pun besarlaaa. Nice😀😀😀😀😀.' Kata Helena dalam hatinya
Mereka menapak ke ruang tamu dan En. Rodger memulakan bicara.
"Soo Helena what do you think about this penthouse hmm?"
"Waaah papa it is super beautiful and big. Pandai papa pilih rumah."
"Hahahah papa tak pilih la sayang. Papa buat rumah ni sama macam rumah abang Ryan. And this is yours."
"Haaar?? What? Mine? Hahaha are you kidding? Nonsense la paa."
"I am serious Helena. You and Chloe are going to stay here from now onwards."
"What? Is that mean you will leave us to? We are going to stay alone just like Ryan. Papa? No way!!" Yura Helena masih mengawal suranya.
"I am soo sorry honey. I have to do this. You deserve it. I can only trust you to take care of Chloe." Kata En. Rodger sambil mengusap kepala Chloe yg sedang tidur di sofa itu.
"Hmm. Who is going to stay with us? And where are you going papa?"
" there will be 4 maid. 2 for you and 2 for Chloe. 8 bodyguards, 4 security and 2 driver. If you need more call me and inform me okay? Im going to stay at London. I will visit 3 of you once a month okay?" Terang En. Rodger dengan tenang.
"Okay papa."
Terpaksa menerima keputusan tersebut. Hidup Yura Helena hanya ditemani adiknya dan orang gaji ayahnya.
*fuhh done bab 2 guys. Have fun baca. Babaaai and muaaah💋
YOU ARE READING
B612 CREW
Teen FictionYura Helena seorang anak jutawan Malaysia tetapi tidak dikenali umum. Telah berpindah ke Global International School dan mengubah 100% kehidupan kawan-kawannya dan dia. Menjadi GANGSTER!!!!. Apakah nasib mereka? Siapakah musuh mereka? Gangster? Tak...