CAROLINE:
Kedže som mimo tohto mesta strávila rok a pol po prázdninách pôjdem na výšku.Nielen ja ale aj Justin.Pravdepodobne pôjde úplne inam ako ja a budeme sa vídať maximálne cez víkendy.To znamená že tieto prádzdniny si musíme spolu užit najviac ako sa dá.Nechcela som sa zdržiavať tým,že mu budem vyvolávať proste som sa len zodvihla a šla som k nemu.Bolo pol 12 to znamená že určite bude doma.Zaklopala som na dvere no otvoril mi Chris.Úplne som videla ako zatajil dych, neviem či ma spoznal no tváril sa dosť vyplašene.
,,Je tu Justin?" spýtala som sa úplne pokojne.,,No vieš on pred pol hodinou šiel von asi s Candy." čooo??? skoro som odkvecla :,, Prosím? s akou Candy?" nechápavo a pritom rozčúlene som vyštekla. ,,Predsa z jeho babou.A ty si kto ak sa smiem spýtať?" začal sa na mňa uškrňat jak priteplený. ,,Už nikto!!" prudko som sa otočila a začala som bežať domov...
JUSTIN:
Nechcel som to ďalej naťahovať a tak som sa o 11 dohodol z Candy,že sa stretneme v parku.Bola krásna ako vždy.Normálne mi začínalo byť ľúto,že to musim ukončiť ale nemal som na výber.Sadli sme si na lavičku a ja som začal:
,,Candy jáá- " začala sa na mňa usmievať, neviem čo čakala ale tým čo som povedal som ju rozhodne prekvapil.
,,Musím ti povedať niečo dôležité!" pozrel som sa jej priamo do očí jej tvár trošku stvrdla keď vycítila vážny tón z mojho hlasu.
,,O čo ide?" spýtala sa úplne nenútene no videl som,že tuší čo bude nasledovať
,,Ja.... Proste je medzi nami koniec.Je mi to veľmi ľúto alee... " dostal som niako zo seba tieto slová no keď som sa jej pozrel do očí videl som slzy
,,Alee? Dokonči to chcem počuť prečo mi chceš tak náhle zničiť život!" povedala tvrdým hlasom
,,Vieš tá Caroline na ktorú si sa ma vtedy pýtala.Tak ona sa vrátila a ja.... " nemohol som sa jej ďalej dívať do očí a tak som skopil zrak
,,Nič viac nehovor!!" zodvihla sa z lavičky a začala roztrasene utekať preč
Bolo mi to strašne ľúto.Bola to fajn baba.Kiež by sme ostali priatelmi.No slzy v jej očiach hovorili len jedno -NENAVIDIM ŤA!
CANDY:
Tak tá malá suka sa vrátila a myslí si že po tom všetkom čo som s Justinom prežila mi ho zasa vezme.Ona si ani nevie predstaviť ako dlhho som sa snažila dostať mu ju z hlavy.A ako vidím aj tak sa mi to nepodarilo úplne. Ta štetka mi za toto zaplati!!! Nenavidim ju! Keď nemôžem byť štastná s Justinom ja,nebude ani ona!
Taká trošku kratšia.Dneska to ale rozhodne nebude jediná.Dúfam,že sa páči. :))
Koment & vote poteší <33
-Monika-