Louise POV.
Atrodo,kad tiesa drąsa turi būti įdomiausias žaidimas visam pasauly tarp paauglių,bet jei rimtai,kas jį sugalvojo? Tai taip nebrandu ir neįdomu. Visi apsibučiuoja,prisigeria ir vėliau graibo grindis. Tai yra taip šlykštu.
Bet štai yra dar šlykštesnis žaidimas,Butelis. Šitam žaidimui nėra ribų,kas mane labiausiai ir gąsdina.
Abby jau buvo pasibučiavus liežuviais su Calum. O jie yra giminės. Bet jiems tai nerūpėjo,nes jie buvo įkaušę kaip reikiant. Michael teko tik vieną kart pabučiuot Raven į žandą,o man-Michael. Luke teko pasibučiuoti su Ashton,bet vaikinai tik nusijuokė ir atsisakė,nes pasakė,kad tai šlykštu(Su kuom aš visiškai sutinku).
Ir štai jau buvo vienuolikta valanda vakaro,visi,išskyrus mane ir Luke-apgirtę. Tėvai,nežinia kur trinasi ir tai jau mane pradėjo gąsdint.
Būtelį suko Raven. Būtelis atsisuko į Abby,bet mergina jau gulėjo atsijungus ant grindų. Vaikinas suko dar kartą ir mano nelaimei-išsuko mane. Mačiau jo akyse šmestelint kibirkštėlę geidimo,bet jis greit priėjo prie manęs ir įsisiurbė į mano lūpas. Pradžiai neatsakiau į bučinį,bet pajautus kaip jis susiraukia,lėtai pradėjau judinti savas lūpas pagal ritmą. Girdėjau daug 'uuuuuu' sklindant mūsų kryptin ir greit atsitraukiau. Atsisėdau kuo arčiau Michael ir atsidusau,ne taip norėjau praleisti šį vakarą. Po Raven būtelį sukau aš. Išsukau Ashton. Jam mirktelėjus,bet vėliau nusijuokus savo užkrečiamu juoku,žinojau,kad viskas bus gerai ir jis to rimtai nepriims. Šyptelėjau ir nuėjus prie Ashton,užsiropojau ant jo kelių. Jaučiau deginantį Luke žvilgsnį sau į veidą,bet nepaisant jo,mikliai sujungiau savo ir garbanuoto blondino lūpas. Mums atsitraukus,vaikinas patampė man už žandų ir nusijuokė. Nulipau nuo jo kelių atsisėdau į savo vietą.
Jaučiau du deginančius žvilgsnius ant savęs. Raven ir Luke. Žinojau,kad abu jie pavydėjo,bet man buvo nė motais šiuo momentu. Ashton išsuko Michael ir pavartė akis. Vaikinai pradėjo ginčytis,kad nesibučiuos,bet visi mes šaukėm atvirkščiai ir jiems atsidusus,jie sutiko.
Vaikinai priėjo vienas prie kito ir nenoriai pasibučiavo. Mačiau abiejų vaikinų pasišlykšėjusias minas ir nusijuokiau. Gerai,gal aš ir buvau šiek tiek įkaušus.
Vaikinams atsitraukus,būtelį suko Michael. Būtelis pasisuko į Luke. Michael piktai papurtė galvą,ir sumurmėjęs kažką į 'Nesiseka man šiandien' nuėjo prie Luke.
Po jų karšto būčinio,Luke suko būtelį. Jis pasisuko iš kart į mane. Visų akys sužiūro į mus ir man lėtai linktelėjus,nuėjau prie Luke. Lėtai atsisėdau ant jo kelių ir tvirtai apsikabinau jo kaklą. Vaikinas šyptelėjo ir nieko nelaukęs,švelniai sujungė mūsų lūpas. Jaučiau deginantį žvilgsnį einantį iš Raven pusės ir puikiai žinojau,kad jam tai nepatinka.
Mūsų švelnus būčinys greitai peraugo į didesnį ir intymesnį. Luke rankos susirado mano užpakalį ir švelniai spūstelėjo,šyptelėjau į būčinį ir vieną ranką perkėliau į jo plaukus.
Girdėjau kaip Michael pradėjo ploti ir švilpti,o jam iš paskos pasekė ir Ashton su Calum.
-Aš žinojau,kad tarp jų kažkas yra,- Michael surėkė per visą namą ir nusijuokė. Luke paguldė mane ant grindų ir užgulė mane savo kūnu. Tai buvo neapsakomas jausmas. Jo liežuvis įsiskverbė į mano burną ir galvojau,kad visi vėl pradės stūgaut,bet viskas nutilo. Susiraukiau,kodėl visi tyli?
Po poros sekundžių išgirdau kaip kažkas garsiai trenkiasi į žemę ir garsų moters klyktelėjimą.
-Kas čia vyksta?!- mamos balsas nuskambėjo per visą kambarį. Greit atsitraukiau nuo Luke ir pasižiūrėjau kambarį. Tėvai stovėjo su pasišlykštėjusiomis veido minomis. Raven taip pat. O visi kiti likusieji,Michael,Calum,Ashton ir Abby(kuri atsikėlė nuo didelio triukšmo) žiūrėjo į mus kupinu gailesčio žvilgsniu.
Vat dabar,mums šakės.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''
o DIEVE brolis trumpam užmigo ir aš nuknisau kompą haha ir dabar kuo greičiau jums parašiau dalį kol jis neatsikėlė,nes jei jis pamatys kad kompo nėra jo kambary man šakės kaip ir Luke su Louise. jaučiuosi kaip nigga(no racism) slaptasis agentas kuris bando įvykti savo misiją greit ir tvarkingai haha,kas man tikrai nesigauna,dalis pati trumpiausia turbūt iš mano rašytų ir pati kvailiausia,bet oh well svarbu parasiau. Sorry klaidu netaisysiu,nes man reik greičiau publishinti ja,okay byeeee
P.S. gal kadanors editinsiu šią dalį į normalesnę,bet I doubt it
Vote&Comment
YOU ARE READING
Stepbrother ➡l.h.
Fanfiction"Luke,bet mano mama ištekėjus už tavo tėčio." "Kokį ryšį tai turi su mumis?" *** Tai pirma istorija kuria apsiėmiau rimtai ir baigiau. Kai pradėjau ją rašyt nelabai ir nusimaniau daug apie rašymą,daug kartų buvau ją apleidus,bet po daug laiko,vi...