Part 20.
Louise POV.
Mokyklos koridoriai. Nuobodžios biežine spalva dažytos sienos. Mėlynos spintelės priglaustos prie jų. Seniai matyti nepažįstamųjų veidai. Ta pati rūtina kiekvieną rytą.
Nuleidus galvą,tyliai žingsniavau link geografijos kabineto. Tik pravėrus kabineto duris suskambėjo mokyklos skambutis,pranešantis mokiniams,kad pamoka jau prasidėjo.
Žvilgtelėjau į savo suolą,prie kurio jau sėdėjo blondinas. Jo akys buvo primerktos,nuo miego trūkumo. Blondiniškos garbanos netvarkingai draikėsi ant jo viršugalvio. Papurčiau galvą ir atsisėdau šalia mėlynakio.
"Taigi mokiniai,pirma noriu pranešti,kad atkeičiau jūsų poras atgal,vaikai. Calum Hood ir Louise Orchid vėl kartu dirbs,kaip ir Luke Hemmings Lindsey Roberts" mokytoja nusišypsojo. Nusukau galvą link netoli sėdinčio Calum kuris jau spoksojo į mane,šypsodamasis.
"Ką? Kodėl?!" Luke sušuko atsistojęs.
"Nes Calum atėjo ir pareiškė,kad nori dirbti su Louise,o Lindsey-su tavim. Neturėjau kitos išeities" mokytoja tarė.
"Jūs galėjot tiesiog neleisti! Jezz argi taip sunku jus maža kale-" Luke buvo nutrauktas griausmingo mokytojos balso.
"Gana,Hemmings. Tu dirbi su Lindsey,Louise su Calum. Viskas. Ir tu nubaustas,šiandien po pamokų ateisi pas mane" mokytoja kalbėjo ramiai,bet atrodė,kad ji tuoj sprogs iš pykčio.
Luke atsisėdo ir suurzgė.
"Viskas gerai Luke,aš manau ištversiu su juo mėnesį" nusišypsojau nuoširdžia šypsena,bet giliai mintyse negalvojau,kad iškentėsiu tai.
~~~~~~~~
Mums bevalgant pietūs mokykloje,Ashton prisėdo šalia mūsų. Luke,Tyler ir Josh nužiūrėjo jį keistai,bet nepratarė nė žodžio.
"Louise,kaip sekas, po....?" jis paklausė kiek sunerimęs,iškart supratau apie ką jis.
"Taip,man viskas gerai" nusišypsojau,bet išgirdus Luke prunkštelėjimą suraukiau antakius.
"Kaip tau gali būti viskas gerai? Jis juk tavęs vos neišprievartavo!" jis sušuko per visą kavinę,priversdamas smalsių žmonių galvas pasisukti link mūsų.
"Luke man viskas gerai,nusiramink" sušnabždėjau.
"Pfff" jis suurzgė ir pasiėmęs savo kuprinę,išlėkė iš kavinės.
"Bet tu turėtum būti atsargi,Calum taip lengvai neatstos." jis uždėjo ranką ant mano pečių.
"Aišku,kad jis neatstos" Nusijuokiau beširdiškai. "Juk aš dabar su juo esu partnerė per Geografijos projektą"
"O dieve" jo galva pasisuko link staliuko kur sėdėjo Calum,Ashley ir Troye.
"Tu pakliūvai į gilią bėdą." jis sušnabždėjo ir daugiau be jokių žodžių,atsistojo ir paliko stalelį prie kurio likome mes tryse. Aš,Tyler ir Josh. Linksma pertraukėlė gavos.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Atsisveikinus su Tyler ir Josh nuėjau ieškoti Luke. Apėjau du mokyklos aukštus,bet taip jo ir neradau. Liko vienintelis aukštas-trečias. Pakilau į trečią aukštą ir pradėjau dairytis,kur jis galėjo dingti?
Staiga pajaučiau kaip kažkas pagriebė mano ranką ir buvo įstumta į valytojo sandėliuką.
Pažiūrėjus į žmogų prieš save pamačiau gražų,bet tuo pačiu ir mane gąsdinantį rudakį.
