CAROLINE:
Pritlačil ma k stene.Zaačal mi nadávať do tváre :,, Jedna hnusná špinavá kurva! Chris mal pravdu, dáš každému a to ja som ho ešte zato udrel boha!! Keby som vedel čo si zač nikdy ale nikdy by si neprekročila prah môjho domu!!" nahnevane mi kričal do tváre a ja som sa mu ani nečudovala.Potom už len vymenuvával všetky nadávy a naplul mi do xichtu.začali sa mi do očí hrnúť slzy.Pustil ma a otočil sa mi chrbtom že odíde.,,Justin počkaj, vysvetlím ti to!" zúfalo som kričala aj keď som vedela že tu nieje čo vysvetlovať som obyčajná kurva.On sa však otočil a nežne ma chytil za tvár, mylsela som si že všetko bude ako predtým lenže potom sa zahnal rukou a vlepil mi takú facku že som spadla na zem. ,, Z kurvami sa nerozpravam!Ešte raz na mňa otvoríš tú svoju papulu môžeš si začat šetriť na plastiku lebo ťa tak zriadim že ťa vlastná mať nepspozná! Už ťa nikdy vživote nechcem videť!" videla som ako sa mu pri poslednej vete leskli oči, pred odchodom na mňa ešte raz pľuvol a ja som sa úplne zosypala.Ležala som vonku pred kabinetom a plakala som až dokym sa nadomnou nezjavil tréner.,,Zlatičko netráp sa poď sem!" snažil sa ma zdvihnuť no ja som sa mu uhla a začala som bežať preč.Bolo mi zle zo seba samej. Ako som mohla podviesť takého chalana ako je Justin.Každá baba ktorá by ho mala by si ho vážila a strážila ako v hlave. Čo to do mňa vošlo? Ešte k tomu s tym pedofilnym trenerom.Hnusym sa sama sebe.Bludila som po prazdnych školskych chodbách a udierala som do steny. ,,NENAVIDIM SA !" kričala som a pritom som revala ako zmyslov zbavená. Bola som celá roztečená a strapatá ale bolo mi to jedno vyšla som von zo školy a samozrejme pršalo.Bus mi už ušiel a tak som bola nútená isť pešky domov. Aj ta by som do autobusu nenastúpila veď šofér by ma takúto určite vyhodil.Celú cestu som ticho nariekala a modlila s aby to Tom nepovedal otcovi....
JUSTIN:
Hnusná štetka.Zlomila mi srdce.Už teraz vidím ako mi krváca.Jediné čo som od nej chcel aby bola len moja...Ona ma podviedla. Mňa Justina Drew Biebera.Toto sa mi ešte nikdy nestalo.vyšiel som zo školy a nasadol do svojho BMWčka,naštartoval som.Celú cestu som prefrčal čudoval som sa že na mňa odniekal nevyetel daky poliš a nezačal pravidelny pičung.Doma som videl v obyvačke sedet Freda, Mika a Chrisa. Všetcia sa na mňa škerili a pytali sa ma ako bolo v škole.Nič som nepovedal, šiel som rovno po schodoch zavrel som sa v izbe a začal som plakať. To kurevské dievča ma dohnalo až k slzám.Ja som nikdy neplakal.Vždy som mal čo som chcel, nikto mi neprotirečil.A ona si pride a zniči mi život.Najskôr ukradla moje srdce a robila ma najštastnejšim na svete a potom ho rozdrvila na marne kúsky.Už nikdy žiadnej babe nebudem veriť!NIKDY!!!
TOM:
Nemohol som tomu uveriť. Vraj ja ti to vysvetlim. Nie,vôbec som nechapal čo tam s nim robila.Moja sestra a taká kurva! to som si o nej teda nemyslel.Ale otcovi to zatiaľ nepoviem. Zatial....
CAROLINE:
Došla som domov celá premočená.Tom už bol doma videla som jeho topánky.Striaslo ma.Bála som sa že to povie otcovi.Pozrela som sa do kuchyne.Nikto.Obývačka .Nikto.Tak som šla do svojej izby a na posteli som našla odkaz:
To čo si urobila neuznávam, je mi steba zle.Dokonca sa hambím,že si moja sestra.Odteraz odmietam s tebou hovoriť.Neboj sa otcovi to nepoviem.Teda aspom zatiaľ...
Tvoj slušný brat Tom.
Haha.Važne veľmi vtipné. Aspom že to nepovedal otcovi.Zhodila som zo seba mokré veci a mierila som rovno do kúpeľne.Umyvala som si celé telo dôkladne asi 2 hodiny aby som zmazala všetky tie dotyky ktore mi vtedy prišli tak prijemné.Obliekla som si tepláky a tričko a vyvalila sa na posteľ.Hneď ako som zavrela oči som myslela na Justina a ako mi s nim bolo krásne.Boli sme spolu 1 necelý deň.Keby som to nedojebala..... Zobrala som si notebook z nadejou že niečo poriešim a budeme spolu znova šťastný.Keď som sa však prihlásila na faceboook mala som 36 upozornení.Keď som to rozklila do oči sa mi liali slzy.Samé komenty od spolužiakov ale aj od starších žiakov. A to komenty a statusy typu: Ta kurva to dneska dojebala. - Bohhaaaa taka pička si myslela že ojebe Biebra a nikdo si to nevšimne- Cundra jedna, a to som ju chcel pojebať ccc - štetkaaaa!!! - Kery ubohy človek splodil tuto harpiu??
ďalej som nedokázala čítať, okamžite som zavrela notebook a revajúc na plné hrdlo som sa zamotala do perin....
Dúfam,že sa vám táto časť páči ;) Nemala som moc času musím sa veľa učit, ale snažila som sa :D No čo myslíte. Ako to Caroline prežije keď ju teraz všetci maju za štetku. Dokonca aj ona si to o sebe myslí? Bude ešte niekedy s Justinom? Povie Tom otcovi čo videl? To všetko v ďalšej časti ... svoje názory píšte dole, prípadne nápady, čo by sa dali doplniť. Budeme len radi keď sa vyjadríte ;)