Heeej ljudi!
Mala promjena pa ovako pišem. Nije nastavak ili išta, budući da je knjiga završena hahha!Za pjesmu se tu nisam mogla odluciti pa sam samo stavila mix 2015. jer nemaju 2016. :))
Ovaj ce se bonus sastojati od par djelova:
- Ester Eggs
- Zahvalnica
- Author Note
- BonusPa zapocnimo!
- - -
E S T E R E G G S
1. IMENA
Hmmm... imena za likove su mi nekako spontano došla, ali svako ima svoju priču. Također, svako ima svoje značenje.
_Nat (Nathaniel)_
- Zaaa njegovo sam se ime najviše predomišljala. Bilo je tu svega, al zaista. Daniel, Tom, jedno vrijeme Liam pa Andrew,... ma užas...
- Vjerojatno nista znali, ali Nat je prvobitno trebao biti cura... daaap... žensko. U biti, trebao/la se zvati Nathalie, ali čim sam bratu ispričala radnju prvo što mi je rekao je bilo ovo: ,,Ti si luda, znaš? Samo jer si cura ne znači da ti za svaku knjigu glavni lik treba biti žensko. Postavi si neki izazov... osim ako si toliko glupa pa sve mora biti očito kod tebe...'' I daa... s tim me isprovocirao i na kraju sam popustila da bude Nathaniel. Lijenoj meni se nije svaki puta dalo njegovo puno ime pisati i onda je došlo do nadimka Nat :)
- Također, njegovo ime znači God Gives (Bog Daruje). Ne znam zašto, ali pri biranju imena jako često gledam njihova značenja jer mi pomažu pri odabiru karaktera za lik XD a mislim da ovo jako dobro opisuje njega :)
_Kael_
- Ovo je bio drugi lik kojeg smo upoznali i tim ću redom i ići... njegovo je ime trebalo biti nešto na K, ali ja nisam znala niti jedno muško ime s K... pa sam k'o glupača tražila po internetu i našla ime Kael. Posebno mi se svidjelo značenje imena Thin (Sitan). Kaela sam općenito zamišljala kao dječaka, prvobitno od 12 god, ali sam mu na kraju dala 14/15 jer bi bilo preveliko odstupanje od ostalih.
- Takoder, zamisljala sam ga kao, nazovimo tako 'najslabijeg' od svih. Ne mislim slabu kariku ili nešto slučno nego jednostavno dječaka koji nije baš za to da stalno trči i spašava vlastiti život... :P
_Essie_
- Ovako... kada sam na mobu na biljeskama utipkavala kako će se zvati koji lik, razmijala sam prvo o spolovima. Palo mi je na pamet da bih radije hjela da ima više dečkiju, nego cura. Prvenstveno jer su izdrzljiviji i ovo ono... što ne znači da cure nisu.
- Za Essien sam lik (po opisu, karakteru i svemu) ideju imala još prije koliko... 1-2 god kada sam s prijateljicom crtala neke hlupotine i došle smo do nje. Prvobitno: djevojka zaluđena životinjama, Essie duge crne kose i zelenih očiju.
*mase prijateljici*
- U biti, njezino značenje imena sam pronašla takoder. Essie bi trebalo biti skraeno od Estelle, i po tomu na lat. Stela (zvijezda). To mi se cinilo bas ono... cool jer bi Essie trebala biti ta koja uz Liama unosi pozitivu i svjetlost u grupu.
YOU ARE READING
Hope Still Exists (#1)
Science FictionSamo je bila dovoljna jedna kapljica koja bi prelila čašu i potpuno preobrazila svijet kakav danas poznajemo. Samo su bile dovoljne te ''sitne'' pogreške koje radimo u svakodnevnici, ali koje će nam se kad-tad obiti o glavu. Razni otrovi koji doslov...