Haiii

53 2 0
                                    

Hi guys I'm back . 😂😂 sorry kacau tengah2 malam ni. But author hope korang support my new story yang ai baru publish tadi... And still i want to say thank you so much for the support of this story. Love yaaaa 💕 and don't forget to check out
My Branded Girl

 Love yaaaa 💕 and don't forget to check out                                                          My Branded Girl

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Emma Ivannah gadis British-Chinese comel yang mempunyai kisah pahit pada masa lalunya. Agak kasar tapi hatinya baik. Pemarah tapi ada manjanya. Bertahun-tahun dimanjakan dengan barangan berjenama sehingga ada yang memanggilnya 'kerek, berlagak, show off' tapi dia tidak pernah kisah apa orang kata. Hidup dia, kau jangan nak semak.

Jesse Mayson nama sekacak orangnya. Playboy Australia-Malaysia lah katakan. Peramah dan kaki sakat tapi yang paling penting is sweet talker. Jatuh cinta pandang pertama terhadap Emma tapi cuba dinafikan. Pertemuan tak dijangka menyebabkan mereka bekerja setempat.

Sikap Emma membuatkan Jesse tercabar dan ingin mendapatkan wanita itu.  Emma tidak pernah memberitahu siapa dia yang sebenarnya. Jesse menganggap Emma sebagai wanita biasa, kasar, dingin, mulut cakap lepas, keselambaan tahap gaban dan segalanya.

Setelah mengetahui identiti sebenar Emma, Jesse kecewa kerana ditipu. Adakah perkahwinan yang akan dilangsungkan masih diteruskan atau tidak? Come on Jesse, tipu pasal identiti je.

Ye ke pasal identiti je?

Goodnight love 💋

B612 CREWWhere stories live. Discover now