(4)

842 25 0
                                    

JUSTIN:

Vedel som,že to nieje dobrý nápad, ale tá mladá si o to koledovala. Proste som si dal dole boxerky a správal som sa ako keby tam nebola. Kľudne som sa sprchoval dokonca som si začal pri tom spievať. Zrazu ma však vyrušil jej hlasný smiech.

CARLOINE:

Troška som ho provokovala, ale nemyslela som si že hned  prvy den  ho pretiahnem. Dal si dole boxerky a začal sa myť. Ja som však nemohla udržat smiech. Ten jeho "nástroj" bol určité menší ako priemerný banán.Dobre niesom taká skúsená dokopy som videla len 5 chlapov dole bez a z toho jeden bol môj oco ale myslím že určite je to podpriemerný pipík :D Smiala som sa až mi slzy tiekli a Justin na mna vyjavene čumel, asi ma nechápal.

JUSTIN:

Tej malej preskočilo. Tak som ju vzrušil že od radosti sa ide zadusiť.Nechal som ju nech sa ukludní. Normálne som sa dosprchoval potom som si zobral uterak vysušil si vlasy a celý som sa donho obmotal.,,Už si konečne sončila?" važne mi už s tym smiechom liezla na nervy, takú blbú babu som ešte nevidel. Vážne musia byť všetky sexiženské také jebnuté?! ,,Chlapče meral si si ho niekedy? " vypotila na mňa so svojim prichripnutym hlasom od smiechu.Nejak som nechapal očo tej malej suke ide.,, Nie chceš mi s tým pomôcť?" už ma vážne štvala čo sa ma ona čo navážať do môjho kamaráta!!

CAROLINE:

Noaže chcem prečo som sem asi prišla aby  som si vypočula tvoje spevy. ,,Pomôcť ti pomôžem ale čo zato?" pohram sa s nim ešte predtym ako ma pošle doriti vidim aky je naštvany asi ho dnes nepretiahnem..,, Dajme tomu že mi ho pomôžeš zmerať a potom môžeš prisť na moju party, ak by si nevedela moje party byvavaju najväčšie v celom meste a ......  ,,Bude tam aj chľast?" zvyčajne nepijem, ale musim predsa oslaviť príhod. ,, Party bez chľastu nieje party! Tak čo ty suka pojdeš?"Ak mi nevinde tento kanec s malym pipikom aspom si najdem niaky iny objekt. ,,Okej kedy kde?" dufam že nechce hned  teraz ani pravitko tu nemam. ,,Po škole ta zoberem autom ku mne domov a môžeš rovno ostať  na tu party, alebo ťa potom zavezem." hmmm, aký ochotavý, môžem si typnuť čo také budeme u nho doma asi tak robiť.

TERENER: 

Justin sa zrazu naštval a kračal do šatne Caroline bežala hned za nim.Pozoroval som ako sa jej zadoček pohybuje a prsia jej nadskakuju pri behu. Pousmial som sa a predstavil som si ako ich držim.10 minut som pozoroval chlapcov ako im ide hra ale potom som to už nevydržal. Ukončil som trening a mierilsom rovno do šatne. Otvoril som dvere a zbadal som Justina len v uteraku ako sa rozprava s Caroline. ,, Caroline musim s tebou hovoriť." zobral som ju do svojho kabinetu a chcel som ju pretiahnut hned a teraztale v tom Justin zreval: ,, Mlada nezabudni,na naš plan ked sa oblečem čakam ťa pred školou!" myslel som že ho zabijem tak som Caroline povedal že ju rozhodne primam do tímu a som veľmi ,veľmi ale naozaj veľmi rad že môžem byť jej tréner (zatial len tréner).

JUSTIN:

Ten uchyl asi dostal chúťky na moju pipku.Asi by som mu nohy dolamal. Všetkym je dobre známe čo sa asi tak robí so žiačkami v kabinete. Ta fľuchtra mi môže byť vďačná že som ju zachranil pred tym uchylom...

Vlhká Bombáá !Where stories live. Discover now