18

207 21 3
                                    

taas uus luku HUPS XD tää on aika söpö Scarin ja Luken luku joten olkaa hyvät!!!!

Istuin sohvani vierellä katsellen suloista blondia joka tuhisi siinä suloisesti. Hän näytti niin komealta vaikka hänen hiuksensa olivatkin aivan sotkussa ja suu vähän auki. Hän on aina komea. Hänestä ei saisi rumaa tekemälläkään.

Silitin varovasti tämän lämmintä poskea ja hymyilin tyhmästi kun tunsin kipinät jotka tunsin aina kun kosketin häntä. Poika avasi hitaasti silmänsä ja hieroi niitä kädellään. "Huomenta", hän kuiskasi ja nousi istumaan. "Huomenta", vastasin ja istahdin tämän vierelle. "Miksi sä nukuit sohvalla?", kysyin hieman hämilläni, sillä ei minua olisi haitannut vaikka hän olisikin nukkunut kanssani. "Ajattelin jos, tai siis jos sä et ha-haluisi nukkua m-mun kanssa", Luke sanoi hiljaa ja katsoi minua sinisillä silmillään. "Höpsö, ei se mua ois haitannut", sanoin ja suukotin tämän poskea. "No siinä tapauksessa", hän sanoi ja vetäisi minut nopeasti syliinsä. "Luke!", huudahdin ja yritin päästä pois mutta hän vain tiukensi otettaan. Hän työnsi minut selälteni makaamaan sohvalle ja tuli itse päälleni. "Moi", kuiskasin ja katsoin blondia joka makasi päälläni. "Moi", hän kuiskasi takaisin ja yhtäkkiä tunsin ne tutut huulet omillani. Laitoin käteni Luken niskan taakse ja upotin sormeni hänen pehmeisiin hiuksiin. Hän taas piti toisella kädellään kiinni lantiostani, ja toisen antoi levätä poskellani. Tunsin hänen hymyilevän suudelmassa ja se sai minut irtautumaan hänestä.

Halusin vain katsella häntä. En ikinä kyllästyisi hänen kasvoihinsa. "Mitä sä tuijotat?", Luke kysyi matalalla äänellään. "Sä oot tosi komea", sanoin ja katsoin häntä. Hän naurahti hieman ja pudisti päätään. "Sä oot tosi kaunis", Luke sanoi ja painoi pienen suukon nenälleni.

:::

Koko päivän makoilimme yhdessä sohvalla katsoen elokuvia ja sarjoja. En tiennyt parempaa tapaa viettää vapaapäivää. Rakastin olla tässä enkä haluaisi koskaan lähteä. "Onko sulla ikävä sun vanhempia?", Luke kysyi yhtäkkiä. Katsoin häntä ja nyökkäsin nopeasti. "Kyllä on, mutta en mä Austraaliaan enää palaa", sanoin ja katsoin taas televisiota. "Miksi?", Luke kysyi ja laittoi elokuvan pois. "Tiesin aina että se ei ole mun paikka, mä tykkään asua täällä Lontoossa", sanoin ja hivelin sormellani tämän rintakehää jota peitti musta t-paita. "Millon viimeks juttelit sun vanhempien kanssa?", poika joka makasi allani kysyi. "Ehkä kuukausi sitten. Ne suuttu mulle aika paljon kun halusin lähteä", sanoin ja suljin silmäni. "Okei", Luke sanoi ja silitti päätäni. Hän ilmeisesti ymmärsi etten halunnut puhua tästä aiheesta enempää. "Entäs sun vanhemmat?", kysyin vuorostani ja nostin katseeni taas Lukeen. "Me jutellaan Skypessä ainakin kerran viikossa, ne on ylpeitä musta kun teen mitä mä haluan, eli musiikkia", hän sanoi ja näin suloisen hymyn ilmestyvän tämän kasvoille. "Haluaisin joskus että säkin olisit mukana, siis sillon kun juttelen mun vanhemmille", Luke sanoi ja katsoi minua totinen ilme kasvoillaan. Nyökkäsin tälle ja kurotin suukottamaan hänen poskeaan. Halusin tietysti jutella hänen vanhemmilleen, ehkä jopa joskus tavata heidät.

Silmäni alkoivat tuntua painavilta joten päätin sulkea ne. "Scar? Nukutko sä?", kuulin Luken äänen sanovan mutta en jaksanut vastata. Hän hiveli hiuksiani sormillaan ja huokaisi kovaan ääneen. "Mä.. Mä rakastan sua Scarlett Booth", kuulin hänen sanovan ennenkuin nukahdin syvään uneen.

you again : l.r.h [finnish]Onde histórias criam vida. Descubra agora