ootte kaikki niin ihania, love u xx
Istuin sohvalla poikien olohuoneessa ja katsoin kuinka Calum ja Ashton pelasivat jotain. He huutelivat toisilleen ja raivosivat pelille, kun taas Luke teki jotain puhelimellaan ja Michaelin pää lepäsi sylissäni.
"Voidaanko tehä jotain järkevää?", kysyin ja katsoin poikia. Michael nousi heti ylös ja hymyili minulle. "Mennään leffaan!", hän huudahti ja taputti käsiään yhteen. "Katotaan mielummin täällä sitten, en jaksa kävellä missään", Luke mutisi ja istahti yhdelle sohvista.
:::
Pojat halusivat katsoa kauhuelokuvia Netflixistä, kun taas minulle kelpasi vain vanhat Disney-elokuvat. Yritin piiloutua sohvatyynyyn, mutta elokuvan äänet silti pelottivat minua. Tunsin jonkun lämpimän käden vetävän minua itseensä päin. Heitin tyynyn pois ja hautasin pääni äkkiä pojan niskaan. Kiedoin käteni hänen kaulalle ja istahdin tämän syliin. En halunnut katsoa elokuvaa enää, tässä on hyvä olla.
Allani oleva henkilö liikahti allani, mutta en jaksanut siirtyä. Rakastin tätä tunnetta ja lämpöä mikä hänestä lähti. Haistelin vähän tämän kaulaa ja olisin voinut vaikka hukkua siihen. Se ei ollut mikään voimakas partavesi, vaan normaali ominaistuoksu joka jokaisella oli.
"Se niin tykkää susta", kuulin jonkun sanovan. Tunsin allani olevan henkilön pudistavan päätään. "Näätkö sä miten se kattoo sua ja kaikkee?", Ashtonin ääni sanoi jostain. Kenestä he oikein puhuivat?
"Olkaa hiljaa, se herää kohta teijän puheisiin", Luken pehmeä ääni sanoi todella läheltä, ja silloin tajusin että makasin hänen päällään! Poskeni räjähtivät tuleen ja olisin voinut itkeä häpeästä. En kuitenkaan halunnut nousta sillä muuten he tietäisivät että olen kuullut heidän puheensa.
"Mä vien sen mun huoneeseen", Luke kuiskasi ja tunsin yhtäkkiä olevani ilmassa. Luke käveli isoja askelia, nopeasti mutta varovasti kohti omaa huonettaan. Hän laski minut pehmeälle sängylle ja peitteli minut peitolla joka tuoksui aivan häneltä. Seuraavaksi tunsin lämpimät huulet otsallani, jotka suukottivat hellästi ihoani.
"Hyvää yötä Scar".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you again : l.r.h [finnish]
Hayran KurguAustraalian Sydneystä Lontooseen muuttanut tyttö, Scarlett, saa uuden naapurin johon aikoinaan oli hyvinkin rakastunut. Vaikka Scarlett yrittääkin vältellä poikaa, on se vaikeaa kun kumpikin haluaa olla lähellä toisiaan jatkuvasti.. @glitteryballz 2...