9. "Want to go to my party?"

4.2K 250 9
                                    

Part 9.

Praėjus anglų literatūrai,patraukiau link biologijos kabineto,kuris randasi trečiame aukšte. Luke nėjo ta pačia kryptimi,greičiausiai jam kita pamoka. Lipdama laiptais užsižiūrėjau į telefoną ir į kažką atsitrenkiau. Pakėlus galvą pamačiau besišypsantį Calum. Jis irgi čia mokosi?

"Labas" jis nusišypsojo.

"Labas" atsakiau,įsidėdama telefoną atgal į kišenę.

"Kokia tau dabar pamoka?" jis paklausė pasikasydamas galvą.

"Biologija"

"Man muzika,klausyk,kai bus ilgoji pertrauka,gal norėtum susipažinti su mano draugais?" jis šyptelėjo.

"Aišku,kodėl gi ne?" nusijuokiau ir jau ruošiaus eiti.

"Tai per ilgąją susitinkam prie valgyklos" jis apkabino mane ir nubėgo į pirmą aukštą.

Atėjus į biologiją atsisėdau priekiniam suole. Suskambėjus skambučiui į klasę sugūžėjo daugiau mokinių,bet niekas taip neatsisėdo prie manęs. Gal taip ir geriau.

~~~~~~~~~

Pasibaigus biologijai patraukiau link valgyklos kur manęs jau laukė Calum.

Jis persimetė savo ranką man per pečius ir nuvedė prie stalelio su nepažįstamais žmonėmis.

"Hey,susipažinkit su Louise" Calum pamojavo draugam ir pasodino mane šalia savęs.

"Labas,aš Ashton" vaikinas su garbanotais, tamsiai blondiniškais plaukais pasisveikino nusišypsojęs. Jis tikrai turėjo mielą šypseną. Pamojavus jam nusukau akis prie kito vaikino.

"Aš Troye" šio vaikino plaukai buvo tamsūs,rudi,ir taip pat garbanoti. Jis turėjo gražias mėlynas akis. Nusišypsojus jam pažiūrėjau į merginą mėlynais plaukais.

"Aš Ashley" ji nusišypsojo ir atsisėdus šalia manęs apsikabino. Buvau truputį nustebus tokio jos gesto,bet apkabinau atgal.

"Pagaliau aš nebebūsiu vienintelė mergina mūsų grupelėj!" ji sušuko į mano petį priversdama visą stalą nusijuokti,taip pat ir mane.

Vis dėlto Luke buvo teisus,kad viskas bus gerai.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aprimus visų juokimuisi Ashley bakstelėjo man į petį

"Ei Louise,kodėl Luke į tave spokso?" ji paklausė. Pakėliau akis nuo savo maisto ir permečiau žvilgsnį per valgyklą,sutikdama Luke žvilgsnį.

Jo mėlynos akis stebėjo mane nenutraukdamos žvilgsnio kaip ir maniškės.

"Ei tai kodėl?" Ashley balsas privertė mane nutraukti akis nuo Luke.

"Emm,na jis mano įbrolis" burbtelėjau ir jai išsižiojus iššoko mintis. Iš kur ji žino Luke vardą?

"O iš kur tu žinai jo vardą?" paklausiau,priversdama visą stalą prapliupti juokais.

"Tu rimtai? Juk Luke yra mokyklos pažiba,jį visi žino" Ashton atsakė. OH.


~~~~~~~~~~~~~~~~

Pasibaigus pamokoms,patraukiau į mokyklos kiemą. Stovėdama ten ir galvodama ar skambinti mamai ir prašyti mane pavežti namo ar eit namo pėščiomis,pajaučiau šiltas rankas apsivejant mano liemenį. Pakėliau akis ir pamačiau Luke. Truputį apsiraminus išsilaisvinau iš jo glėbio.

"Pavežti namo?" jis sušnabždėjo prie mano ausies,kas privertė širpuliukus nubėgti mano kūnu.

Man linktelėjus patraukėm link jo mašinos. Atisėdus jis užvedė variklį ir išvažiavo iš mokyklos kiemo.

Mums bevažiuojant supratau,kad važiuojam ne namų kriptim.

"Kur mes važiuojam?" paklausiau persigandus.

"Ai taip,važiuojam pas Michael,man reikia apsitart su juo dėl vakarėlio"

Po to,stojo tyla.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atvažiavę į Michael kiemą išlipom iš mašinos. Apžiūrėjus namą nustebau. Jis buvo didžiulis ir neapsakomo grožio.

