Bab14- B612 Crew

220 10 0
                                    

"Soo you guys ready for our first meeting?" Tanya Yura Helena semasa semua sudah berkumpul di ruang tamu.

"Dah Helena" jawab mereka serentak.

Yura Helena membawa mereka ke bilik mesyuarat Apple bawah tanah yang baru saja dibinanya.

Woooow. Itu saja yng mampu mereka ungkapkan.

Jadi inilah bilik mesyuarat kita. Cantik taak?

"Hahaha gila tak cantik? Terpegun duh aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hahaha gila tak cantik? Terpegun duh aku."- Niaa (si banyak tanya plus paling banyak cakap. Hahaha jangan kecam🙈)

"Jadi masa untuk serious." Kata Yura Helena yang terus bertukar muka serious.

"Baik boss" kata 2 Diamond

"Pertama. Apa nama crew kita?" Tanya Yura Helena dalam nada mendatar saja. Berlagak tenang lah katakan.

"Emmmmmm" semua diam

"Diamond rush."- Chong

"Tuuu game laaa"- Kata Fabian sambil menolak kepala kawan baiknya itu.

Semua kembali diam tiba2 ada pulak mak cik ni tetiba nak selfie pulak daaaah.

"Guys senyum" - Niaa

Semua senyum jugak hahahahaha gila.

"B612 Crew." Kata Chloe selamba

Semua berpandangan dan tiba2 semua sepakat tanpa sebarang bicara. Chloe juga yang kena terangkan.

'Lembab jugak dorng ni ye' monolog Chloe dalam hati.

"B612 represent you all. Kaki selfie. Then ada hati nak jadi gangster. Macam kaaaaaaak emmm nio eh nie emm kak haa kak niaa ni ha. Selfie je kerja. So better panggil B612 Crew. Sebab nanti dot dot dot memang berbaloi untuk korang kan kak"? Terang anak kecil ini panjang lebar.

"Waaa hebatnya Chloe sampai boleh explain sebab2 nya tapi kenpa akak plak jadi contohnya. 😑😑😑😑" jawab Niaa tak puas hati.

"Dah akak je yang over melebih menonjol kaki selfienya. Nak buat cam mana 😅😅😅." Chloe

"Dah dah la tu korang ni." Yura Helena menghentikan sebelum kecoh.

"Jadi kita dah setuju dengan nama crew. Masa untuk jeng jemg jeng. Gadget kitaaa."

*bersambung jap. Nak tidur. Byeeeee

B612 CREWWhere stories live. Discover now