"Calum?" paklausiau ir jaučiau kaip baimė manyje kyla.
"Taip,mažute" jis sušnabždėjo ir priartėjo prie manęs. Jo rankos pačiupo mano klubus ir jis prispaudė savo kojas prie jų. Ir vėl. Vėl ši baisi istorija kartojasi. Jaučiau kaip ašaros mano akyse vėl pradėjo rinktis.
"Neverk mažute,aš prisiekiu neskriaust tavęs daugiau" jo balsas buvo švelnus. Jo didelė ranka švelniai prilietė mano žandą ir užkišo už ausies išslydusią plaukų sruogą.
Norėjau patraukti jo ranką nuo savo veido,bet jausmas buvo neapsakomai geras.
"Aš nenuskriausiu tavęs" jis sušnabždėjo prie mano lūpų.
"Prižadi?" pažiūrėjau į jį kupinomis akimis vilties. Jis linktelėjo ir suglaudė mūsų lūpas. Pradžiai neatsakiau į jo bučinį,bet vėliau mano lūpos pradėjo sinchroniškai judėti su jo. Jaučiausi taip nuostabiai darydama tai su juo. Net neįsivaizduoju kodėl. Juk jis yra Calum,žmogus kuris vos manęs neišprievartavo. Aš turėčiau jausti jam pasišlykštėjimą,bet po šių jo žodžių,negalėjau to atsisakyti.
Jo rankos nusileido link mano užpakalio ir jam jį suspaudus apvyniojau savo kojas aplink jo liemenį. Jis pasodino mane ant staliuko kuris buvo sandeliuke ir įsibrovė tarp mano kojų. Jaučiau kaip jo draugužis trynėsi į mane.
Kai jo ranka jau ruošėsi nuiimti mano maikute,sandeliuko durys atsidarė,kas privertė mane nutraukti bučinį. Pakėlus akis pažiūrėti kas čia,išsigandau.
"Luke" sušnabždėjau.
"O aš maniau,kad tu kitokia" jo kumščiai buvo stipriai suspausti. Žandikaulis sukąstas.
"Aš tave tiek saugojau,o tu man šitaip atsilygini? Laižydamasi su šituo?" jis parodė pirštu į Calum.
Nulipau nuo stalo ir norėjau pagriebti jo ranka,bet jis atsitraukė.
"Pamiršk viską. Pamiršk tą prakeiktą bučinį prie jūros. Pamiršk viską,juk tau tai nieko nereiškia tiesa? Kaip aš galėjau būti toks kvailas?" jis nusijuokė,bet jo akys buvo raudonos,atrodė,kad jis stengėsi laikyti ašaras savyje,kurios jau ryžosi ištekėti iš jo akių kampučių.
"Luke,prašau" sušnabždėjau,bet jis užsisuko.
"Eik tu šikt,Louise" jis sušnabždėjo ir išbėgo iš kambarėlio,užtrenkdamas duris.
"Louise" Calum priartėjo prie manęs.
"Tau viskas gerai?"
"Taip man viskas gerai" nusišypsojau kuo įtikimiau,bet giliai širdyje žinojau,kad man nėra viskas gerai.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/N
NEKALTINKIT MANĘSSSSSSS. IT'S NOT MY FAULT.
Kol rašiau dalį su Calum klausiau English Love Affair (ya know;))) )
O kai pradėjau rašyt dalį su Luke pradėjo grot Amnesia,todėl apėmė tokios saaaad mintys ir užsimaniau taip parašyti ;'))))
NuO mAno raŠymo prIklauso,koKių dAinų aš klausaUu ir tAi maNe kaRtu džiUgina,beT ir nervinaAa.
JeEEeezzzzzZ
Vote&Comment <3
أنت تقرأ
Stepbrother ➡l.h.
أدب الهواة"Luke,bet mano mama ištekėjus už tavo tėčio." "Kokį ryšį tai turi su mumis?" *** Tai pirma istorija kuria apsiėmiau rimtai ir baigiau. Kai pradėjau ją rašyt nelabai ir nusimaniau daug apie rašymą,daug kartų buvau ją apleidus,bet po daug laiko,vi...