Luke pabeldus į duris,jas atidarė jo amžiaus vaikinas,ryškiai žaliais plaukais. Turiu pripažinti jis buvo simpatiškas.

Jiems vyriškai apsikabinus,jo akys nuklydo link manęs.

"Sveika,Louise,tiesa? Man Luke tiek daug pasakojo apie tave" Michael nusijuokė garsiai. Mano akys nuklydo link Luke,kuris piktai žiūrėjo į Michael. Jis rimtai apie mane šnekėjo?

Michael dar vis besijuokdamas pasitraukė nuo praėjimo taip mus įleisdamas. Namo vidus buvo šokiruojantis,Michael tėvai turbūt milijonieriai.

Patraukiau paskui Luke tikriausiai į virtuvę. Jis atsisėdo ant baro kėdės,tą patį padariau ir aš.

"Nu tai Michael,vakarėlis ryt pas tave,taip?" Luke iškart priėjo prie reikalo.

"Taip,prikviečiau daug mergų,tad pasilinksminsim. Daug alkoholio ir viso kito šūdo"

Ir po to aš jų neklausiau ir nukeliavau į savo minčių pasaulį.

~~~

"Louise,norėsi į mano vakarėlį?" iš mano minčių mane pertraukė Michael.

"Emmmm...uhmm,gerai" linktelėjau,kodėl gi ne? Juk ne kiekvieną dieną tokia galimybė pakliūna.

"Puiku" Michael nusižvengė ir suplojo rankomis. Nusišypsojau ir pajautus kokia buvau išsekus,padėjau galvą ant stalo paviršiaus ir užmigau.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pramerkus akis apsidairiau po visiškai nepažįstamą kambarį. Jau buvo pradėję švisti. Kur aš randuos? Apsisukus į kitą pusę,mano akis užtiko ramiai bemiegantį Luke. Ko aš nepamenu?

Bakstelėjus Luke į ranką,bandžiau jį prikelti,bet tai buvo beviltiška. Jis pasimuistęs prisiartino prie manęs ir jo rankos apsikabino mano liemenį. Man dabar tikrai buvo nejauku.

"Luke" sušnabdėjau,bandydama patraukti jo rankas nuo savo liemens,bet jis tik kažką sumurmėjo ir dar labiau mane suspaudė.

"Luke!" sušukau ir pagaliau jo akys prasivėrė. Lėtais judesiais jis patraukė savo rankas man nuo liemens ir atsisėdo. Man atisėdus taip pat,pastėbėjau,kad aš buvau su apatiniais ir man per didėle mayday parade maikute. Rimtai?

"Luke,kas čia buvo,kur mes?" paklausiau kiek supykus.

"Ir kokio šūdo aš miegojau su tavim?" jis pažiūrėjo į mane ir nusišypsojo. Jo apsimiegojusios akys skverbėsi į manasias.

"Na,tu užmigai Michael virtuvėje mums bekalbant. Aš norėjau nuvežti tave namo,bet Michael pasakė nunešti tave į svečių kambarį. Na taip ir padariau. Tu muisteisi labai su savo aptemptais džinsais ir maikute,tad tave perrengiau į savo maikę" jis tarė nusijuokęs ir per mane perėjo gėdos banga. Jis mane perrenginėjo?

"O vėliau pakalbėjęs su Michael taip pat pasijaučiau mieguistas ir paprašęs Michael ar galim pernakvoti,nuėjau čia miegot" jis tarė ir atsigulė atgal į lovą,apsikabindamas kaldrą.

"O kaip tėvai? Nieko neklausė?" paklausiau.

"Pasakiau jiems,kad tau pasidarė bloga ir jie leido likti pas Michael" jis sumurmėjo,linktelėjau. Paėmus telefoną,pamačiau,kad jau 8:25 ryto. Reiškia į mokyklą jau pavėlavom.

Padėjus telefoną ant naktinio stalelio taip pat atsiguliau į lovą,nes dar vis jaučiausi išsekusi. Apsiklojau patalais ir kai jaučiau miegą apimant mane,pajaučiau Luke rankas apsijuosiant aplink mano liemenį,bet buvau pernelyg pavargus,kad man rūpėtų.


*************************************************

Taigi,prisiekiu,kitoj daly bus veiksmo,nes juk artėja Michael vakarėlis woop woop.

Šią dalį padariau ilgesnę(turbūt) yey yey.

Vote&Comment

Stepbrother ➡l.h.Onde histórias criam vida. Descubra agora