26. "Let me take you on a date."

3.2K 218 9
                                    

Part 26.

Louise POV.

Pastarosios dvi savaitės pralėkė gan ramiai. Ta pati rūtina. Mokykla,namų darbų ruošimas, bendravimas su draugais ir Luke. Per šį laiką man teko daug ką nuveikti. Kadangi mamos nebuvo turėjau tvarkyti namus ir daryti valgyt sau ir blondinui. 

Vieną dieną prisiminus apie savo senelius kurie gyveno mūsų gimtajame mieste,Kalifornijoje,nuvažiavau jų aplankyti. Jau buvau pamiršus ką reiškia būti senelių apsuptyje. Buvo vėl gera ir linksma prisiminti jų juokus ir įdomias istorijas iš jų gyvenimo kai jie buvo jauni.

Taip pat buvau aplankyti savo senus klasiokus kurių buvau jau šiek tiek pasiilgus. Buvo nerealu žinoti,kad jie manęs pasiilgo taip pat kaip ir aš jų ir nori praleisti su manimi kuo daugiau laiko.  

Apskritai buvo  malonu vėl grįšti į miestą,kuriame tu gimei ir užaugai. Vėl matyti senus bei gražius pastatus pro kuriuos praeidavai kiekvieną dieną eidamas į mokyklą ar kokį būrelį. Pasimatyti su žmonėmis kurių senai nematei,mokyklos mokytojais ir giminėmis. 

Bet geriausia yra tai,kai tu grįšti atgal namo,tave pasitinka tau patinkantis žmogus su plačiai išskėstomis rankomis,jau pasiruošęs suspausti tave savam glėby.

"Pagaliau tu grįžai" blondinas stipriai suspaudė mane savam glėby. Linktelėjau ir apvyniojau rankas aplink blondino kaklą. Atsitraukus iš glėbio mėlynakis pagriebė mano ranką ir supynęs mūsų pirštus,įvedė į namą.

Po tėvų išvažiavimo,aš su Luke labai suartėjome. Būdami namuose visad žiūrėdavom filmus susikabinę kartu. Jis visad bučiuodavo mano žandą arba viršugalvį. Apkabindavo prieš einant miegot,bet naktį vis tiek atslinkdavo į mano lovą.

Pravėrus namų duris mane pasitiko pritrenkianti švara. Aplink mane viskas blizgėjo,kiekvienas daiktas turėjo sau priklausomą vietą. 

"Pasistengei,Luke" nusijuokiau ir nusioviau batus. Vaikinas linktelėjo ir patraukė link virtuvės. Nusivilkau švarkelį ir pasekus jo pėdomis atitopinau į blizgančią virtuvę. Ant stalo jau garavo blyneliai su bananais ir šokoladiniu kremu. 

"Nežinojau,kad tu kulinaras,Luke" nusijuokiau ir atsisėdau prie stalo. 

"Visi mes sužinom kai ką naujo kiekvieną dieną" jis įsipylė vandens į stiklinę ir per porą gurkšnių viską nuryjo. Atsipjovus blynų įsidėjau kąsnelį į burną ir net nesuaimanavau.

"Negi ant tiek skanu?" Luke nusijuokė ir padėjo stiklinę į vietą.

"Mhm..." suaimanavau ir įsidėjau dar kąsnelį į burną. 

"Malonu" jis sukikeno ir atsisėdęs šalia manęs,išsitraukė iš kišenės telefoną ir pradėjo naršyt. Pabaigus blynus išsiploviau lėkštę ir nusėlinau į kambarį. 

Atidarius duris mane pasitiko toks pat kambarys kokį ir buvau palikus. Atsidusus išsitraukiau patogius rūbus ir persirengus į juos,kritau į patogią lovą. 

Po valandos gulėjimo,išgirdau kaip kambario durys atsidaro ir į kambarį užeina Luke. Pamatęs mane truputį šyptelėjo ir atsigulė ant lovos šalia manęs. Šiek tiek minučių pragulėjus tyloje,jis atsisuko į mane ir atsiduso.

"Kas tarp mūsų vyksta?" jis paklausė suraukęs antakius. Atsidusau,seniai laukiau šio klausimo bei atsakymo į jį.

"Nežinau." pasitryniau akis rankomis ir dar labiau panardinau galvą į pagalvę.

"Bet tu juk supranti,kad niekas negali žinoti,ypač tėvai" pridėjau  ir atsisukau į jį.

"Kodėl?" jo akyse matėsi sumišimas,kas mane norėjo tik prajuokint. Ne jau gi ji toks kvailas?

"Nes tai yra neteisinga,Luke" sumurmėjau.

Jis atsiduso ir pasuko galvą į mane. Jo akys nukrypo prie mano akių ir tada prie mano lūpų. Jis prisiartino prie manęs ir kvailai šyptelėjo.

"Bet mes juk galim laikyt tai paslapty" jis sujungė mūsų lūpas. Būčinys buvo lėtas ir tingus,nieks nenorėjo skubėti. Pritrūkus orui,abu atsitraukėm ir įkvėpėm oro.

"Tarp mūsų viskas rimta?" Jis paklausė,jo akyse žaižaravo kibirkštėlė vilties. Išplėčiau akis nuo jo netikėto klausimo. Ar tarp mūsų viskas rimta? Nežinau.

"Nežinau." sušnabždėjau. Jis suraukė antakius.

"O kada žinosi?" jis sušnabždėjo. Jo rankos apsikabino mano liemenį ir jis panardino savo galvą man į kaklą.

"Man reikia daugiau laiko,kad suprasti ką aš tau jaučiu ir ar tai rimta ar laikina" sumurmėjau ir pažiūrėjau į jo geltonų plaukų kuokštą sau po smakru.

"Nori greičiau suprasti ką tu man jauti?" jis paklausė pakeldamas galvą,kad galėtų matyti mano veidą.

"Taip."

"Tada leisk man tave nusivesti į pasimatymą"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Šii dalis yra ššššššššš sorry :') Žodžiu neturėjau minčių,tad parašiau kažkokią trumpą ir beveiksmę dalį,nes žinau,kad vėl manęs nebus namuose savaitėmis ir vėl nieko nekelsiu,tad bent jau ši tiks.

P.S. Kas manęs nefollowinat turbūt nematėt.Rašau naują istoriją pavadinimu "Suffering" su Michael. Esu jau įkėlus prologą ir dvi dalis. Make sure to check it out!

Vote&Comment <3

Stepbrother ➡l.h.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora