11. "You're disgusting"

3.9K 239 3
                                    

Part 11

Louise Pov.

Atsistojau ir pribėgau prie Luke ir Calum. Jie šukavo viens ant kito ir buvo gan neblogai abudu prisigėrę. Luke spaudė kumsčius ir matėsi,tvardė save.

"Koks tau skirtumas žmogau!" galėjau girdėti Calum žodžius,man priartėjant prie jų.

Luke,vietoj atsakymo,pakėlė kumštį ir smogė Calum į žandikaulį,taip priversdamas jį nukrist. Kiti pastebėję kokia scena vyksta šalia jų,atsuko savo akis į juos.

Calum nieko nelaukęs atsistojo ir suspaudęs savuosius kumščius,smogė Luke į žandą. Jis susvirduliavo,bet nenukrito.

Luke nusitaikius trenkti jam į nosį, pribėgau aš ir čiupau jo ranką.

"Luke,baik" galėjau jausti kaupiančiasias ašaras akyse. Jis pažiūrėjo į mane,pilnomis pyktumo ir agresyvumo akimis,bet jos greitai sušvelnėjo,jo kumščiai po truputį atsileido.

Atsisukau į Calum kuris žiūrėjo į mane pyktu žvilgsniu.

"Išmok tvardyti savo 'įbrolį' " jis parodė kabutes,sakydamas žodį 'įbrolis'. Ir tada aš nesusivaldžiau.

"O tu išmok nekišti savo liežuvio į svetimų merginų burnas!" sušukau,priversdama visus mus aplinkui supusius žmones suaikčioti.

Jis vyptelėjo.

"Bet juk tau patiko" per mane perėjo pasišlykštėjimo banga.

"Ne,tai buvo alkoholio darbas,aš nesuvokiau ką darau" sušnabždėjau,bet visi galėjo girdėti,kadangi muzika jau buvo išjungta.

"Kurgi ne" Calum pavartė akis. Galėjau jausti ašaras tekančias mano žandais.

"Tu esi šlykštus,kaip aš galėjau galvoti,kad tu esi geras vaikinas" sumurmėjau ir galėjau jausti kaip kažkieno rankos švelniai apsikabina mano liemenį. Pakėlus akis pamačiau Luke,kuris žiūrėjo į mane.

"Tu irgi esi šlykšti,apsikabinėji čia su savo 'įbroliu' lyg būtumėt pora,o ne su normaliais vaikinais vaikštai. Oho! tikrai ne šlykštu" Calum sušuko per visą kambarį.

"Tu esi šiknius! Dink iš čia,nenoriu tavęs matyt!" sušukau.

"Aš tavęs irgi nenoriu matyt,kekšė" Paskutinis žodis palikęs jo burną tikrai mane įskaudino.

Luke rankos greit paleido mano liemenį ir jis,pribėgęs prie Calum greitai smogė jam į nosį,iš kurios iš karto patekėjo kraujas.
"Nebandai jos vadinti kekše,nevisproti" Luke suurzgė.
Calum staigiai susigriebė už kraujuojančios nosies ir išbėgo iš namo.

Taip jam ir reikia.

**********

Kitą rytą reikėjo eiti į mokyklą. Praitą nakt pasilikom pas Michael,nes buvom gan gerokai prisigėrę su Luke.

Suskambėjus mano žadintuvui,sunkiai atsikėliau iš lovos.

Nuėjus į kitą lovos pusę kur gulėjo Luke,bakstelėjau jam į petį.

"Luke,kelkis" jis suurzgė ir dar labiau įsisuko į patalus. Koks užsispyręs.

"Luke kelkis,į mokyklą juk reik" pradėjau kratyt jo pečius.

"Uhh,gal galim praleist ją šiandien?" jis sumurmėjo į pagalvę.

"Ne,mes ją ir taip vakar praileidom,nagi,kelkis."

"Ahh,gerai" jis atsiduso ir atsisėdo ant lovos. Nusišypsojau ir patraukiau į vonią kuri buvo vos kitos durys nuo svečių kambario.

