B612 Crew turun dari kereta Range Rover. Helena pula di hadapan bersama Lamboghini Gallardo.
Mira and the geng agak terperanjat juga melihat kereta anak muda ini. 'Kaya gila duh'
Helena keluar dan berdiri di hadapan Mira. Yang lain berbaris di sebelah Helena dan membentuk V.
"Well hello crew selfie. Datang jugak kau. Ingatkan dah lemah semangat nak datang." -Mira berkata sinis
"Selagi aku hidup aku tak pernah kenal erti takut lah Mira."
'Chloe dari atas jambatan menunggu isyarat kakaknya.'
"Kau akan menyesal sebab bla bla blaa...."
B612 Crew sempat lagi selfie sementara menunggu ketua jahanam tu membebel. Yura Helena dah bosan dan memberi isyarat kepada Chloe.
"Serangan bosta lembuuuu!!!"
Chloe membaling bungkusan bosta lembu itu. Yukssss"Ahhhhh apa niii? Ewwww"- crew perempuan mereka terjerit jerit.
Niaa dan Narmy memegang bahu EL sambil berkata "eee gedik rupanya. Boleh bertukar sekarang ke boss"
"Gooo geng tembak... Chloe back to the car."
Serentak mereka memasukkan magazine ke dalam magazine holder. Cantik!! Serentak dan ada bunyi clik.
Mereka menarik cekah senjata dan. Boom tembak orang. Tapi bukan tembak betul lah. Mereka menggunakan senjata dart macam dalam divergent tu.Ia mengeluarkan dart yang memberi kesan seperti tembakan sebenar. Kesan berkekalan selama 2 jam. Mereka kan baik. Sebab ini lah parents mereka bagi kebenaran utk teruskan misi sebab senjata mereka kurang bahaya.
Aksi tembak menembak telah berakhir. Ramai Janam crew telah rebah menahan sakit yang amat. 'Shit merata2 lagi' hahhahahah
Helena ingin menembak Mira namun dihalang seseorang.
Mukanya persis seperti Joe. "Jangan. Tolong lepaskan dia. Aku minta maaf atas apa yang kakak dan kembar aku dah buat. Please lepaskan dia aku dah tak ada orang lain"
Pistol di simpam di dalam cover gun yang dililitkan di pinggang.
"Kembar?? Jadi kau kembar Joe? Asal aku tak pernah tengok kau pun"
"Ya aku Jimie Rish. Aku tak sekolah situ."
"Dahla bawa la mereka semua ni balik." Helena berpaling dan memandu laju Lamboghini nya.
"Aku tak pernah tengok gangster yang baik macam kau Yura Helena. Kakak.. jom balik"
'Aku belum kalah Helena kau tunggu lah.' Tekad Mira dalam hati. Dah nak mampos pun tak nak kalah lagi.😒😒😒😒😒
🏠🏠🏠Golden Penthouse🏠🏠🏠
Mereka ketawa terbahak-bahak mengenangkan perlawanan tadi
"Hahahaha cantik lah Chloe baling bosta tadi. Lawak duh."- Niaa
"Aku geli jugak nak pegang tapi Chloe dah balut dalam plastik siap bagi aku glove. Selamat lah." -Mirk
"Hahahahaha lawaknya time korang dua nak turun tu Chloe bagi kau apa duh? Aku nampak korang sapu-sapu tangan."- Nazirah
"Ha dia bagi aku apa tau? Detol." Mirk ketawa lagi.
Kali ini semua tergelak besar.
"Hahahaah membasmi kuman lah kak" - Chloe
"Hahah dah ler. Kome ni tak nak tidur ke? Aku dah ngantuk. Night crew."- Helena
"Okay night semua" -B612 Crew
Pertempuran kali ini berjalan lancar dan mungkin agak kelakar. Tapi, jangan happy sangat B612. Mira ada rancangan yang boleh membuatkan Helena kaku.
YOU ARE READING
B612 CREW
Teen FictionYura Helena seorang anak jutawan Malaysia tetapi tidak dikenali umum. Telah berpindah ke Global International School dan mengubah 100% kehidupan kawan-kawannya dan dia. Menjadi GANGSTER!!!!. Apakah nasib mereka? Siapakah musuh mereka? Gangster? Tak...