(9)

689 19 0
                                    

TOM:

Musel som zájsť za trénerom aby mi podpísal potvrdenku na zápaas v hokeji.

Zaklopa som da dvere a trénre zavolal už idem , trvalo mu to asi 4min. No konečne mi otvoril vošiel som dnu a skoro som skolaboval bola tam moja sestra caroline ktorá bola len v podprsenke.

"Caroline čo tu robíš a v podprsenke??"

"Tom ja ti to vysvetlím počkaj" kričala a bežala za mnou nemohol som ju vidiet ved´ kurva ona si to rozdávala s trénerom ktorý má minymálne tak 40 ak nie aj viac.

JuSTIN:

Ked som vyhádzal zo šatne videl som ako caroline len v podprdsenke vyletela s trénovehého kabinetu !!Čo počkať len v podprsenke a s trénovehého kabinetu hned´ som sa otočil a namieril si to ku trénerovi ten si zapínal opasok " čo do kurva čo ? " vrazil som rukou do dverí na čo som upútal trénerov zrak. " čo je Justin čo potrebuješ je ti niečo a čo hrešíš klud " ! piči on si robí srandu pretiahol mi dievča a ja mám byť kľudný je on normálny?? " čo ste robili tu s Caroline"  " ou aha tak preto si tu, musím ti povedať že je úžastna a v tej polohe bože dobre že som ju prijal do nášho týmu je perfektná a ked si ešte predstavím že to ....... " nestihol to ani dopovedať lebo som mu vrazil tyč rovno do huby a hned aj do brucha ked bol na zemi začal som ho kopať udierať. Cítil som ako sa m i z očí tlačia slzy ale neprestával som znovu a znovu som udieral!

CAROLINE:

Tom mi ušiel.

Musím ísť za trénerom nech nikomu nič nepovie ako som dobehla ku kabinetu videla so ako Justin kľači vedľa plomŕtveho trénera . "Justin nie nechaj ho , prestan prosím " pribehla som k nemu a odtlačila ho k sťene ked v tom ma Justin chytil za krk a pritahol k stene !!

Ďakujeme za vote a komentáre nás veľmi potešili :)

Túto story som písala v škole tak prepáčte že je taká krátka ale dúfam že sa vám páčila zanechaje aj tie komentáre vždy potešia znesieme aj krityku ved len začíname <3

Vlhká Bombáá !Where stories live. Discover now