Išsivaliau dantis su atsarginiu dantų šepetuku kurį man Michael davė vakar,išsišukavau plaukus ir užsidėjau vakarykščius drabužius.

Man besitepant makiažą ant veido,Luke įėjo į vonią. Šūdas,pamiršau duris užrakint.Jam turbūt net nerūpėjo,kad čia stoviu aš,kai jis movėsi džinsus ant savo nuogų kojų ir vilkosi maikę.

Mums išėjus iš vonios nuėjom į virtuvę kur sedėjo Michael. Jis atrodė siaubingai. Po jo akimis buvo violetiniai ratilai,parodantys,kad jis mažai miegojo,jo ryškūs žali plaukai buvo išsitaršę į visas puses,bet tai buvo įprastas Michael stilius.

"Michael,eisi šiandien į mokyklą?" Luke paklausė atsisėsdamas šalia jo.

"Aha,turiu,nes direktorius paskambino tėvams ir pranešė apie mano nelankomumą. Tai knisa" jis sumurmėjo.

"o kur tavo tėvai?" paklausiau,staiga prisimindama,kad jų nemačiau visą tą laiką būdama čia.

"Majamyje"

"Oh"

"Tai tave reiks pavešt į mokyklą?" Luke paklausė,išsiimdamas sau picos iš šaldytuvo.

"Ne,man nėra pirmos pamokos" Michael tarė ir padėjo galvą ant stalo.

Luke pasišildęs picą atsisėdo šalia manęs.

"Valgyk" paragino atsisukdamas į mane. Linktelėjau ir paėmusi gabaliuką pradėjau valgyti.

"Tai tada mes susitiksim per ilgąją pertrauką" Michael linktelėjo ir nuėjo kažkur į namo gylumą.

*****

Mums su Luke pavalgius sėdome į mašiną ir nuvažiavome į mokyklą.
Įžengus į pastatą visų žvilgsniai atsisuko į mane ir Luke. Turbūt visi girdėjo apie vakarykštį incidentą vakarėlyje.

"Nekreipk dėmesio į juos" Luke tarė man tyliai,pavartydamas akis nuo žmonių stebėjimo.

"Luke?" paklausiau,taip priversdama visą jo dėmesį susitelkti į mane.

"Kodėl tu vakar taip pasielgei pamatęs mane ir tą kvailį besibučiuojant?" smalsumas užvaldė mane.

"Na..uhh. nežinau" Luke pasikasė kaklo galą

"Oh" nežinojau ką daugiau pasakyti,tikėjausi kito atsakymo.

"Bet juk tai gerai?" jis paklausė,žvelgdamas į mane.

"Na manau taip" nusijuokiau ir patraukiau su juo link anglų literatūros kabineto.

******
Per lietratūrą Luke buvo gan tylus. Turbūt jam dar vis buvo šiokios tokios pagyrios po vakar gėrimo.

"Louise,šiandien valgykloj sedėsi prie mūsų" Luke tarė apkabindamas mane per pečius. Šį kart nesipriešinau,leidau jo rankai ten būti.

"Gerai" linktelėjau,vistiek nebeturiu kur sedėt,prie to nevispročio net artintis nesiruošiu.

Mums atėjus į valgyklą,nuėjom prie Luke draugų stalo. Ten jau sedėjo Michael,tas vaikinas kurį mačiau pas Michael kažkurią dieną ir dar vienas nematytasis.

"Taigi Louise,susipažink,čia Tyler ir Josh" Luke pamojo link dviejų vaikinų.
"Labas" pasisveikinau ir jiems atsakius tuo pačiu,atsisėdau prie Luke.

Mano žvilgsnis nukeliavo link stalelio kur sedėjo kita grupelė. Ten buvo Ashley,Ashton,Calum ir Troye. Ir jie visi į mane žiūrėjo pilnu neapykantos žvilgsniu.

Puiku.

*********

Vote&Comment

Stepbrother ➡l.h.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora