(3)

842 21 0
                                    

JUSTIN:

To dievča bolo neuveriteľne sexy!!! Takú suku som ešte nikdy v živote nevidel ani nemal , tak diečatko ty budeš moja bejby to si piš nebudeš sa môcť potom ani postaviť keď ho do teba vrazim až po koreň budeš až dušu vypľúvať! "Justin" prerušil ma tréner "Ano tréner ?" "Caroline , Justin na teba bude dávať pozor keď budeš robiť testy a budeš ho poslúchať lebo ja musim ist niečo vybaviť ale najskôr ideme prekopávat veľké siete až nevindete z praxe ty Caroline sa postav vedľa brány a uč sa !" mrkol na nu zvodnym pohľadom ona sa na tom kyslo zatvárila bol jej asi nechutny , musim priznať že aj mne by bolo zle.

TRENER:

Chlapci začali prekopávať sieť ale mne to bolo jedno jedine na co som sa sustredoval bola ona ta jej krasna postava tie jej dlhé nohy , cierne vlasy až po zadok , zelenomodré veľké oči , plné pery, veľké prsia a ten zadok och tak bych ju obrabal už som cítil tu hrču v boxerkoch ale musel som sa ovládnut hádam ju tu nepretiahnem na trávniku .

Caroline:

Justin ide prekopnuť tu najvyššiu sieť, robi sa na veľkého machra je mi sneho na nič ide po mne viem to ten jeho vyraz svedci o všetkom sice neni na zahodenie je to poriadne mlade mäsko do kapusty ale musím sa krotiť nemôžem dať na sebe poznať že ho chcem pretiahnuť. Justin sa chysta prekopnut sieť ale nepodari sa mu to a lopta sa mi dokotuľaľa k nohám tak som ju zobrala a nastavila som si ju na zem a kopla som ju do výšky krásne prešla nad sieť , všetci ostali ako obarený a čumeli na mňa , videla som ako to Justin nemôže zniesť tak sa zobral a šiel do šatne a ja pravdaže za nim Keď som ho našla bol iba v boxerkoch a šiel do sprchy ! "Justin" vykrikla som jeho meno a zahryzla si do spodenej pery , na to sa otočil a začal " čo čo do pekla tu ako roíš snáď ma selduješ ty suka ? " "nie len som sa ti prišla ospravedlniť za to že som lepšia ako ty neboj sa bude to dobre " potlapkala som ho po ramene a zlomyseľne sa uškrnula . "Daj kurva zo mňa tú ruku preč , chcem si dat dole boxerky a ist do sprchy tak nezavadzaj " bol ku mne odporný. "Veď čo ti v tom bráni môžeš si ich dať dole a isť do sprchy ja som neškodná " Justin sa kyslo zatváril a šibalsky sa usmial "dobre " chytil si boxerky a dal ich dole ............

Vlhká Bombáá !Место, где живут истории. Откройте их для себя